Berglund: Ja jag tänkte också på det:P han sitter ju och säger hela tiden också vad mora borde göra osv:P men det har ju varit snack om att komentatorerna är så dåliga:P men det är väl någon lokal "talang" som sitter där och smyg håller på Mora...
Rooster23: Tenkrat kommer att bli sååååååååååååå värdefull när han kommer igång på allvar. 1+1 hittils på 2 matcher och denna är inte slut på långa vägar
Nån vad är det för matchbild? jag orkar inte höra på webradion,det är så jävla dåliga kommentatorer där,och köper gör jag inte har köpt dom 2sista och då har det inte gått bra jag tror att när jag ser timrå på webtv så betyder det otur.
Hm, Simons kommentarer om den första perren var lika bra som han var i TIK; "Det är helt jämnt därute", "Deras mål var inte ens en målchans" och "Vi har haft flera fina lägen".
Har endast kollat sporadiskt på första, men det ser väl rätt hyfsat ut. Nu vill jag se en snortajt defensiv, jobbig forechecking och skjuts under grillorna. Då ska det kunna gå vägen.
Alla: Nu håller vi oss till att kommentera matchen, webb-tv länkar har det lagts ut tillräckligt med. Orkar man inte scrolla några inlägg så kanske man ska lyssna på radion istället.
heh...när det gäller kommentatorn, tycker det är lite "gulligt" att han inte ens försöker vara opartisk :-) utan han hejar på Mora helt enkelt och står för det....
Tallnäs: Härligt att läsa. Det har ju spekulerats att eftersom EP40 har hus i/vill bo i Sthlm så skulle han hellre spela för något lag där om han avslutar i SHL....Detta dementerar ju det hela. Finns bara ett svenskt lag för Elias :-)
"Alla ni som streamar: Lägg till varandra på msn eller maila allt sådant snack.
Tack."
Förlåt att jag började! Det skulle bara var ett litet skämt