1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 606640 inlägg · 6214 ämnen

Semifinal 2008

Sv: Semifinal 2008
Frisco: Helt jävla underbart!!

mikenomad: Men hallå där.

mikenomad: Göttgöttigöttgött! :-D Gick ju lättare än första matchen mot Modo t.o.m.

MB: han vågar nog inte,tycker att han var lite handlingsförlamad iblan hos oss ochså.

mikenomad: Nerv nu?

Frisco: Har inte du nån j20-bordshockeymatch att bevaka...?

mikenomad: Spela hockey? Ja, klart han kan. Ingen spelare platsar i elitserien om de inte kan spela hockey. Knätacklas kan kan också i Ledinklass:)

mikenomad: ja nu tar ni dom Borta på onsdag med.

mikenomad: Ha ha...jävla klantar!

Frisco: Det är så skönt med lite bittra kommentarer ibland. Styf och Jämtin är inte på långa vägar samma typ av spelare. Hade Styf spelat kvar i MoDo hade han varit kung, eller hade ni klankat ner på honom då också?

Frisco: Ja, verkligen. Det är ju en erkänd sanning i alla enögda läger.

Frisco: Skillnaden är att Styf kan spela hockey....

Bragd-Birger: Konstigt att Kenta låter han spela, alltså gillar han sådana hockeytyper, fy fan........

Bragd-Birger: De är så lika Styf och Jämtin. De borde spela tillsammans.

Bragd-Birger: Jag vill inte se honom avstängd, det innebär med största sannolikhet en allvarlig skada på en timråspelare. Jag vill se honom medvetslös på en bår.

Gött med 1-0 i matcher iaf! :-)

Olle: Jämtin har ju ngt fel i huvudet, det är allmänt bekant. Men ge honom tid. Oddsen för att han ska stänga av sig själv är knappt spelbara.

Bragd-Birger: Jämtin begår ju våldtäkt på allt vad hockey heter just nu. Först bentacklingen och sen klubban i ansiktet på Regin. Om han inte blir anmäld så hoppas jag innerligt att Sanny får chansen att ge honom en rejäl hjärnskakning så man slipper se äcklet mer.

Andersson hade lätt kunnat vara borta för resten av slutspelet med den där bentacklingen.

Bragd-Birger: Jag ledsnar på hockey när man har sådana i ett lag, skulle aldrig vilja ha honom i Timrå, aldrig i helvete, Ledin kan jag ta men Jämtin kan dra åt helvete....

Ledin är en pain in the ass, men en bra hockeyspelare, sådan behövs alltid, men inte en som åker runt och är ful, dessutom bakifrån.....

Danfj:
För en som inte sett matchen utan bara läst från swehockey kan man ju undra om det ser ut som ett slakthus ute på banan nu i tredje. Är det grinigt?

Danfj: Vimseborg har sabbat mången match i sina dar....t.ex. den här.

får jag vara ärlig så har vinnerborg sabbat en bra match

Bragd-Birger: Retroaktiv domarutdelning nu...

Bragd-Birger: ...och Jämtin har friats hundraarton obegripliga ggr, men kan inte hålla sig den hundranittonde. Grattis Kenta, en liten present från din favoritgris.

mikenomad: Yes, dumjävvlagrisJämtin!

ajon: FÖR mycket. 7 minuter, Vinnerborg hinner fabulera mycket på det.

Detta är den sämsta domarinsatsen jag sett i år, herregud...

Lite löjligt straff på Pärssinen, å andra sidan är det klantigt att vara där med klubban. Då blir det spearing, och det är förbjudet.

Kyla nu, Timrå! Domaren dömer, ge fan i att slänga tebaks.

Jensen_12: JÄMTIN crosschekar bakifrån och kommer undan, vinner man matcher på detta vis, skiter jag i ishockey.....

Danfj: Fan Styf...lite diciplin tack!

Nu är frågan om inte Vinnerborg är sämre än "kuben"?

Olle: hur mycket är det kvar?

skillnad på domare som dömer dåligt och som domare som dömer dåligt och njuter av att visa upp sig

2+2+10??!! Jag hoppas innerligt att Vinnerborg får en femkrona i ansiktet när han lämnar banan i afton. Jävla patrask!

2+2+10 på Pärssinen för försök till spearing, haha, den var ju bara dum.

vinnerborg är fan helt jävla störd

tikwille: Han är snäll han, mot bebisen.....alltså ska han få hålla på så där, så kan vi lägga ner skiten!!! en idiot som bara åker runt och försöker skada, helvete Lill-kenta kom igen nu....

men för i h******e vinnerborg!

se jag jämtin på city i jpkg så ja ge fanskapet en pungspark

Empas: HV71 har väl som MoDo en väldig massa kyrklig andlighet till hjälp på vägen!
Jämtin går väl till kyrkan och får syndernas förlåtelse i morgon !!!

Empas: Njaaaa, skott, räddning....

Jämtin jävla mupp...
ut med sånt där pack ifrån rinken, låt folk spela som vet hur man spelar hockey istället...

Hehe Jämtin den mannen har ju inte ett rätt..

MB: skönt med bra start i semin

Var straffen dåligt slagen ?

Jensen_12: Inte förrän sista 20 minuter gått...

ajajaj

Yeees

Spiken i kistan, 1-0 i matcher.

Göött hoppas det va spiken i kistan

« · 1014903 · »