Är det ingen som kan lägga ut videoklippet på Thörnberg när han efter Timrås 3-2 mål drar en höger på Timrås back (kom inte ihåg vem det var). Det var bland det roligaste jag sett på länge. Den var ju inte direkt hård, men alltför löjlig dock.
Laken: "vill inte att sådana som du hittar på saker" hehe.. Vadå sådana som jag!?=) Mitt inlägg var ett skämt som jag hoppades du skulle skriva "höhö skitkul hörru!" som uppenbarligen tolkades helt fel.
Laken: Näe jag tänkte på det precis efter jag postade det och insåg också att du förmodligen var på matchen också och inte kunde svara direkt som var tanken. Nåja, det är sant - svårt att vara ironisk skriftligen, men absolut svårt att vara det på Timrå-forumet haha.. Allt är döallvarligt dessa dagar.
mikenomad: Nej, jag är faktiskt ganska sparsam med att starta trådar. Tror inte jag startat speciellt många denna säsong? Däremot brukar mina trådar leva länge och diskuteras flitigt, vilket kan tydas på att det finns en viss relevans i dom... ;-)
Yellowcard: Ja, man mår ju psykist dåligt varje match. Förlusterna är, som JimmyH skrev, blytunga och efter vinsterna vill man bara ha mer, så att vi kommer ikapp framförvarande lag.
Imorgon bär det av till Stockholm så Rögle matchen missar jag.