Ojh-Ajh: Måste höja glaset för Dicken Axelsson som varenda gång det ska tippas bland sportbladets ”experter” förutspått Timrås ras, en antijinxare utan dess like! Han tippade även tabellen nästan helt korrekt innan säsongen, om man vänder på den, bättre antijinx får man leta efter, vilket orakel! Denna säsong måste vara en riktig fjäder i den mannens hatt, som genom att tippa den exakta motsatsen till vad som ska hända precis varje gång onekligen gjort sitt för att lyfta fram Timrå till en kvartsfinal. Tack Snoppen!
The great one: Marginaler MED oss i slutsekunderna iallafall. Men hur fucking underbart mår man inte nu?! Man sitter och bölar när #51 Anton "stridsvagnen" Lander intervjuas. RÖDVIT LYCKA!!! ❤️🤍
Jag kan inte förstå vad som just hände. Helt jävla otroligt... helt slut. Kommer ta ett tag innan jag kommer till sans. Så underbart och så jävla många hjältar och kämpar till siste man. Vi blir alltså 5a i en serie som nog aldrig varit så jämn. Pust...
roger_sundsvall: 50/50 mot Örebro. Tror vi tar det på vilja om Dahlen och Rindell är tillbaka. Jag gillar våra chanser till semi. Timrå med härföraren Lander lär bli svårslagna i bäst av 7. Jag tror vi har nån nivå till i oss. Örebro lär inte jubla att få oss
Sputnik: SÅ JÄVLA BRA MATCH!!!! men vi ska också tacka HILDEBY som gammal timrå målvakt räddade 42(!!!) skott mot ett DESPERAT frölunda. TACK SOM FAN<3
jonney: Säger då indirekt, tack för Lyytinen, Pääjärvi och Rindell. Tack också för att ni tvålade dit lillebror. Nästa säsong kan ni nog ta över tronen som bäst i Småland, men bäst i Sverige, den tar vi. 😁
Marginalerna (förutom två inte helt lyckliga skador, då) var verkligen på vår sida. DET är verkligen inte oförtjänt! Hoppas att all karma inte är förbrukad nu.
Kerstin_k: HELT otrolig grundserie laget gör. Att sluta 5:a i en sån här tajt serie trots skador på nyckelspelare och en hel hög nödlösningar, det är fanimej helt otroligt.
Helt overkligt att vi ska spela kvartsfinal. ÄNTLIGEN!
Kerstin_k: Det rullar en stolthetstår, vilken jäkla laginsats för denna 3-poängare. Alla gjorde sitt jobb och lite till. Synd att JJ inte fick hålla nollan men viktigast 5-plats!
Helt jävla otroligt att vi lyckades plocka hem femteplatsen till slut. För inte så länge sedan hade många räknat med att säsongen var över. Under kan ske 🙏