Nisse på Mon or: Om det stämmer med Hardegård är ju han den "stora" värvningen inför nästa säsong.
Jag tycker att han påminner om en snäppet vassare variant av Forsmark, Näkyvä och Kovisto. Får hoppas på att den kollektiva nivån blir så mycket högre.
Blake Slåhan: Ja OJ kan gå in och sänka Friberg så han är borta testen av serien. OJ tillför inget ändå då han redan är klar för LHC. Han ska inte spela mer i Timrå i denna serie
Idag förlorar vi på inviduella misstag. Det är rätt glasklart. Jag är helt ärligt övertygad om att vi har en riktigt fin chans nere i Göteborg om vi tar det till game 7.
I Frölunda kliver man fram i Timrå backar vi när det gäller förutom Lander Valli Lundmark Svensson Eriksson och Pääjärvi. Vi behövde det från dom men det duger inte att våra viktigaste producenter sätter sig på bänken och kollar på.
Jag tror inte Hållander vill till NHL.
Jag tror han vill få igång sin familj i skola och jobba på!
{469}: Vi har vunnit i Scandinavium förr. OJ, som ändå ska nöta bänk resten av serien måste få order att ta en för laget och plocka bort en motståndare för resten av serien. Men Jokinen ska försöka hitta reducering, vi investerar INGENTING inför nästa match.
Erre92: Jag tycker som dig. Det känns en regel för dem och en annan för oss. Det är.ju det som är avgörande tillsammans med otur/ oskärpa i avgörande lägen från våra spelare. Men även att toppspelare hos oss inte är i toppform. Vi vinner nästa turen!
Zäta75: alla dar i veckan . Seger på måndag och onsdag slår dom ut äckliga Frölunda & sen vill jag inte se Oliver på bänken nått mer denna serie för han gör fan ingenting rätt ?..
Spela fult nu. Offra nån som släcker Friberg, Tömmernäs eller nån annan viktig spelare. Bara att hoppas att Juel kommer in utvilad och nyper nästa match åt oss. Blir tufft nu när Dahlen är borta. Hållander verkar ju vara helt under isen när det gäller som mest.
Rallarn: Håller helt med. "Talangen" som inte utvecklats ett dugg sen han hade galler, han är exakt samma spelare. Förstår inte vad han gör kvar i laget.
steveroper: ledarsidan är faktiskt kanske mer stabil än på länge. Tommy har rutinen, Madsen och Marklund kan laget och Karlunden kommer in med lite nya idéer
Jag tycker att han påminner om en snäppet vassare variant av Forsmark, Näkyvä och Kovisto. Får hoppas på att den kollektiva nivån blir så mycket högre.