Herminator:
Och här ser man på S24 och ligger 20 minuter efter verkligheten av någon anledning. Skönt att veta att Timrå gör nästa mål. Det känns tryggare att börja titta på tredje på det viset. :-)
Redigerad kommentar
söder över: Sedan finns det ärthjärnor som har mage att påstå att situationen är HANS fel.
Om alla spelare kämpade som Nollan, och nej jag gnäller inte på spelarna dagens trupp jag säger bara att om alla kämpade som Nollan skulle vi aldrig förlora en match.
Han hade gett sig fan på att vi skulle undvika konkurs, idag vann han i alla fall första perioden även om det är en del kvar av matchen. Han verkar dock ha stenkoll på läget.
söder över: 2-1 målet som gjorde att vi slapp kvalserien.
www.youtube.com/watch?v=92_4N2N-yfcRedigerad kommentar
Är det någon här av er som vet om Emil Pettersson skrivit på för MoDo? För han står med i MoDos lag på swehockey men borttagen ur erat lag?.
http://stats.swehocke.../5056#MODO
Nummer 82 Emil Pettersson
Redigerad kommentar
Alla:
Tyvärr gjorde jag en video om dom här inför valet och tack gode, välj själv, använde dom aldrig den i sin valpropaganda. Jag gjorde den som en tjänst till en gamma vän. Misstag tja jag vet fan inte. Baken är som smaken ni vet.
Om jag ska travestera videon: Gärna hockey men först en rejäl politikerfallskärm/pension via en plats i fullmäktiige. Eller tvärtom kanske.
Mitt misstag sorry hockeylovers, J20 äger!! :)
El Maco: det vore trevligt om det gick att granska allt dessa nötverk timrå har för sig...
bygglovsdetaljer osv...
vore trevlig om man kunde se till att dom fick riva någonting hemmavid...
förskottet kommer att gå igenom även hos förvaltnings rätten så jag kan inte se det här som något annat än ett uppmärksamhets stunt på Timrå ik´s bekostnad...
Löjligt är det!
att belasta andra myndigheters budgetar med skitsaker som helt saknar mening i tex förvaltningsrätten borde vara olagligt!
jag hoppas att man se till att nötverket själva i slutändan får stå för omkostnaderna för sitt pr stunt!