1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

576286 inlägg · 6216 ämnen

Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK

2186006 · » Till forumet


Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
TimraStockholm: Du får ändå gärna vara kompis och hålla på oss ikväll.. haha
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
JoseGonzales: Var inte riktat som replik till dig även om det ser ut som så. 😉
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
TimraStockholm: Lägg av nu, var lite kompis. Jag har önskat er segrar på slutet så låt mig slippa ångesten fler dagar..
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
JoseGonzales: Ur ett rent egoistiskt perspektiv hoppas jag på BIK i kväll så det blir en match 7. 👍
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Knylan: Jag vet inte heller vad det innebär men skulle gissa att det finns ett ekonomiskt incitament för både klubb och spelare om det blir så att han kommer. Men jag tycker det är ett jävligt konstigt koncept rakt igenom med namngivna spelare.. Kan köpa det för juniorer men inte seniorer
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
JoseGonzales: Jag förstår inte riktigt hur den där cirkusen fungerar. Sportcheferna sliter som fan vid transferfönstrets stängning för att få in en ”namngiven” målvakt. Någon form av ekonomisk kompensation måste ju rimligen utgå i och med att den målvakt som nappar på det måste hålla sig igång, eller åtminstone hålla sig anträffbar. Under ett coronafritt år passar det ju inte riktigt att pipa iväg till Thailand i en månad det första man gör efter säsongen med sin ordinarie klubb tagit slut.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
kulltorp: Håller med.. förstod ingenting när Kenttä presenterade det. Att Växjö skulle åka ut direkt kändes orimligt.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
JoseGonzales: Och ni visste ju nästan att ni skulle möta huvudjägarna! Vad som helst kan hända!
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
JoseGonzales: Jättekonstigt.....
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Men herreguu!!!
Drick ä väl int så farli?😱
Dä gört mann ju lit varje da...
Måttlit! Dä va bättr förr innan NTO fikk järngrepp om samhälle!😳
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
JoseGonzales: jag är mest chockad över att han inte är amerikan.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
ionloo: Indeed. Förstår verkligen inte varför vi väljer en målvakt från ett av SHLs absolut bästa lag..
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Knylan: Ja det var minst sagt ett märkligt val att ha som namngiven målvakt
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
ionloo: Det är svårt att uppbåda den minsta oro kring att JJ inte ska klara av det matchandet, ärligt talat. Jag vet inte vad han gör rätt men han är nog extremt ekonomisk i sin spelstil. Så som det ser ut just nu kommer han gå igenom ytterligare en hel säsong utan att ha missat en enda match.

Hade man hållit på Löven däremot, då hade jag nog ojat mig ganska så rejält. Går Poulin sönder så har de Isak Mantler bakom, och deras tredjekeeper är Erik Källgren som lirar i Växjö. Det är större chans att Kenttä får dra på sig målvaktsgrejerna igen än att de ska hinna få loss Källgren innan vår finalserie är avslutad.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Röda Tallen: känner JJ sig fräsch så står han nog alla kvarvarande. Finns ju ingen match man kan riskera med en matchkall Ohre mellan stolparna och nu så blir det ju rätt lång vila till söndag för JJ också. Går andra serien till 7 så har nog vinnande laget där mer att fundera på gällande målvaktsval med så lite vila.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
El Maco: Blir alltid lite extra glad när El Maco vaknar till liv.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Bifbiffen: jo värsta Timrå-jinxen som finns är när ST går ut med en artikel som går ut på hur fantastiskt bra våran/våra målvakter är
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Röda Tallen: vet i tusan om det inte vore tjänstefel att inte spela JJ. Inte bara för att han är uttalad 1a (sådana måste man bänka i en finalserie ibland - Lex Svedberg), utan han visar ju dessutom form och det känns som han växer undan för undan.

Tycker du verkligen att vi har råd att ge motståndaren en sådan fördel att vi "vilar" vår bäste spelare hittills i slutspelet?
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Knylan: Underbar läsning. Tack!
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Röda Tallen: han kan stå första borta
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
4 matcher på 5 dagar.
Bör inte Ohre stå minst 1 av dessa?
Känns som man bör tappa lite fokus och reaktionsförmåga med så många matcher på kort tid. Speciellt som målvakt.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
El Maco: Snygg jämförelse! Det som dock gör mig lite orolig är väl att vi verkar ha ett (1) sätt att spela. Både AIK och VVIK var rätt duktiga på att stänga ner oss. Med en vassare moståndare så kanske det skulle se jobbigare ut för vår del. Men som du säger, ska framtida motståndare lägga om ifrån spelförande till bussparkering så kan det krackelera i och med den förändringen.

