1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581690 inlägg · 6215 ämnen

Positiva tråden

« · 1355988 · » Till forumet


Sv: Positiva tråden
Andersson: Taget!
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Seger för Timrå , Linköping , Luleå och Färjestad .
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Olle: Jag oxå. Det börjar bli jobbigt nu :)
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Johnny Bravo: Hehe "tänka sig lycklig" :) Jag korkar upp nu. Skål!
Kommentera

Sv: Positiva tråden
John K: Jag försöker Tänka mig lycklig.
Men som en mångårig Timråit så vet man att det nästan är en utomjordisk uppgift att klara av.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Varför vara negativ redan innan matchen påbörjats? Det går ju faktiskt att hoppas och tro på framgång. Prova så skall du se att en hel del av din ångest lägger sig.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Man kan ju undra när den här tråden skall komma till heders igen.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
RocknRolf2: SAIK kör fortfarande enligt deras blogg hård hård träning. De har ju inte direkt gått som tåget på senaste tiden så kan vi bara gå ut och köra aggressivt så har vi en bra chans att vinna.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
RocknRolf2: Ja, tungt att tappa trean och att de övriga bottenlagen vann. Men som du skriver så ger de 2 senaste matcherna hopp. Fortsätter vi att göravårt så ska KS kunna undvikas, SSK och AIK kommer att få svackor. Vore gott om vi kunde kämpa ner SAIK imorgon.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Synd att vi missade trean igår men två bra matcher i rad ger hopp. SAIK imorrn ska vi kunna ta. Det är dags nu.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Jag hoppas inte Timrå glömmer vad som ligger bakom dessa två raka segrar.

Helt plötsligt ser det ut som att truppen accepterat situationen vi befinner oss i. Laget sliter som djur på isen. Då hänger också publiken med på läktaren.
Vi drar också på oss färre utvisningar. Har ett mycket bättre boxplay.

Hoppas nu bara Perra och Clabbe håller sig till en uttalad förstemålvakt (PW), inget dribblande fram och tillbaka.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Johnny Hazard:

Timråhjärtat måste tillbaka bara, med en sportchef som är Sundsvallare kan det bara gå åt Skönsbergskogen...

Kom tillbaka Nubben! allt är förlåtet! ;-)
Kommentera

Sv: Positiva tråden
The Fat Bastard: Ähh håll käften påre gubbtjyv, du som också har finnsatan i blodet. Varför inte satsa på en finsk styrelse? Pärsan kanske lägger av och kan istället läsa bordsböner under styrelsemötena, på marknadssidan, Pikken och Hirso säljer in sin hemlagade sirap. Vilka har vi mer som kan joina, Tarveln tar över Linkans jobb, fler förslag?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Positiva tråden
Men vi har ett lag i Elitserien! Det trodde man inte för 15 år sedan att man skulle få uppleva igen!

Nu behövs det bara dugligt folk som kan styra kosan på rätt kurs igen! ;-)

Timrå IK är dom bästa.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Vi vinner på torsdag mot Brynäs.
Kommentera

Sv: Positiva tråden

Farmarlaget vann övertygande i streckmatchen mot Tingsryd. Detta med spelarna vi tränat upp åt dem i laget. Kul och bra för distriktet.

Kommentera

Sv: Positiva tråden
har inte tekandet blivit lite bättre nu på slutet?
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Äntligen får man se Sonntag som forward igen.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Blizzard: Ja ja visste inte om ja orkade se matchen jag var så oerhört besviken på Sverige att ja bara ville lägga mig o sova, men som den hockeyälskare man är ser man all hockey man kommer över, och ja säger som du att tur man höll sig vaken och såg detta.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Blizzard: Grymt imponerande
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Snoop: stort, stort, stort!! Tur man stanna uppe endå!
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Sinnessjuk vändning av ryssarna att vinna med 5-0 i sista perren, deras karaktär måste man ju säga är grymt imponerande, bara att lyfta på hatten för dem.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
The great one: Okej ja var lite fel ute, ja då kan man ju undra varför detta inte kommit igång än.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Snoop:

Hittade en artikel från expressen om ämnet (se länk).


"- Det är egentligen bara fantasin som sätter stopp, säger Timrå IK:s klubbdirektör Thomas Johansson. "


"Det nya tv-avtalet ger klubbarna möjlighet till satsningen.
- Ökningen gör att vi får möjligheten men pengarna är såklart inte öronmärkt för just detta. Men nu kan vi göra elitserien mer attraktiv, säger Johansson"

"Allt kommer inte att vara i gång redan nästa vecka utan det nya systemet ska fungera lagom till novemberuppehållet"


Hade ju varit kul att se lite show på isen, när inte spelarna bjuder upp till någon vidare underhållning. Men vi kan nog glömma detta.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
The great one: Har för mig att det var mycket upp till klubbarna själva hur fort man skulle få igång dessa isprojektorer, men alla vet att vaktmästarna i eon arena är dom tröttaste nånsin.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Positiva tråden
Men lägg ner den här tråden.
Den är ett hån mot allt det som Timrå IK förmedlar!
Kommentera

Sv: Positiva tråden
The great one: kommer lagom tills vi lirar AS
Kommentera

Sv: Positiva tråden
En fråga.


