1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581028 inlägg · 6216 ämnen

Semifinal 2008

« · 1009763 Till forumet


Semifinal 2008
Nu är det bara att tokfokusera som en laserstråle på semifinalserien,

Hur är det med Kalle K?

När är första matchen?
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Per HApps: Kalle K spelade ju inledningsvis i 3:e. Lite vila så är han säkert med. Första semin går väl på måndag, eller hur?

Spännande som fan. Det känns ändock som om vi kan rå på vilket lag det än må bli.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Per HApps: Måndag hemma
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Red Rocker:
Tulla Maja på Mittnytt i finaste gåborttröjan
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Grattis till semifinalplatsen Timrå IK!
Och ett stort TACK!
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Laken: vad tycker du om spelsystemet?
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Laken: Jag har skrikit så jag är hes, nu måste jag snart lägga mig är helt slut. =))))).

Åhhhhhhhhh, nu ska vi jaga vidare vilka det än blir i semin.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Bra jobbat och grattis Timrå IK !
Rättvist och väldigt underhållande hockey.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Vilken jävla skön grej av Challe och köra den där frisyr pryllen... Ett vad ? Alla fatta skämtet utom Virus som e dum i huve.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Per HApps: Måndag 24/3. Så här tror jag att det blir: Om Frölunda slår ut Färjestad då möter vi Linköping och om Färjestad går till semi då möter vi HV 71. Rätta mig om jag har fel.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
John K: Jag felar dig eftersom du har rätt... Hmm... ja... eller nått... ;P
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Foyn: Vadå för skämt? Challe ser väl ut sådär? Virus öste ju ur sig lovord över Timrå?

Ps. När Challe lätt blödande på sin näsa från sin nyklämda finne kom ut i tredje perren, då insåg jag att det redan var klart och att det var onödigt att spela den sista perren.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Kerstin_k: Ja man unnar verkligen genomsympatiske kalle K ..att kunna få fortsätta sm-matchserien... hoppas på det...
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Foyn: Vad var det med frisyren....?

Jag och Virus spelar nog i samma liga.... ;-)
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Per HApps: Skönt att ha matchledigt tills på måndag. Det här tar på krafterna. Jag är i alla fall inte dålig vinnare. Jag ska till och med bjuda på modorövstårta på jobbet imorgon.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
sibbesabbe: 8 matcher kvar innan tårta...
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Tycho: edit: 8 vinstmatcher...
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Tycho: Då får det bli 8 tårtor. Den här revanchen kräver lite ingnuggning i modoloiderna på jobbet.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Flyttar ännu ett inlägg.

***


Måste fråga en fråga som säkert varit upp här inne, men som jag missat.
Vilka vill vi helst möta egentligen?
Själv tror jag på HV. LHC har ju varit lite av spöke för oss i tidigare i mina ögon...

TIK-tjej @ Timrå Idag kl. 14:01
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
actionleif: För mig har det ingen betydelse. Tycker att både HV o Linköping spelar ungefär på samma sätt. I år har vi gått lite sämre mot Linköping men å andra sidan så gick det i slutspelet för några år desto bättre. Mot HV har vi i år, har jag för mig 2 vinster o 3 förluster. Har aldrig mött dem i slutspel. Näe, det är på ett ut. Kanske rentav bättre att ta tjuren vid hornen direkt o trycka ner dom rejält där i Jönköping? Dom lever ju med ett enormt självförtroende och tror att man kan vinna alla matcher genom att gå på halvfart. Efter en del tänkande så är det nog trots allt lite roligare att spela semin mot HV. Vi tar dom lätt som en plätt!
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
El Aka Ali: Själv föredrar jag LHC. Mest för den fantastiska slutspelsserien för några år sen. Heta känslor, Manderville knuffat Norrena osv.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Hassan: Tar också betydligt hellre LHC. Sämre backar + en målvakt som kan få för sig att börja toksila. Grym förstafemma, men det har vi också.
Dom slår vi.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Imorgon fräser det bara till så är biljetterna slut hoppas man får tag i några, HV el LHC who "f'ckin care's" vi är i semi.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Red Rocker: Ja hoppas det blir riktig rusning efter biljetterna, slutsålt inom första timme :P 45 minuter kvar!
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Fet-Ecke: Trycker man visa ämnen längst upp till höger så får man en snabb överblick.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
actionleif: Sorry! Ren ovana/klantighet av mig! Blev lite ivrig av trådbytesförslaget innan.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
jonmannen: Det måste vara slut typ nu för djävlars vilket tryck det var efter biljetter jag fick stå i kö i 15 min på ticnet.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Red Rocker: ja till och med till fredagsmatchen... fick tag på några skit platser .. allt som fanns kvar ....
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
superfalle: Det finns platser kvar på ticnet men på TIK's hemsida står det 0 platser kvar. Vill de inte sälja ut?
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Robban: Sittplatser ska tilläggas.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
superfalle: Jag fick också skitplatser men jag fick biljetter iaf....=)