Hur som, final snart och det är nu det gäller. Blir oerhört intressant att följa finalserien. Jag hoppas verkligen det går att klämma ur några % ifrån var och en i laget. Känslan är att det inte är förrän mot slutet som laget kommit igång och jag hoppas den trenden fortsätter så.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Knylan: i och med matchstraffen och många utvisningar så tycker jag att vi kommer bort från vårt spel i dubbelmötet mot löven också. Vi får liksom en ”ful” stämpel samtidigt som löven har tur med några videobedömningar, det var så mycket i det dubbelmötet som inte var Timrå IK’s spel och anda. Rubrikerna löd ju att löven hittade ett sätt att jobba ner oss, dom var bättre och smartare och bla bla bla. Kanske att dom var smartare utifrån att dom inte tog så många utvisningar men spelmässigt var vi aldrig borta i någon av matcherna.

Som sagt, det kommer bli en helt annan prägel på matcherna i finalen. Det kommer bli färre utvisningar och det tror jag gynnar oss. Sen vet jag inte hur lövens bänk ser ut men ska vi spela 5 matcher på 7 dar så kommer vi säkert behöva gå på alla fyra femmor ganska långt in i matcherna, till skillnad mot sista matcherna mot Västervik.

Skulle vi mot förmodan få möta BIK så är det ju bara att tacka och ta emot, dom har ju en gedigen skadelista och lär få problem att orka hela matcherna.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Knylan: Jag är inte 100 % säker på att Bofors inte klarar att klösa till sig två matcher så vi får möta dem... Bofors är ett jämnare lag än Löven, därför de kom före i tabellen. Skadorna lär avgöra det här så att Löven ändå går vidare. Har du en chans att brotta ner oss över sju matcher? Det är fan inte lätt.

För att Löven ska slå oss lär de behöva spela med samma defensiva fokus som AIK och Västervik haft. Två skillnader är att de inte har en lika bra målvakt som vi mött i första två rundorna, dessutom ska de byta från att vara mestadels spelförande i första två slutspelsrundorna till att ligga på försvar och lägga ut. Västervik har gjort sin grej en hel säsong men det räckte inte mot oss. Löven har så klart höga offensiva toppar och några spelare med riktigt hög kvalitet. Men vår offensiva maxkapacitet är högre och våra toppar ännu toppigare. Och Löven är ojämnare, när Löven är dåliga är de bottenlöst dåliga. De blev ju utredda för korruption mot Mora, då är man riktigt kass. Vi har bitvis varit uddlösa i sekvenser i slutspelet men vi har gjort jobbet i egen zon, vi har hållit linjerna och vi har jobbat hårt.

Det många har missat är även att Johansson i kassen har varit otroligt bra. Kolla statistiken i slutspelet. Överlägsen GAA (antal insläppta mål) på 1,58 jämfört med alla andra vilket är väntat och delvis en funktion av hela lagets försvarsspel. Men även räddningsprocenten är riktigt bra. Han är trea efter Alexander Sahlin i Almtuna (bara två matcher) och Marmelind. Skillnaden? Sahlin 93,94, Marmelind 93,53 och Johansson 93,19. Claes Endre förresten fyra på 93,16. Ingen annan nära, Emil Kruse i VIK femma på 90,91.

Finalmotståndarna? Poulin 89,62 SVS och 2,72 GAA, Juel 89,47 SVS och 2,35 GAA, Steen 85,45 SVS och 4,30 (!) GAA.

Så jag är optimistiskt. Lagdel för lagdel har vi klart bästa målvakten, vi har defensivt stabilare och offensivt likvärdiga backar jämfört med Löven och bättre forwardsuppsättning hur man än ser på det. Vi har ett grundspel som sitter, är bäst i serien på BP och har hopp om att ha fått fart på PP igen efter lite tomgång där. Vi är skadefria. Vi har bra bredd med rimliga spelaralternativ som får börja på läktaren. Vi har rutinerade tränare som varit med om att både gå upp och att åka ur slutspel. Vi har hemmaplansfördel. Vi får minst en dags mer vila innan vi går in i en intensiv spelöppning.

