1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581244 inlägg · 6216 ämnen

Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18

« · 1948848 · » Till forumet


Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Jag börjar undra om Freddan har svårt att värdera spelare efter deras prestation idag. Hela säsongen har de som var med i uppflyttningen fått oförtjänt mycket förtroende. Svedberg och Freddan känner varandra sedan way back.

Spelare som kommer in nya och helt okända verkar däremot behandlas rätt illa ibland.
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Hahah usel motivering till varför Brattström blev utbytt.
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
roger_sundsvall: " Brattström fick inte riktigt göra några räddningar " årets motivering
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Nu gör det ont i mitt Timråhjärta......
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Förstår ni inte att vi nu spelar försäsongsmatcher? Rätt av ledningen att labba lite med formationer och spelsätt. Viktigast är att spelarna inte fäster någon vikt vid resultaten sista omgångarna utan går nollställda och upp-peppade till kvalet. Där har tränare, ledning och alla runt laget ett jättejobb att se till att spelarna kommer in med rätt attityd.
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
ojdå
fredrik andersson
gav en rejäl känga åt svedberg
sätter oss i 3-5 p p
Kommentera


Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Zidoo: Per Hallin och Robban Carlsson
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Sätt in Pär Hallin i båset i stället för freddan
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Vi skulle haft Christer Abrahamsson eller Peter Antione i båset nu....
En riktig karl som väcka liken!!!!
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
kulltorp: Pröva släng in Ljunggren nästa match, lär säkert vara tusen gånger mer motiverad än Svedberg.
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
kulltorp: Svedberg är i sån obalans. Tänkte på det förut. Brattström stod och skrattade med sina spelare i första perioden och verkar harmonisk. Men får man stå var 15:e match är det klart att man inte kan leverera på samma villkor som Svedberg. Sen kommer Svedda in och det förata han gör är att börja svinga mot motståndare, herregud man skäms ju över karln...
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Det är gott med choklad ( ungefär min fokus på period 3 )
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
kulltorp: nej det lär inte hända. Vi lär få gå in i det här kvalet med ett självförtroende på noll och en riktig jävla gnällspik till coach. Känns stabilt.
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
JonteD: okej har för mig Yamaha vmax😁
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Timråik123456: Lustig situation vid Svedbergs utvisning.
MIF spelaren blir inknuffad 2 ggr i Svedberg av Timrå backen, med crosschecking i ryggen som följd.
När MIF spelaren vänder sig om till Svedberg och undrar vad han pysslar med så åker han på två smällar i ansiktet av Svedberg.
Och Freddan undrar i båset varför han åker ut på 2 min!!!
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
roger_sundsvall: Ja fattar ärligt talat inte varför man inte plockat upp juniorer i detta läget med skadorna. Herregud inget att förlora på, kanske ett tacksamt läge att komma in som junior med då vi redan är körda för kval. Har sagt det förut och står fast vid det, Freddan är ingen matchcoach. Är det nånstans Nubben skulle letat förstärkning innan deadline så är det på ledarsidan....... Såg på Twitter att Jens Brändström som är tränare för Lindlöven i div 1 skrev att bytet av Brattström var en tydlig signal "du duger inte för mig". Herregud.... Nej loggar ut snart härifrån för det kokar i mig och kommer bara skriva onödigt negga blaska..
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
JonteD: "Han rör ju på sig: som Fingal Olsson sa
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Icetea: Helt okej domarinsats idag
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Hockeyoraklet: Må hända ni har sämre spelarmaterial på papperet, Men ni har inga dyra legoknektar som skiter fullständigt i laget utan är bara där för tjäna pengar. Bara det är en stor fördel för hur man en vrider och vänder så försöker åtminstone dessa killar att kriga för klubben även om det går tungt nu.

