Finns det nån här som vill snacka icing? En underskattad del av hockeyn som nästan hamnar i skymundan. Varför är det så? En bra icing får mig att må bra i alla fall....
1: En god kopp La Bomba står nu på bordet framför mig 2: Om jag fick kliva in i Timrås omklädningsrum nu skulle jag inte hämta inspiration från den där filmsnutten från any given sunday som alla lägger upp här hela tiden, jag skulle tänka på www.youtube.com/watch?v=w5MTdkPgKc8
Blizzard: Skillnaden just nu är väl att Luleå försöker att göra highlights-mål och bränner lägena medan vi försöker sparka in pucken med näbbar och klor i öppen kassen och ändå bränner lägena.
Timrå Icon: Synd att Lander inte får det där friläget i BP. Han sticker som att han vill ha pucken men glömmer bort att kolla var passet slås. Slarvigt.
Heffners: Men spelare kmr och går ur juniorleden hela tiden. Inget konstigt alls. Lägg för fan ner nu. Du pratar skit om ingenting, på riktigt. Du är ett troll. Punkt. Samma skrot och korn som signaturen Clay förut. Skriver gulliga ... | Läs mer