Så visst, Löven är löven och vi har inte fått betalt i poäng mot dem i serien. Men som man brukar säga, serie och slutspel är inte samma sak. Hittills har vi varit bättre på att spela slutspel också.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Knylan: Att vi hade våra två bästa backar borta mot löven i dubbelmötet samt att PW inte hade anslutit ännu bör också tas med i beräkningen. Jag tror inte att vi hade förlorat bägge matcherna med dessa tre pjäser med.

Vi har ett jätteläge att ta oss till SHL nu. Även om jag inte anser att något lövenspöke existerar vore det roligt att få möta löven i final och jaga bort dessa spökfantasier för alltid.

Timrå IK mot SHL!
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Knylan: Under dubbelmötet i Umeå saknas som sagt båda våra bästa backar (Harde och Albin) samt att PW inte var värvad vid tidpunkten.
Var det inte några fler skador och avstängningar också?
Madsen var borta bla samt några fler. Var väl Walli som fick den matchavgörande 5+game i match nr 2?

Som en parentes kan man ju även granska matcherna på försäsongen också.
Första blev en uddamålsförlust där deras dåvarande NHL-lån var inblandad i samtliga mål.
Andra mötet körde vi över dom totalt på bortais.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
TIK1928: Härligt att Elias är med oss, den PR man fått tack vare Dahlen och Elias är ovärderlig, underbart att se, hoppas han snart finns på isen igen och lirar efter skadan.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Olle: grattis till finalplatsen, hoppas ni går hela vägen, det är ni värda,dock lite impad av Västervik, gör det bra med små resurser.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Lub: Våran EP40 följer TIK skarpt!
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Olle: Risk för långläsning nu, känner jag på mig...

Så som schemat var lagt från start så skulle vi egentligen ha mött Löven senare än i premiären, minns jag rätt så tillhörde den matchen egentligen omgång 9. Nu flyttades den matchen till premiären istället, av någon anledning som jag gissar att CMore var med och petade i. Förutsättningarna blev då fjolårets suverän (Löven) mot den på förhand största utmanaren den här säsongen (vi) redan i första matchen. Fjolåret låg kvar i medvetandet och på det sätt vi hela tiden hittade nya sätt att förlora mot Löven, där den sista matchen förra säsongen mot dem var helt sjuk. Cannata räddade ett skott från Dahlén med sekunder kvar som var fullständigt omöjligt, och de vann ÄNNU en gång. Vår chans på andraplatsen sket sig därmed.

Ser man till vilken flygande start båda lagen fick i år så kan man verkligen fråga sig hur premiären slutat om den matchen spelats när den egentligen skulle ha spelats, då vi isåfall hade varit mitt inne i vad som skulle komma att bli vår rekordstreak och det börjat bli tydligt hur sanslöst bra vi skulle bli i år. Istället upprepade sig fjolårsmönstret, där Löven lyckades hålla undan och dessutom avgjorde matchen med att göra tre mål på totalt tre skott i tredje. Helt sjukt.

Sen möter vi inte dem förrän i mellandagarna, när nästan halva serien passerat. Lövens inledande vinststreak är sedan länge bruten och det hade blivit tydligt att de hade stora problem med att föra matcher över 60 minuter. Efter Poulins skada fick de ännu större problem (första torsken kom redan i den match där han skadade sig, SSK borta), men han kom tillbaka alldeles lagom till matchen i mellandagarna, för att skada sig igen några matcher senare.

Mellandagsmatchen var egentligen höstens stora match. Vi hade nyss vunnit 16 matcher i rad och slagit rekord, men det var ingenting värt så länge vi inte slagit Löven. Det var det som skulle bli det slutgiltiga kvittot. Att vi ledde serien spelade ingen roll, kunde vi inte slå Löven så var inte tabelläget mycket värt. Resultatet blir att vi gör en otroligt bra match, efter förstaperioden står det 14-1 i skott och totalt 33-4 i avslut (dock 0-0 på tavlan). Sen jämnar det ut sig lite, men vi vinner ändå med 3-2 till slut. Siffrorna borde ha varit större.