Tror ej heller ni har något att oroa er inför ett kval. Inte är Aik och Oskarshamn nå super lag. Det kan säkert bli jämn serie men tror ni endå tar hem det. Jag säger som jag brukar säga åt de flesta i Modo Boken när det går som tyngst är då man ska stötta dom mest.
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Icetea: Det känns tungt nu. Mycket tungt. När det gäller den kvalitet och förmåga som det här laget besitter är jag inte särskilt orolig inför kvalet. Vi gör en bättre andraperiod än Malmö. Det är inte där det sitter. Vi har visat att vi kan spela jämnt med alla lag i den här serien. Problemet är att vi har lite för många sänken i försvaret. Det är alldeles för lätt att göra mål på oss och det är inte skönt att gång efter gång spela bra hockey, göra många mål och ändå förlora i slutändan. Sånt sätter sig på självförtroendet. Lägg till det att vi har ett halvt lag på skadelistan, varav en är seriens kanske bästa forward. En sån smäll klarar inte en nykomling. Vi skulle behöva sans och lugn och ro och ett skadefritt lag fram till slutspelet. Hitta en taktik och en metod som gör att vi kommer undan alla dessa frilägen. Och helst en målvakt som kan rädda oss. För min del kunde Bratten ha fått stå kvar i dag. Det hade gjort hans självförtroende gott, och just självförtroende är den vara vi kanske är i mest skriande behov av. Men börja för guds skull inte ropa skandal och Hockeyallsvenskan nästa redan nu. Det är bara ångest som talar.
Kommentera


Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
kulltorp: Nubben sa väl till Cmore ibörjan på säsongen att Freddan sitter lugnt oavsett vad som händer. Dumt kan jag tycka :/
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
hockeyärnice: Laget o organisationen platsar helt enkelt inte SHL. Dom har haft hela säsongen på sig att förstärka på backsidan. Förstår att Printz lämnade när han i flera matcher varit 7:e back medans vissa får spela och underprestera hela tiden. Nä nu orkar jag inte mer...o vad ska Kaijser o Jansson tänka......
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
JonteD: är inte det en skoter det
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Hockeyoraklet: neeej..och jag som lovat springa naken från sthlm till sundsvall om vi åker ur
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Hockeyoraklet: Tyvärr är det enda som gäller ett tränarbyte. men det kommer aldrig ske.
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Timråit H-sand: ett mål till så står bratten igen kämpa grabbar de här kan vi vända
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Så jävla dåligt och ynkligt av Fredrik Andersson. Han borde fan skämmas över hur han behandlar Bratten..
Kommentera


Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
JonteD: ok..jag åker Vmax just nu
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Timråit H-sand: fyfan vad dåligt.. det är ju synd om brattis, får knappt stå några matcher, när han väl står så blir han utbytt. Då lär inte självförtroendet vara på topp. Riktigt trist att Svedberg är totalt omotiverad, bådar inte gott inför kval..
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Det känns tyvärr som att det bästa i detta läge är ett tränarbyte. Det kommer inte hända eftersom att man är alldeles för stolta för det. Vad gör Tommy Andersson nuförtiden?
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
faaan sätt in juniorer
va kan gå sämre?
men som vanligt
INGET HÄNDER
nubben sover
alla nöjda o glada
SKANDAL SKANDAL
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Tonymontana: Bytte ut Bratten direkt efter tredje vilket han naturligtvis aldrig gjort om Svedberg stått!!!
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Fyfan vad äckligt trött man blir på detta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Mike.F: och du spår att det självförtroendet kommer att vara högre inför kvalet efter att vi blivit förnedrade i 10 omgångar till? Nä vi är sämre i år än laget vi hade förra gången vi åkte ut och vi kommer att möta bättre motstånd.
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Jockz: de skämmer ut sig igen..... Man kan ju undra varför i hel... inte Jansson o Kaiser inte kallats tillbaka.
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Jockz: modo Leksand blir dark horses bäst form..
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
faktum
spelar vi så här i KVAL=
hockey allsvenskan NÄSTA
tar 10år innan vi är TBAX
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Hockeyoraklet: tror ni har stora chanser att kvala er kvar! stundtals spelar ni riktigt bra men dom har noll självförtroende!

Mike.F
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Malmö lekstuga mot vårat hockeybockeylaget, jaa vad ska man säjs fyyfaan vad tråkigt.
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
IF Malmö Redhawks - Timrå IK 5-2
Kommentera


Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Andersson: byt målvakt som är starkare i huvudet
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
erathoo:

Gick bättre med Svedberg va Freddan!!! 👏🏻👏🏻👏🏻

Ingen spelare står upp för klubbmärket, skämmes..
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Den som på allvar inte är orolig inför ett kval med detta lag...
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
Men kan ngn plocka bort Svedberg. Han är helt felande i huvudet å kanske europas största flopp. Värvad att vinna matcher vilket satans skämt
Kommentera

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2019-02-18
erathoo: AIK och Oskarshamn börjar nog inse vikten av att vinna allsvenska finalen nu på riktigt.
Kommentera


« · 1948848 · »