Springsteen: mm såg lätt fånigt ut förra byten där han hängde frammåt m överkroppen och sträckte ut klubban och petar och petar men är ohjälpligt 4skär efter
Rögle spelar ju så smart, manövrerar ut Timrå rätt lätt vilket är en akilles häl för Tik. Man slarvar för mycket, men du ser tydligen int ehockey som jag.
Spelet i egen zon är ju en katastrof. Har aldrig sätt på maken till nonchalans och duttande. Den här matchen skulle vi ha dödat i 2:a perioden. Meunier, Anger, Hynning, Starkov, Skogs och Sonntag totalt värdelösa. Åkerlund behöver ju inte ens spela för att bevisa att han är nr.1 Det är ju bara att konstatera att vi får ladda för kvalserien iår.
Tyvärr, Timrå gav bort en points, eller fler och så får det inte spelas hockey. Ett lag som Rögle kan vinna genom att spela Sjödin hocket och Tik har inga motmedel....
Det är klart som f-n jag inte är nöjd! Men så dåligt var det inte, Lindbäck få ta på sig 2 mål. Plus ett mål bortdömt igen. Jag tycker många spelare visar bra vilja.
Många med klockrena analyser här inne, eller, hrm, nej!
Vi skapar tillräckligt för att vinna med ett par, tre mål men ett sanslöst oflyt, en äcklig ineffektivitet och en hjulbent sjöelefant därbak kostar oss återigen poäng.
Så oerhört SKÖNT att jag beslutat mig för att inte se bortamatcherna längre!
Timrå IK kan/vågar inte vinna på bortaplan. Det är mentalt! Spelar ingen roll om de har ledningen eller inte - de hittar ALLTID ett sätt att förlora borta!
Det är inte domarens fel, otur eller vad ni nu påstår, det som jag skriver är fakta!
splar för dåligt ! Säger bara niklas anger S-vall hockey nästa .....