Simmalugnt: Är det bara jag som tycker att Nate ser lite puckrädd ut - dvs att han åker och gömmer sig.? Eller kanske det är som han sa att han inte är inne i tempot ännu?
jokklas: RJ gör en sådär första perre va? Konstigt vad våra inledningar alltid förstörs av en onödig utvisning. Modo tog över helt efter vår fina inledning (första 3-4 minuterna). Backe bra, men det har varit en hel del tvålfingrar de sista matcherna
falo: inte bara det, han har full fart och hoppar in den. Kolla skridskorna på reprisen. Det där är värre än Hedströms tackling som gav avstängning. Den är ruskigt ful. Fy fanken va illa det kunna gå. Man får hoppas det är en lindrig hjärnskakning..
sen deras BP är ju inte heller den bästa 87,43% Färjestads BK 84,57% Frölunda HC 84,27% Brynäs IF 82,67% Skellefteå AIK 81,88% Rögle BK 81,68% HV 71 81,21% Djurgårdens IF 80,90% Timrå IK 80,73% Luleå HF 80,61% Linköpings HC 80,24% Södertälje SK 77,65% Modo Hockey
Hahl Bundy: Hursomhelst det här var en fantastisk eftermiddag tack vare hockeymannen som bor i timråland men är Modoit men som inte vågar stå för det så han väljer att vara i TIK forumet som Timråit för annars blir han inte tagen på allvar!
Det var längesen jag garvade så mycket. Måste har varit minst 2 dagar sen då jag pratade med pratarn per brev. :)
Hursomhelst det här var en fantastisk eftermiddag tack vare hockeymannen som bor i timråland men är Modoit men som inte vågar stå för det så han väljer att vara i TIK forumet som Timråit för annars blir han inte tagen på allvar!
Det var längesen jag garvade så mycket. Måste har varit minst 2 dagar sen då jag pratade med pratarn per brev. :)
Linköping kommer aldrig ta SM-guld. En typisk plastklubb som tog sig upp i SHL för ni blev nyrika. Finns varken tradition, kultur eller stolthet i den klubben.