Allt snack om Kent-Anders till SSK och Fylle snacket i Stockholm Kan det va så att det är ett försök att få laget ur balanc ? Utalar man en lögn tillräckligt många gånger så blir det en sanning . Självklart är det någon Stockholms Hockey personlighet som slogs på krogen, men hit på HS kom det också via en Fjollträskare har jag för mig. Ringer man dessutom media , ett anonymt tipps att Kenta är på väg till SSK så blir ju effekten total. Någon som har synpunkter ?
Helg Ernest: Jag startade tråden om fyllot, men jag var mest nyfiken på vem det var (det är jag fortfarande) ... Men motvillig fjollträskare är man väl... ;-) Tror du att det sätter sig så mycket i spelarna det där?
SaraS: Det kanske är av mindre betydelse, men snacket om Kent-Anders till SSK är nog för dom frågan om liv och död. Men visst förstärks effekten av Fyllesnacket också.
Kan det va så att det är ett försök att få laget ur balanc ?
Utalar man en lögn tillräckligt många gånger så blir det en sanning . Självklart är det någon Stockholms Hockey personlighet
som slogs på krogen, men hit på HS kom det också via en Fjollträskare har jag för mig. Ringer man dessutom media , ett anonymt tipps att Kenta är på väg till SSK så blir ju effekten total.
Någon som har synpunkter ?