1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 603006 inlägg · 6212 ämnen

Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11

Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11
Söderöver: Känns ”skönt” att Skellefteå fått leka av sig mot HV ikväll inför mötet mot oss nästa match.

Smörgåsen : Lindberg är på väg att snickra ihop en helt galen säsong.

Synct: För bra för den här ligan faktiskt. Seriens överlägset bästa spelare.

KulltorpsOlli: Huge har en jobbig kväll framför sig

Smörgåsen : ja faktiskt!

Hur länge blir tränaren kvar i HV?

Liljander verkar ju inte byggt så bra här…

Namnen i truppen ska fan spela bättre än så här.

Jag kan tänka mig att det är ett lag som skulle kunna effekt av att byta tränare.

Timrå har inlett denna säsong hattigare än jag hade önskat. Jag hade velat se jämnare kampinsats än laget visat men serien visar lite samma överallt.

Många lag som vacklar i serien några omgångar här och där…

Kul iaf! Höga fjäll och djupa dalar gör det snabbt mellan toppen och botten…

Brynäs - HV71 i kval där jag tror HV kommer ta det. Brynäs är så dåliga i alla lagdelar så de kommer inte hinna reparera det. Mycket av säsongen kvar men det är mitt tips.

Sanyet: Tippar samma faktiskt. Om Brynäs hamnar i kval har de allt att förlora.

Söderöver: försvaret behöver va på topp om vi ska ta poäng. För 1-2 mål framåt ger inte mycket till felmarginal

X-Län: om jag som neggo ska lyfta något bra med dessa 2-1 vinster vi har och 1-0 och så…

Att var trygg i att man vinner matcher även när det är tight och snålt ger få anledningar för laget att hänga läpp i motvind.

Zäta75: Brynäs får skylla sig själva för dom har gjort allt i fel ordning . Det är första året man ska va bottenlag och andra ska man vinna serien

Hv förlorar stort igen i kväll trots tex 7 nya forwards samt en drös nya backar.

Måste vara Nubbens fel i år också.😅😅😅😅😅

Till alla offerkoftor härinne vill jag bara säga att idag vann Timrå genom två mål vi enligt samlad neggokör här "aldrig gör"

steveroper: helt fantastiskt att detta stukade lag utan hållander jokinen o kapanen fortsätter att ta poäng :-D trots att vi inte ens får fem tusen till arenan o inte ersatt hållander eller kapanen!!

Jag skulle vilja att vi kastade om lite i PP-formationerna till nästa match och testar lite nytt. Jag tror att Freij skulle kunna göra det sjukt bra på vänster tekningscirkel med tanke på hans skridskoteknik och spelsinne. Kanske till och med får se en dold talang när det gäller hans skott också.

Henrik_Tikare: Liljander har förtroende för Blomqvist ända tills han inte har det längre.
Firar Blomqvist jul i Husqvarna är det ett under.

Nisse på Mon or: Lite off-topic men fan va skön Kovacs var när han grinade åt surgubbarna i Brynäs. Nåt man själv velat göra i åratal. Gillar inte Kovacs men det där var så skönt av honom.

DenRöda: Har dåligt samvete för att jag i affekt uttryckte mig så elakt mot Forsmark idag. Han är en ung spelare med sjuk potential som gör sitt allra yttersta för att hjälpa klubben jag älskar! En jävla kung med andra ord! Men det är elitverksamhet detta, och nu tycker jag man bör ge Freij några chanser.

« · 2918857