1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598767 inlägg · 6213 ämnen

Nu ser vi bara framåt!

Sv: Nu ser vi bara framåt!
mika:Det är ju lite skillnad.Patronerna hatar aldrig.
För det är ju kanske till en del avundsjuka man hatar Timrå.
Jag vill inte att Timrå vinner om man säger så.

Nike89:
tror nog dom förstår ironin o det humoristiska i det hela när det gäller dessa ramsor under SCA-cupen..... är ju trots allt ramsor med glimten i ögat.

Tezzan: Hur många ggr. har man inte sett Sundsvalls supportrar joina in i andra lags hatramsor mot Timrå i SCA-cupen. Det tyder väl på vad man tycker är viktigast...

willysson: Rättelse. Anthrax sjunger "Cry for the indians" vilket är än bättre i sammanhanget.

mika:
bra sagt

BlackBay:Jag skulle kunna säga sak om Sundsvalls hataramsor också.

Dream Team: Precis..Visst kan vi håna andra lag men det handlar om andra saker än att hata...

Mest av allt ÄLSKAR TIMRÅ IK!!!!!!!!

Nike89: Timrå vinner ju, med eller utan ditt misstyckande...

Tezzan:Hur var det med spelarna nu då eller ska jag inte tro dig?

Nike89:
tycket EJ att Sundsvalls ramsor av typen "hata Timrå" är speciellt humoristiska med glimten i ögat.

Nike89: Fan vad trist, när det gör ondare för en Sundsvallsupporter när Timrå vinner än för en indian. Bedrövligt!

BlackBay: ALLA!!!!

Kan vi inte bara ta och ignorera den här pojkspolingen Nike 89 en gång för alla. Han har mer än en gång visat vad han tycker och hur inkompetent han är att förstå vad support för ett lag går ut på.

Så kanske det blir utrymme för lite intressanta och mer relevanta diskussioner på detta i övrigt eminenta forum...

Nike89: Varför skulle jag ljuga??Jag har känt bröderna Romö tex.sen tiden i Timrå och gick på en hel del matcher för några år sen nu har jag inte tid el lust. Jag vet vad jag pratar om.Klart att du inte kan bestämma vad klacken sjunger men om du står med dom när dom sjunger hatramsor så räknas du till dom som håller med.Så är det.Jag tror att våra spelare hellre ser att vi skriker kämparamsor så att om blir tända.

Dream Team: Instämmer helt. Nu snackar vi hockey istället, Och då kan hockey-bockeydiggare vara tyst.

Tezzan:
jag har för övrigt som ungdom umgåtts mycket med storebror Romö så jag vet också vad du pratar om.

Tezzan:Varför skulle dom bli tända?Jag tror mer att dom känner sig hånade.

Nike89: Jag vet inte hur du har blivit uppfostrad eller hur du kommit i kontakt med hockey i överhuvudtaget men jag måste säga att jag tycker lite synd om dig. Du missar all den glädje och uppskattning vi i alla fall får när vi stöttar vårat lag i framgång och motgång. Allmänt tråkigt för dig tycker jag men jag tror att ni får sköta ert så sköter vi vårt hädanefter.

Tezzan: Helt rätt ! Vi gör som Lindman tror på SM-Guld

Nike89: Sundsvall har bara hat ramsor och dessutom personliga rammsor mot enstaka spelare vända direkt till deras privatliv.
Det är väll sportsligt ? En sak att bua ut en spelare för hans presterande på plan eller som den officiella person när han representerar sin klubb. Men att skandera om deras privat liv är så jävla fult så det skulle vara skottpengar på er .

Du är 14 år så lite får vi väll skylla på ditt ungdomliga oförstånd
Du har ju nyss fått hår på ja du vet vad ( c :
Så knip käft och lyssna och lär istället.

Helg Ernest: Ödmjukhet föder vinnare. När hat och själviskhet får råda skapar vi problem och olycka för oss själva och andra.

Dream Team:

Då det gäller LHC är i total avsaknad av ödmjukhet. I mina aftonböner ber jag om att dom skall bli sist i kvalserien och till slut lida sotdöden.

Detta till förmån för Norrlandslagen Brynäs & Skellefteå.

Per HApps: Jag tycker det börjar saknas ödmjukhet hos vissa av Timrås supportrar också. Förra året hade väl Timrå som målsättning att gå till slutspel och det gick ju lika illa för oss som det gick för Linköping i år. Jag märkte inte av några häcklare på Timrås HS då, men LHC verkar vara lovligt byte för alla.

Efter matcherna mot Frölunda tycker jag det har varit alldeles för mycket skitsnack. I och för sig har en del provokativa Frölundaiter varit in och fjantat här, men sådant har vi ju bara skrattat åt tidigare.

Jag tycker det är kul med klubbar som vågar satsa och hoppas Linköping och Rögle (eftersom syrran bor därnere och jag förväntar mig supporterresor dit :-) spelar i Elitserien nästa år.

« · 245703