1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581752 inlägg · 6215 ämnen

Priser till kvarten

« · 514016 Till forumet


Sv: Priser till kvarten

JAA!!! Tjurgårn i kvarten, härligt!!

Kommentera

Sv: Priser till kvarten
actionleif: YESSSS
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
TIK-DIF
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
actionleif: Djyrgårn blire..
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Madde: Tror att jag var med på den tiden tillochmed ;)
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Knylan: Det finns ju ett McDonalds i närheten av Globen där man kan fördriva tiden om man är så tidigt ner i fjollträsk.
Jag tror att de stackarna där nere fortfarande inte har hämtat sig efter shortsen mitt i vintern och oss kånkandes med en jätteflagga i famnen ;)
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Johan J: haha =)
tjobba: Nu är det bara att hålla tummarna under hemresan efter morgondagens länsderby. dJuRgar'n skulle sitta fint, vore också trevligt att få åka ner och besöka ägget för en gångs skull =)

Hoppas på dIf, inte Modo..please!
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Johan J: klockrent, grattis! ;-)
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Manderville: Apropå för tidig sädesavgång, liknar inte Globen ett ägg? Lär ju inte bli några problem att komma till.
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Ja eftersom det blir till Nolaskogs vi ska så är väl senast 16.00 från ladan ett krav.

Om det helt omöjliga skulle hända, att vi ska till fjollträsk kan vi ju omöjligt åka senare än 12.00.


Bättre framme för tidigt än för sent!!!
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
SwärdH: matstopp också
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
SwärdH: Jag vill minnas att vi åkte redan kring 10.00-11.00 när vi mötte AIK i KS-02. Dessutom så kommer inte denna resa att bli så rumsren heller, så pisspauserna kommer hagla, samtidigt som Willysson förmodligen ska brottas eller nått. =)

Jag tycker vi åker direkt efter matchen imorrn... =)
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Knylan Frisbee-kjell tål mej inte så jag håller mej borta, men det är klart om du vill att jag ska demonstrera produkten kommer jag gärna hem till dej och skvätter lite på halltapeten......
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Knylan: Om man räknar med två pauser a 15 min, samt att vi ska vara nere en halvtimme innan matchstart, ja då får bussarna snitta 100 km/h. Tror inte det är möjligt i rusningstrafiken och jag begriper inte varför det är så snålt med tid..
Nej, starta kl. 12.00 från Ladan istället.
 
 
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Ambroo: Eller så skriver du en motion till årsmötet i vår gällande pisskatetrar. Jag vet vad jag kommer rösta för.
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Knylan: räkna in matstoppet på vägen ned till sthlm ( om det blir så) avresa från stan halv 2, 40-45 minuter matstopp( kanske snålt med tid ) dessutom säkert pisspaus på 15 min totalt. det är en timme. räkna fram till halv 3 då, då har vi ca 3,5 timmar tills klockan är 6, och 6 vill man alla gånger vara i Globen..
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Ambroo: Jag skulle lätt ta en urinvägsinfektion för att få DIF i kvarten istället för Boro Hockey.

Ta upp det där på medlemsmötet ikväll... hehe
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
tjobba: Dessutom så är detta ett tillfälle när åtminstone jag fullkomligt skiter i allt vad som skulle göra resan kortare. Hellre att vi är där 2-3 timmar innan än att vi kommer 18.40.

Fan vad hemskt det känns att man känner att man nästan tar för givet att det blir DIF, och ser fram emot det, medans man samtidigt vet att det ändå kommer bli Modo.

Lall on...
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Knylan: Njae själv kör jag med kateter så vi kan strunta i pisspauserma.

Tycker gott och väl att supporterklubben kan gå in och sponsrara upp med en suprapubisk kateter, dvs. en kateter som sätts in i urinblåsan genom bukväggen, den har många fördelar. Risken för urinvägsinfektion minskar, och många tycker att denna typ av kateter är bekvämare än en kateter i urinröret. Dessutom är priset inte alltför högt...
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Knylan: tycker det jag med.. tänk bara rusningstrafiken i Sthlm en fredagkväll
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Är det bara som det känns eller är det inte ganska sena avresetider?
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
65selander: Äh, det bör väl få rum hur många som helst i MoDohallen, så om vi staplar tikare ovanpå varandra så kan nog också vi klämma in 13850 i vårt komplex...
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
65selander: Näe det lär inte ens sälja ut en eventuell final.
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Ambroo: Allt ang bortabiljetter hänger på hur hemmalaget fyller. Typ DIF har nog inga problem med att utöka bortafansens platser men MoDo blir det värre med.
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
roan: illa, men som sagt blir det påtryckningar och fler vill åka så går det säkert att ordna.
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Ambroo: Så var det men det är nya regler som gäller nu krav från Hockeyligan. Men till den andra kvarten går den i Hovet och där har vi BARA fått 70st platser
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
roan: Aha, men jag vill minnas att vi för ett par år sedan var över 1000 pers...

Iofs ska det väl inte vara nåt problem att ragga fler, ju mer de säljer ju mer pengar får det in och det lär knappast bli slutsålt så de tar nog emot alla som vill in.
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
tjobba: Det blir matstopp ner till Stockholm
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Ambroo: Det har aldrig varit obegränsat med platser för bortasupporter så i grundserien hade vi 100 platser som var bara för organiserad bortaklack och nu har vi fått 265 platser för organiserad bortaklack. Men det är klart att om vi blir mer än 265 st så får man ringa ner och försöka få mer platser till oss.
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
roan: blir det matstopp ned till Sthlm, om det blir så? 120:- i Globen för sittplats, rätt bra!
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
roan: Hur fan kan det komma sej att vi bara blivit tilldelade 265 platser i Globen? Det har ju varit obegränsat förut, är det bättre att det står och gapar tomt än att de fylls upp med tikare?
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
Ambroo: 128st
Kommentera

Sv: Priser till kvarten
roan: Hur många anmälda är det nu?
Kommentera

Priser till kvarten
Om det blir Modo i kvarten så är priset på resa 50kr Entré 120kr och vi nar 160st platser att få.Och tid för bussen blir kl 16.00 från navet 16.20 Timrå Centrum och kl 16.30 från E.ON Arena

Om det blir Djurgården i kvarten så är priset på resan 50kr Entré 129kr och där har vi fått 265st platser. Och tid för bussen blir kl 13.00 från E.ON Arena
13.10 Timrå Centrum och kl 13.30 från navet.

Så anmäler på [email protected] eller ring mig på 070/6903961

Mvh Roger
Kommentera

« · 514016