Rallarn: Han är helt enkelt den som spelar minst disciplinerat. Gör vi minsta grej åker vi ut, finns inte en chans att någon VVIK back åker på den holdingen när de brottar ner våra forwards.
{297}: Vvik ett av de sämsta PP jag har sett någonsin. Men Timrå mycket bra i boxen. Timrå borde leda med 1 eller 2 mål. Hoppas vi får utdelning i andra perioden.
Många som är bra i första perioden i Timrå. Påslagna idag. Vi får se om Karlin lyckas vända spelövertaget som han kan ibland.
{9386}: Åsnan i randigt släpper alltså en rak höger från budish så att hjälmen flyger av Lindholm men plockar lindelöf för den där? Jävla hockeymördare.
roger_sundsvall: Men Lindelöf åker ut nu. Precis 2 min kvar dålig timing. Förvånar mig inte om de gör mål nu helt orättvist. Pucken studsar fel för Timrå
Villervalla: mäktig öppning på den här matchen av Timrå. Västervik får knappt andas. Deras sex backar får slita hund om dom ska orka hela matchen så här.
Det enda som skvallrar om att Västervik har hemmaplan är deras ruckel till hockeylada.
Costanza: Vad innehåller utbildningspaketet? Noll självinsikt Domarhat Egen överskattning Bagdad Bob Ett extra finger på varje hand Banjolektioner Kval i de nedre regionerna Skev världsbild Mm mm
Costanza: Blir lite nyfiken på vad utbildningspaketet innehåller. Efter att ha bott i Övik i 6-7 år så skulle jag sammanfatta hockeysnacket till: • Vad kass tränare/sportchef är (eller valfri roll i föreningen). • Modo är utsatt för en konspiration från domarna, förbundet, ja möjligen gud själv. Allt för att göra livet surt för alla modoiter. • Huruvida Hans Jonsson ska skjuta mer från blå eller ej.
Otroligt att publiken buar när Lilja gör mål. Om det är några spelare i Timrås trupp man skulle tro att Luleåsupportrarna kunde unna ett mål åtminstone på försäsongen, så är det ju de som var med och gav dem det efterlängtade guldet för bara några månader sen…