Vad hände med hockeyligans isprojektorer som skulle installeras på varje arena under november månad? Man skulle kunna se spelarpresentationer och repriser direkt på isen. Har för mig att det kostade flera miljoner för varje klubb. Rann detta ut i sanden, eller har jag drömt?
Kommentera

Sv: Positiva tråden
El Maco: Jo förvisso har du rätt om den jämförelsen. Men det var inte den som var poängen i inlägget
Kommentera

Sv: Positiva tråden
lincoln: Bagdad Bob är väl lite fel liknelse. Om Bagdad Bob jobbat för Timrå hade han stått och utlovad serieseger i det här läget. Det är det ingen som gör. Corso var lite Bagdad Bob när han uttalade sig inför HV-kvarten förra året. Han skulle ju spöa varenda en eller nåt.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Det här med neggandet här inne, som vissa försvarar med lagets och ledningens prestation och andra stör sig på:

Jag tror att Bagdad-Bobbandet är lite skuld här. Så fort ett brev från TJ eller Christer publicerats blir det någorlunda nyanserat, men det märks tydligt att det ät radiotystnaden som folk inte klarar av. När allt går så dåligt och ledningen kniper som värsta Lanefeldt.

Kommunicera!!! Det har varenda politiker fått lär sig att det är det enda som funkar! Gör en pudel! Kommunicera! Erkänn problem - Föreslå lösningar!!
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Blizzard: Det hände väldigt mycket med den ene... men vad hände med de andra två...
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Ambroo: förstör inte det positiva ;-)

F.ö en första kedja där ena fått sparken, där ena inte fick mer förtroende och där ena gick till NHL, härlig ledning

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Positiva tråden
Icing-Ove: Då hade vi en förstakedja och en vägg i kassen.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
zigge:
Timrå tog mest poäng av alla lag de sista 11 omgångarna förra säsongen...
Kommentera

Sv: Positiva tråden
zigge: Det är en det mest positiva tills vi sett resultatet!
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Kostiainen: Är det fel i trådens namn, eller är ni i fel tråd? Eller ÄR detta det mest Positiva en TIKare kan få fram nowadays??
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Icing-Ove: Ska jag vara ärlig så är det nog inte 2 toppspelare utan det kommer nog vara 2 mediokra bredd spelare :p
Kommentera

Sv: Positiva tråden
TimråikPower:
Ni ska väl in med två toppspelare snart? Mögelsanerar ni bara Hirschos lägenhet så kommer han igång också...
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Massor med problem. Skador, uteblivet målskytte, idiotiska felpass och utebliven vilja att spela. Dessutom ingen värvning på ingång...

Vi ska vara jävligt glada om vi slipper kvala i år.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Smokey:
Här i Umeå gör alla kaoz med varann. Var inte så hårda mot Linkan och T.J. Jag tror att de fortfarande har koll på svensk lag och plus & minus....
Kommentera

Sv: Positiva tråden
Icing-Ove: Göra kaos med Björklöven!!! Var där inte en skön turk som smög sig in i ledningen?;)
Kommentera

Sv: Positiva tråden
ÖstrandsNisse: SEDAN VERKAR HAN ÄLSKA CAPSLOCK.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
ÖstrandsNisse:
Conny kommer nog att skriva på för min nuvarande stads stolthet Björklööööveeen! Här uppe kan allt hända. Skumma lån, bokföringstrixerier och annat smått och gott...

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Positiva tråden
ÖstrandsNisse: "Daniel Danne J Johansson vi ska på olearys ikväll, om du ändå är ledig kan du väll komma hem??
för 4 timmar sedan · 1 person
Jimmy Limmet Lundin gillar detta."

HAHAHAHAHHA
Kommentera

Sv: Positiva tråden
ÖstrandsNisse: Conny hade troligtvis lirat i NHL om gynnaren inte varit så levnadsglad. Men det är tråkigt att det ska bli ett sådant liv bara man slurkar dryck som staten saluför i sina specialbutiker.

Men tekniskt håller han nog bättre än TIK-klass i dagsläget. Sedan vetefan om han gillar att klä ut sig när han super.
Kommentera

Sv: Positiva tråden

Conny sammanfattar det bra tycker jag. Liiite turbulent nu...

Kommentera

Sv: Positiva tråden
estrella.se/hockey/ där kan man få gratis kod till csports hockey matcher om 10 min. de enda man ska göra är att svara rätt på 3 frågor så får man en kod. Bara ett tips till alla käre timrå supportrar.
Kommentera

Sv: Positiva tråden
gustav9: Ja, för fan.
Ge karln en burk Antabus och låtom honom styra upp vård undermåliga PP !!!
Kommentera

Sv: Positiva tråden
gustav9: Heja Gustav!

Kommer den människan _KANSKE_ jag tittar på Timrå mot djurgården, den killen kan lira hockey iallafall! :)

Edit:

Nu har även Kyle Wellwood officiellt lämnat HK Atlant.

Redigerad kommentar

Kommentera

« · 1355988 · »