1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598437 inlägg · 6213 ämnen

MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05

Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Wayne Gresky: Ja ja försöka går ju.

Wayne Gresky: Det är alltid illavarslande att torska mot Modo. Oavsett om ni saknar några spelare eller om ni boostat med Foten och Näsan på isen.

Hahl Bundy: Ja om ni inte lyckas vinna mot de backar ni möter imorgon så lär det vara allsvenskan nästa.

Timrå Icon: MODO KROSS! KÖTTA NER NOLASKOGS.
DÖDA.

Jag kräver inget mer....inget mindre.

Redigerad kommentar

söder över: Ja jag tror det blir kanon faktiskt! Sämre kan det ju inte bli ;-). Det vet vi nu. Vi skulle skickat Perra i våras redan

Hahl Bundy: Nä jag får egentligen inte heller den känslan så klart! Men nu vill jag se dem krossa MoDo iallafall en gång! Det skulle kännas mycket bättre inför framtiden :-)

Hahl Bundy:perra . vem är de ? är de nån jag glömt eller finns han inte 

Timrå Icon: Se det så här...

(det gör jag) 

efter tre dagar kan man säga att det bara gått tre dagar med...

önerud sprudlar!

Timrå Icon: Den känslan får inte jag.
Jag tror han menar varje ord o jag tror gänget äntligen känner glädje o glöd igen sen Perra stack.
Dom tänker: "Det var det har vi signade på för. Äntligen Timrå hockey!"

Men det är ju bara vad jag vet.

söder över: Härlig läsning!!!

Samtidigt kan man som luttrad Timråit inte låta bli att få den där ja-vad-skulle-han-annars-säga-känslan

mer SMÅ bra saker... 

ur hockeyligans matchguide med Önerud:

- Truppen är full av energi. Alla har steppat upp, både spelare och ledare. Det är en jäkla skillnad nu med riktigt bra drag på träningarna och fullt av energi, säger 23-åringen till Hockeyligan.se.

- Det märks lång väg. De som varit och kollat, skadade spelare och så, har liksom sagt "å jävlar, vilket tempo det var!".

Ditt intryck av nye huvudtränaren Anders Karlsson och hans ideér?
- Han står för mycket fart och fläkt. Jag har ju bara haft honom i några dagar nu men han verkar jäkligt kunnig. Han vet vad han vill se av oss och vi vet vad han förväntar sig. Det är klara riktlinjer, du vet hur du ska göra.

Har du märkt av några förändringar redan nu?
- Det är lite allt möjligt. Sen är det inte så lätt att göra förändringar redan efter tre dagar, men han har väl observerat och flikat in lite här och var. Det kommer nog att sätta sig helt sen.

MEER MEER GE MIG MER FÖRÄNDRINGAR!

Frella: "Självklart skall vi åka till Ö-vik och ta tre poäng, något annat finns inte i min värld, särskilt inte i ett länsderby."

Bring it on!

John K: Lite skillnad på Antes inför och Perraz, Detta ger ju tom förhoppningar även fast vi åker upp med en centeruppsättning av sällan skådat slag.

MoDo Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Kommer vändningen nu då? Med den tillfälliga tränartrojkan lär det nog bli ganska svårt. Om det var så att spelarna ville ha bort Perra så har dom nu chansen att visa vad dom går för.

« · 1454210