bar mofftak: Jag tror att han tror att alla spelare är lika bra. Att det enda han behöver hålla isär är att forward ska spela forward back ska spela back och att de med lite större skydd och annorlunda klubba ska stå i målet
Andersson: Detta är ovärdigt. Nubben kan inte fortsätta blunda! Energin i gruppen är slut, inget defensivt grundspel, impotent framåt. Visa att man vill det här nu, svälj stoltheten och AGERA! Timrå IK, största kamratföreningen i Sverige. Lall on LALL ONNNN!!
jeppe_TIK: Satan vad man skäms över att kalla sig supporter till denna klubb nu. Den sämsta period vi någonsin gjort så länge jag kan minnas. Detta är inte värdigt en ”elitklubb”.
Rallarn: Undra om Freddan fokuserar så mycket på att kontrollera sina egna utbrott att han ogillar när spelare visar känslor. Det skulle kunna förklara varför spelare som inte visar känslor alls får så mycket speltid.
Spelar vi såhär även i tredje är jag övertygad om att vi förlorar även nästa match. Noll självförtroende. Rattie försöker trots att han motarbetas konstant av tränarna.
Zäta75: håller med fullständigt. När ledningen tappat spelarna så behövs det något som chockar . Som i negativt kval för 10 år sedan . När vi tog in Andersson och Murley å det blev euphoria . Nått sånt kommer krävas för att få tillbaka gnistan inför kvalet
Man kan bara får utvisningar med sig om man har pucken. Vi har inte haft pucken denna period…Skjuta 4 skott på 2 perioder och coacherna får stå som 2 fågelholkar utan konsekvenser. Lägg till svaghetstecknet att har vi släppt in första målet i en match så har vi aldrig lyckats vända till vinst på hela säsongen. Ridå.
Peter Sj?kvist: EXAKT vad jag tänkte också. En gnagande känsla av att man har sett det här förut och det var den säsongen. Alla bara skiter i allt och vill sätta sig på bussen hem igen.
Domaren skiter i oss också. Rattie får en körare i ryggen och zebrahelvetet bara vinkar upp honom. Efter alla billiga jävla utvisningar som Rögle fått?! Sjukt.
gustav9: Rögle har hela förstafemman på OS och vi kan inte prestera bättre än det här. Ännu en bortaförlust snart fullbordad och troligtvis ännu en till imorgon.
Varför?