Smörgåsen : Jag lutar åt den känslan också. Kan vara det första beslutet på åratal som faktiskt sker med någon form av nykterhet i HV. Eriksson är ingen vars personlighet är som klippt och skuren för att gå hem i stugorna, inte om man är lagd åt det hållet att man gillar tränare med stora känslor och ”hård” framtoning. Han är någon form av helt känslokall och på gränsen till apatisk teoretiker som neutraliserat oss gång på gång under åren med sin 0-0–hockey. Enkel att sparka på dock, och jag tror väl inte direkt att han vänder det där på egen hand. Truppen ska fortfarande fyllas och han är väl ingen som säljer en dröm precis.
Rip Kirby: Förmodligen exakt det HV behöver. En tränare som kan ligan och står för en defensiv grund. Dom behöver börja bakifrån. Tyvärr är detta en steg upp från sopan Blomqvist.
JonteD: Jo han var på OS i Milano också över helgen satt framför mig i flyget han och Jesper pappan och 1 person till hade ledig helg från SHL klart han titta på os hockey
Jämtlandsfil: Zupancic var sloven. Möjligen den förste slovenen i SHL. På den tiden var jag drivande i TIK-Bergslagen. Där fanns en stark enklav arbetsinvandrade slovener i flera generationer.
Några ur det gänget (10-12 stycken) hängde ... | Läs mer