mika:Det är ju lite skillnad.Patronerna hatar aldrig. För det är ju kanske till en del avundsjuka man hatar Timrå. Jag vill inte att Timrå vinner om man säger så.
Nike89: tror nog dom förstår ironin o det humoristiska i det hela när det gäller dessa ramsor under SCA-cupen..... är ju trots allt ramsor med glimten i ögat.
Tezzan: Hur många ggr. har man inte sett Sundsvalls supportrar joina in i andra lags hatramsor mot Timrå i SCA-cupen. Det tyder väl på vad man tycker är viktigast...
Kan vi inte bara ta och ignorera den här pojkspolingen Nike 89 en gång för alla. Han har mer än en gång visat vad han tycker och hur inkompetent han är att förstå vad support för ett lag går ut på.
Så kanske det blir utrymme för lite intressanta och mer relevanta diskussioner på detta i övrigt eminenta forum...
Nike89: Varför skulle jag ljuga??Jag har känt bröderna Romö tex.sen tiden i Timrå och gick på en hel del matcher för några år sen nu har jag inte tid el lust. Jag vet vad jag pratar om.Klart att du inte kan bestämma vad klacken sjunger men om du står med dom när dom sjunger hatramsor så räknas du till dom som håller med.Så är det.Jag tror att våra spelare hellre ser att vi skriker kämparamsor så att om blir tända.
Nike89: Jag vet inte hur du har blivit uppfostrad eller hur du kommit i kontakt med hockey i överhuvudtaget men jag måste säga att jag tycker lite synd om dig. Du missar all den glädje och uppskattning vi i alla fall får när vi stöttar vårat lag i framgång och motgång. Allmänt tråkigt för dig tycker jag men jag tror att ni får sköta ert så sköter vi vårt hädanefter.
Nike89: Sundsvall har bara hat ramsor och dessutom personliga rammsor mot enstaka spelare vända direkt till deras privatliv. Det är väll sportsligt ? En sak att bua ut en spelare för hans presterande på plan eller som den officiella person när han representerar sin klubb. Men att skandera om deras privat liv är så jävla fult så det skulle vara skottpengar på er .
Du är 14 år så lite får vi väll skylla på ditt ungdomliga oförstånd Du har ju nyss fått hår på ja du vet vad ( c : Så knip käft och lyssna och lär istället.
Per HApps: Jag tycker det börjar saknas ödmjukhet hos vissa av Timrås supportrar också. Förra året hade väl Timrå som målsättning att gå till slutspel och det gick ju lika illa för oss som det gick för Linköping i år. Jag märkte inte av några häcklare på Timrås HS då, men LHC verkar vara lovligt byte för alla.
Efter matcherna mot Frölunda tycker jag det har varit alldeles för mycket skitsnack. I och för sig har en del provokativa Frölundaiter varit in och fjantat här, men sådant har vi ju bara skrattat åt tidigare.
Jag tycker det är kul med klubbar som vågar satsa och hoppas Linköping och Rögle (eftersom syrran bor därnere och jag förväntar mig supporterresor dit :-) spelar i Elitserien nästa år.
För det är ju kanske till en del avundsjuka man hatar Timrå.
Jag vill inte att Timrå vinner om man säger så.