1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

580987 inlägg · 6216 ämnen

SCA-cupen 2019

« · 1983886 · » Till forumet


Sv: SCA-cupen 2019
SMÅLAND: Domarn vände matchen fel när MåDuh fick 5 + game..
Om jag tolkar deras forum rätt..?
J.F.K och andra med cyclop ögat påslaget du vet..
BÄCERHOJT, FÅ JA EN TEE JA Å..!
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Jensen_12: Det var lågt
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Hockeyoraklet:

Kom gärna med mer bevis denna gång, förra gången var det ju wernblom som var smutsig och med flera avstängningar.

Men visade ju för dig att han aldrig varit avstängd, och ska man gå på avstängningar som bevis så är ju er Berglund en smutsigare spelare.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
RasmusVS: kan dom räkna till 11?
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Vart var Modos supportrar idag? Hemma och räknade fingrarna?
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Jensen_12: dessutom har väl Häggström åtskilliga matchstraff bakom sig? Inte oväntat att han ”råkar” köra över en målvakt.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
JonteD: Grattis till en bra match. Blir det många som kommer till torget imorrn?
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Hatten av för rabbarna ikväll...
Bäverhojten rinn lätt ikväll!!
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Jensen_12: Mycket bra match Timrå de här ger mersmak av vad som komma skall!!!!!👍👍👏👏👏
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
JonteD: Mata inte bäbistrollet. Det är det enda han vill. Han kan inget om hockey så han är hör inne och skriver istället. Mata honom inte så tystnar han.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Snälla håll dig i eran bok istället för att förstöra vårat humör!!! OK!!!!!
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Nisse1: Mycket imponerad av laget ikväll. Ligger nära motståndarna i egen zon, många bra pass ut ur zon, och bra pucktempo och rörlighet i anfallszon.

Sen vet jag inte om det är bra eller anus, men jag tror vi får behålla Westerlund i vinter. Han har inte imponerat på mig. Offensivt bra, men dräller med pucken och är lite för kylig. Lite högmod kanske? Tror inte lag högre upp är särskilt intresserade just nu.

Kul för Ohre att komma in och göra det bra också!
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Tarmen70:

Vart i detta önskade jag någon skada på brattström? Läs om läs rätt!
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Nisse1: Haha! Ut och tuta med bilarna nu.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Smart av timråbacken att se till att egen målis blir skadad, ännu smartare om han blir borta länge och har hjärnskakning.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Eller Leif Loket kanske?
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
JonteD: Härligt att se vad Modo spelarna blir små när dom möter storebror, dom vet att dom förlorar redan innan matchen börjar.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Tarmen70:

Läs om läs rätt. När har jag önskat att någon blir skadad?

Det är nog du som får skämmas med ditt IG i svenska.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Jag förstår nog men man kan undvika allt! Sen tror jag inte att du vet om jag va utan spelförståelse när jag fick pris som bästa back i tv pucken för länge sen!!!
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Hur kan man önska nån spelare blir skadad längre tid. Spelar ingen roll vilket lag han eller hon spelar för. DU FÅR FAN SKÄMMAS.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Woody:

Leif Boork
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Vad var du själv eftersom du uppträder som en av landets stora experter här inne i vår bok?
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Kollar man situationen så ser man en knuff, ja. Men Modospelaren gör ju ingenting för att undvika Brattström, utan håller snarare upp axeln för att ge en smäll.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
JonteD:

Eftersom du fortfarande inte förstår situationen så antar jag att du var en ganska begränsad back utan spelförståelse som mest klarade av att crosschecka motståndare in i egen målvakt.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Om Bratten nu Inte är allvarligt skadad kan det här rentav vara bra. Ohre spelar riktigt bra och får också bygga lite självförtroende. Straffen (som var rätt usel) tog han ju också lekande lätt. Haha! Lall on, Modo.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Va bra att du konstaterar att jag är en idiot!! Jag har bara spelat hockey länge div1 o jag e inte nöjd me skadan men eran spelare gjorde inget för att undvika smällen!!!! Punkt!!!
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Jag tror du behöver en kram
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
JonteD:

Säger mer om din intelligens om du inte ser sambandet mellan hur en situation uppkommer och resultatet av den.

Ja ja sitt och va nöjd med skadan på förstamålisen du.

Själv skulle jag mest tycka att backen tog ett idiotiskt beslut som kan få jobbiga konsekvenser.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Nä de e de inte!!
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Inte smart ja.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
JonteD:

Det är väl en jävla skillnad på hur man kommer dit och situationen uppstår eller?

Smart av timråbacken att se till att egen målis blir skadad, ännu smartare om han blir borta länge och har hjärnskakning.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Horribelt med matchstraff ja, men han ska inte vara i målgården öht.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Hur än de är så är målisen helig oavsett cross elr inte!!!
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Avdelning läktar domarna regerar. Som alltid när Ung(r)arna lirar..
(Grön/vit/rött-ungar dåra).. =)
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Om man ersätter 'bögarnas fel' med 'domarnas fel' i den här låten skulle det kunna bli modobokens paradsång med JFK i spetsen.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Tikarn97: kul att vi gör några mål i den här matchen men som vanligt när man möter brunkargänget från dövik så är inte resultatet det viktigaste utan att man går ifrån matchen utan långtidsskador.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Nämen, vann vi 2:a perioden? Kan bara hända mot MoDo.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Herminator: Hörru, liten scenförändring efter Anges snack. Alternativt efter MuDås-5 minuter i BP.. 1-4 nu. Första pp-målet efter 19 sekunder!
Inte trassel från backarna heller just.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
JonteD:

Garva på du ifall du tycker det är kul ifall er förstamålis åkt på en hjärnskakning. Tur att matchen inte gäller nått för matchstraffet var horribelt dömt.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Om Bratten har fått hjärnskakning ska det vara livstids avstängning på Häggström.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Woody: Jahaja nu är nog matchen död!!
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Woody:

Håller med dig, utvisning för crosscheck är det han kan ta. Utan knuffen hade han passerat utanför Brattström.

Ja ja matchen gäller inget så inte så upprörd egentligen, värre för er ifall er förstamålis fått hjärnskakning.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Woody: Oerhört effektivt PP! :-)
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Man skrattar så man blir harmynt!!! O de blev ett mål till!!!
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Rytter: Nja. Han är på väg rakt in i målgården när han får en liten knuff. Kanske inte matchstraff, men säkerligen utvisning.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Jockz: Nähä de tog ju bara 19sek o göra mål!!!👏👏👏
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Woody:

Matchplanen hos er back som crosscheckad honom in u målisen. Helt horribelt domslut.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
Woody: jahapp då var matchen över
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
JonteD: Får han matchstraff för det där? Kan tycka att det är korkat av Lander.
Låst ämne

Sv: SCA-cupen 2019
JonteD: Bratten borta ajaj
Låst ämne

« · 1983886 · »