1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

582205 inlägg · 6215 ämnen

Miikka Kiprusoff

« · 472952 Till forumet


Sv: Miikka Kiprusoff
Whiskey: härligt att det löste sig!!
Kommentera

Sv: Miikka Kiprusoff
Patrik321: Säger du det. De visste inte jag...
Kommentera

Sv: Miikka Kiprusoff
NallePhu: Okej är det som du säger att hans agent även uttalat sig för Kuriren om samma sak och gett ett liknande besked så är jag beredd att köpa det.

Angående Ek så var det ju han som skrev att Wikegård inte ville ha "Sudden" i laget, vilket alltså inte stämde!
Kommentera

Sv: Miikka Kiprusoff
persson: Miikka är en mycket bra och rutinerad målvakt...
Kommentera

Sv: Miikka Kiprusoff
Skarin: Hade varit grymt surt att tappa Kiprusoff samtidigt som lockouten fortsatt. Då hade Timrå känts som en stor förlorare.
Kommentera

Sv: Miikka Kiprusoff
Säsongen är räddad!
Kommentera

Sv: Miikka Kiprusoff
ernie eagle: jasså,det kan vara så?men då borde dom ju inte skriva att han e klar då?
Kommentera

Sv: Miikka Kiprusoff
ernie eagle: Mja han har även utalat sig i Kuriren ang detta, Och där sade han samma sak åt deras reporter så nog blir han kvar!
Kommentera

Sv: Miikka Kiprusoff
persson: Dock ett visst förbehåll mot att det är Mattias Ek och inte hans namne Eriksson.

Ek är inte helt tillförlitlig i mina ögon. Så jag avvaktar med spänning den fortsatta utvecklingen.
Kommentera

Sv: Miikka Kiprusoff
Skarin: se länken!
Kommentera

Sv: Miikka Kiprusoff
Fruktansvärt skönt om uppgifterna stämmer!!! Det absolut bästa som kunde hända!!!!!!

Någon Corey Hirsch hade känts förjävligt i jämförelse med Miikka.

Kvällen är räddad!
Kommentera

Sv: Miikka Kiprusoff
Whiskey: guuud vad sköönt!!
Kommentera

Miikka Kiprusoff
Ja då var det klart med Mikka.

Timrå får behålla sin finländska succéduo säsongen ut, eller så länge NHL-lockouten varar.
Backen Aki-Petteri Berg och målvakten Miikka Kiprusoff stortrivs i elitserien och förlänger sina kontrakt som gick ut i onsdags.
– Miikka stannar i Timrå. Affären är klar. Det som återstår är lite pappersjobb och några detaljer. Han har inte skrivit på än men det blir klart inom de närmaste dagarna, berättade Miikka Kipruosoffs agent Petteri Lehto för SPORT-Expressen i natt.
Kommentera

« · 472952