Redigerad kommentar
Kattgubben: Tack o lov för det, vi kan inte förstöra Hedström en gång till.
The great one:Jag tror de tog spermabussen till Tallinn ;-)
De sitter nog och bläddrar i danspärmen as we speak...
Kattgubben:
Bussen till Karlstad stannade till på OK i Timrå och jag hörde att Carnetsky och Perra körde dansbandkaraoke längst bak i bussen.
- Ett litet rött paket med vita snören.
Undrar om det var slutlönen från Idrottsvägen i Sörberge?
Kul att Expressen hade rätt med deras artikel som publicerades igår.
Klipp ur AB:
Den i vanlige fall så jovialiske värmlänningen hymlade inte med att var besviken.
– Läckage i omklädningsrummet kan ha spelat in i mitt beslut, säger Perra Johnsson.
Timrås sportchef Kent Norberg förstod vad Johnsson menade:
– Jag blir minst sagt förbannad när det som sägs i omklädningsrummet inte stannar där, utan att det förs vidare till tidningarna, säger Norberg till TT.
Edit*
Och Nubben kliver ner i båset sålänge.
Redigerad kommentar
Berglund:Perra och 'Ägghalvan'(gulligt namn btw) skulle fått foten för 15 omgångar sedan. Det tar ett tag framöver in ett nytt spelsystem och vi är alltför avhända redan. Sedan så är det nog svårt att göra något med det här laget. En vass målvakt, center och back är en start. Det behövs attityd, är det någon fler än Pelle som har det?
Nubben jävla sköning
assisterande tränare>sportschef>huvudtränare. snacka om att snubben för göra allt i den här värdelösa föreningen,.
haggen: "I've got balls of steel" "Blow it out your ass"
"Bite my nuts and call me skippy!"
Redigerad kommentar
73Sjöbba: Man kan ju börja med att rycka C från Granath och ge det till antingen Hallin eller Hedström, det tycker jag vore en bra början. Hedman kan också vara ett kaptensämne.
Perra tyckte nog Elias var lite så där mysigt Värmland så därför fick han bindeln.
Frella:Ingen aning om hur det gick för Molinder, jag såg inte ens matchen. Vad jag har läst mig till så var det som vanligt, möjligen lite sämre om möjligt.
Angående näringslivet så kan jag tänka mig att lämna ett bidrag från mitt företag om jag ser en seriös satsning.
Jag kopierar in det här inlägget i en redan befintlig tråd:
Men hallå man kan älska Timrå IK hur mycket man vill det gör jag också men hur kan man bete sig så här på isen med deras månadslöner???Det snackas om Perras avgång hit o dit o om nyförvärv hit o dit!!!Just nu så har vi den trupp vi har o jag skäms skulle jag bete mig som dom gör på jobbet så skulle inte jag vara välkommen nästa dag.Ok att man kan få en svacka nån dag men så här?Det liknar ju inte nåt Ingen GLÄDJE Ingen Kämpaglöd Inget Nåt!!!!!!!!Nä skäms är det var jag gör jag hoppas att nån av spelarna,tränarna gör det men det hjälps ju inte så sorry 2012 är året Timrå vandrar ur ES TYVÄRR
Ang Challe
#twittpuck