Är tanken den att Danielsson ska stå under morgondagens derby och sen Antti "Jockyn" Jokela på söndag igen tro?
Jokela var en väldigt positiv överraskning, såg riktigt bra ut. Sanslöst flyt i vissa situationer, men allt grundar sig inte i tur heller. Lysande komplement till Kapanens höfter, fötter eller vad han nu har ont i.
Kevin O Shea: Det var klart innan SCA-cupen att Nybro-lånen bara skulle spela matcher lördag och söndag. Synd på ett för i SCA-cupen sensationellt snyggt matchprogram (brukar väl vara på sin höjd ett par A4-papper med svart-vitt tryck..) att man missat just det med spelarnumren. Det känns som #28, Manderville finns kvar på andra sidan Atlanten ett tag till..
tjobba: Emil Lundqvist såg mycket imponerande ut ikväll, överglänste klart Johan Jonsson på sin backplats, tycker jag. Jokela känns nära ett kontrakt, frågan är om inte Danielsson kommer att lånas ut till kattkräken.
Varför kan arrangörsklubben inte trycka upp ett matchprogran med AKTUELLA spelarnummer. Det vet vi ju sedan tidigare att under försäsongen använder de nya spelarna gamla tröjor - så att trycka ett matchprogran med de siffror spelarna kommer att ha senare i vinter är ju fullständigt meningslöst.
Är det verkligen säkert att #29 var Tägtström? Någon på läktaren antydde att det var en av Nybro-lånen.
Fanzin: själv har jag sagt 7-1 till Timrå i månader, dock att Sundsvall säkert får det första målet.. längtar, det är riktigt trevligt med det där derbyt!
tjobba: ja det är klart, därför letar jag oroväckande efter resultatbörs för SCA Cupen på texttv. Tyvärr går det inge vidare att hitta någon information ;)
Tips för imorgon då? jag som inte sett laget spela någonting i år. Har bara sett Brynäs Ove Molin på Golfbanan.
Fanzin: yeyeye här diskuterar vi hockey och Timrå hörru ;) 16.10 imorn har Timrå spelat 10 minuter av matchen och ställningen då kommer vara Sundsvall-Timrå 1-0
tjobba: Jo trumman kommer att tas ut till Gärde imorgon, och om allting fungerar som det ska, dvs att trumman är hel och fungerande så kommer Knylan att banka imorn.
Mange: yes han imponerar verkligen hoppas det fortsätter imorn mot ärkefienderna;) hörde att olle skulle banka imorn , fasen va härligt att höra ! får önska "knylan" all lycka till med bankandet i vinter här! Go for it!
tjobba: Det var Pelle som fick smällen. Lars Jonsson klev av efter 10 min i första och Styf kom aldrig ut till andra. Så det är orande med backbesättningen.
Bra målvakts spel av finske Jokela ,såg stabil ut med rapp plockhandske. Johan Svedberg var bäst på plan.
Lite kul att se publiksiffran ikväll som landade på 1987 personer, vilket är bra för en match på försäsongen. Så mycket folk har det bara varit i Gärdehov i en match (Sundsvall-Skellefteå, 2486) sedan derbyt i SCA-cupen ifjol, då det som vanligt var över 3000 på plats. Man kan alltså konstatera att det sällan är det "riktiga" hemmalaget som har förmågan att locka folk till Gärde....
3-2 och tacka Jokela för det, han verkar vilja spela till sig en plats i elitserien i år. Också kul att se Teemu Aalto skjuta, det är nånting han verkar kunna.
Lunkan: Haha - "Tror ni ärligt på seger ikväll TIKar?"
Jag snackade med 65Selander vid vägkrogen för en stund sedan och vi vare båda överens om att nått mindre resultat än 7-1 till Timrå får nog Brynis vara nöjda med...
Fast han erkände den brynäsjäveln att han helst såg att brynis vann just den här matchen. Han tog hellre en förlust mot kattkräken...?
tjobba: Trumman kommer förmodligen dyka upp under derbyt. Osäkert dock hur han mår, har för mig att han var jävligt slak i våras sista matchen i Karlstad. Stämskruvar och grejer som var borta. Iofs så tror jag att det är fetare att bara sjunga i Gärde, akustiken gör sitt ändå.
84 Norberg: så sant så sant men de e historia nu brynäs lär inte behöva ett större prisskåp de närmsta 10 åren ps. när brynäs tatt guld så har de bästa spelarna komm. från TIMRÅ
Jokela var en väldigt positiv överraskning, såg riktigt bra ut. Sanslöst flyt i vissa situationer, men allt grundar sig inte i tur heller. Lysande komplement till Kapanens höfter, fötter eller vad han nu har ont i.