Jag tror man kan ha tur om man har koll på ticnet.se så kan det dyka upp platser som kommer tillbaka!?
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Red Rocker: Det gör det inte eftersom man betalar på en gång...
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Tycho: Stod också i 15 minuter i onödan ska tilläggas för nu så kunde man helt plötslitg inte använda Swedbanks internetbank (sura för att Modo är utslaget förmodligen) som betalningssätt och valde man Ticnetombud så var man tvungen att ha kort och det har jag inte med mig till jobbet. Tur att man hade en kompis som kunde fixa ståplats..... Ska bli roligt på Måndag!
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
jonmannen: 3 sittplatser till Semifinal 1 bärgade tack vare Entre Sundsvall. Ticnet bröt ihop?
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Herminator: Jag köpte sitt till syster o sambo på ticnet utan problem
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
actionleif: Jag lyckades komma in på ticnet fast det stod 15 min väntetid
genom att klicka på boka biljett igen och igen. Jävlar vilket tryck det är
efter biljetter. Verkligen härligt detta
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
actionleif: Jag köpte ståplats till båda. Kommer bli stämning!!
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Red Rocker: Ja det kommer alltid platser som folk inte hämtat ut.

Själv har man suttit och kikat ticnet hela morgonen. Men då plånboken gapar tom satsar jag på att ta mej hem till finalerna istället. Det gäller att prioritera.

När jag blir miljonär ska jag ha en egen loge, men nu får TVn duga, fram till finalerna.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Hassan:det är sådana här dagar det är skönt med årskort:)
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
steve_h: Mmm.... och att bo kvar hemma i Timrå
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Hassan: Platser som folk inte hämtat ut?
Hur går det till när man betalar biljetten direkt när man beställer den? =)
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Selina: Man kan väl fortfarande låta bli att hämta ut den :)

Men det vore ju ganska korkat.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Bergius: Jo men platsen kommer ju inte tillbaka till försäljning...den gapar bara tom.=)
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
vad är det för artikel här bredvid "stjärnorna kan missa semifinalen" får inte upp länken nån som vet vilka det handlar om?
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
stoff: Sanny och Kosken
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
stoff: Handlar om Kalle och Sanny
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
okej kalle var ju väntat med tanke på vad som hände senast men sanny då ? är han fortfarande sjuk eller är det en skada?
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
stoff: Sjuk. De trodde först att det var hjärtmuskelinflammation, men det verkar vara ett virus.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Mappe: Jävla Hållberg eller Hedin som hostat på stackarn. Hans Chrunak till MoDo?
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Det här är det enda i statistiken på swehockey som vi är dålig på(faktsikt sämst):

Team GP Spect. Avg.
1 Djurgårdens IF 7575
2 Frölunda HC 7450
3 Linköpings HC 7276
4 Färjestads BK 7244
5 MODO Hockey 7221
6 HV 71 7038
7 Skellefteå AIK 5950
8 Timrå IK 5826

Vi bör inom ett par år ha en arena som tar minimum 7 000 pers.
Kommentera

Sv: Semifinal 2008
Red Rocker: I Timrå centrum dessutom, så man slipper gå så långt.
Kommentera

« · 1009763