Sportbladet har skrivit om Djurgården och deras publikkris idag, och verkar nedanför texten ha någon form av klackranking, eller stämningsranking. Jag blir förbannad som fan när jag ser att man satt oss på sjätteplats bakom lag som Färjestad. Top 3 hade känts mer realistiskt, trycket har varit rätt bra några matcher, vissa har det var jävligt bra. I det stora hela så har vi hållt en bra stämning nästan alla matcher, och vissa har det varit ännu bättre.
Detta ska premieras med mer än en sjätteplats, Leksand hade vad jag förstod en nästan obefintlig klack då delar av HF var ner dit tidigare i höst.
Visst, det verkar vara Wennerholm som gjort rankingen så det är egentligen ingenting att bry sig om, men rankingen syns så pass mycket att jag blir irriterad som en infekterad stortå. Jag är så pass mån att klackens rykte ska vara så pass bra utåt att jag inte kan låta bli att tugga fradga av ilska när man hamnar på en dålig placering i landets största kvällstidning.
Wennerholm har inte varit känd för att trilskas med TIK, inte mer än andra sportjournalister iaf så jag har inte blivit speciellt irriterad på honom förut, men nu är jag lite kinkig.
Med ny tränare och en bättre organisation blåser äntligen positva vindar för damlaget.
"– Förra året gjorde vi en nystart, vi hade tappat hela vår trupp, men vi såg det som ett första steg och egentligen var tabellen ointressant. Vi ... | Läs mer
Detta ska premieras med mer än en sjätteplats, Leksand hade vad jag förstod en nästan obefintlig klack då delar av HF var ner dit tidigare i höst.
Visst, det verkar vara Wennerholm som gjort rankingen så det är egentligen ingenting att bry sig om, men rankingen syns så pass mycket att jag blir irriterad som en infekterad stortå. Jag är så pass mån att klackens rykte ska vara så pass bra utåt att jag inte kan låta bli att tugga fradga av ilska när man hamnar på en dålig placering i landets största kvällstidning.
Wennerholm har inte varit känd för att trilskas med TIK, inte mer än andra sportjournalister iaf så jag har inte blivit speciellt irriterad på honom förut, men nu är jag lite kinkig.