Lövenspöket var därmed kvävt, och allt sjönk in på något sätt. Det var den sista bossen, och där och då började Löven fatta läget även dom. När vi sedan kom fram till dubbelmötet i Umeå i början av februari så var det ett helt annat Löven vi mötte. Nu hade de helt plötsligt blivit väldigt snälla och framstod livrädda att dra på sig utvisningar, nu var det helt plötsligt vi som var laget att slå. Vi var redan i det läget (omgång 37) fullständigt ohotade i tabellen (ledde serien med 16 poäng före BIK, 27 poäng före Löven) och såg fram emot lite HETTA i en annars rätt grå tillvaro. En försmak på det som kanske komma skall nu på söndag, helt enkelt.

Men icke. Löven stramade åt, undvek utvisningar inledningsvis och vann till slut med uddamålet i båda matcherna (Edit: okej, 4-2 kom i öppen kasse med två sek kvar i match två). De anpassade sitt spel helt och hållet efter oss, och vem kan egentligen lasta dem för det när poängen dessutom betydde väldigt mycket för dem. Men det viktigaste för vår del är de signaler de kommunicerade genom att uppträda på det sättet. Det ska dessutom sägas att vi i de två matcherna lirade med Svensson/FW, Lindelöf/Ragge och JC/Lerebäck på sex backar.

Det går att säga mycket om Löven, men det är ytterst svårt att hitta en enda punkt där de ’egentligen’ ska vara bättre än oss. Allt kommer handla om att disponera matcherna perfekt. Löven kommer inte våga gå in i detta och spela sitt ”eget spel” (vad nu det spelet egentligen är?), vi är för farliga för att de ska våga riskera de ytor de släpper till mot BIK t.ex. De kommer behöva strama åt, och då kommer vi hamna i de där fullständiga orgierna av spelövertag vi fått se prov på från vårt håll under så många matcher den här säsongen.

Vilken otrolig finalserie vi kommer få se, herregud. Det gäller någonstans att komma ihåg att njuta av detta också för det här utgångsläget känns som något som blir svårt att upprepa. Vi är redan det bästa laget någonsin i den här ligan, men tänk att få kröna den här säsongen med att ta den i mål på bästa sätt också. Det är nästan så att jag hoppas på att det blir Löven av den anledningen, då det skulle ge högre stilpoäng.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
SMÅLAND: WE ARE ALL TIMRÅ IK ( ersatt Canucks bara ). Vi behöver Patricks rutin i finalen. Jag hoppas verkligen att Pat är tillbaka tills dess och kan köra för fullt!
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Bifbiffen: Herregud, kan han inte gå på semester eller något. Han har tippat att i stort sett 9-10 lag i HA skulle gå upp till SHL.

Samma sak gäller ju de lag som riskerade att spela kval, tror han nämnt 10 lag under säsongen...
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Bifbiffen: Fööööörrbannat. Då måste vi vara klappkassa i första matchen så att han hyllar motståndarna istället.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Bifbiffen: Vi har inte sett något, då gills det inte..
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Begklagar.. Wennerholm har uttalat sig om Timrå och SHL. Värre Jinx finns inte.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Hahl Bundy 2.0: Vi skulle teoretiskt kunna få möta en till riktigt bra målvakt, Tim Juel vet inte statusen på honom, men vi kan ju faktiskt få möta BIK i final. Jag bedömer det som 75%-25% till Lövens fördel i avslutning av denna semifinalserie...
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
ionloo: Nu när det är final spelar det inte så stor roll hur det har gått i grundserien. Timrå känner att de är starka och har goda chanser att nå SHL i år. Även om vi har minusstatistik mot löven tror jag inte att spelarna tänker på det. De kommer att göra allt och lite till för att nå SHL det kan ni lita på. Slutspel är slutspel och laddningen blir lite extra stor då. Det vore skönt att vinna de två första hemmamatcherma för att sätta press på löven. Hörde att de siktar på 4 raka. Det liir svårt men inte omöjligt. Isf har vi Timrå i SHL om en dryg vecka. Underbar tanke. Men mycket hockey återstår innan vi eventuellt är där.

Jag kommer fortsatt att sitta som på nålar när finalen drar igång, men jag har en god känsla att vi klarar detta. Aldrig att Timrå viker ner sig nu när målet är så nära.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Jag firar ingenting.

Om inte att resa sig upp ur fosterställning, sluta skrika och försiktigt sopa upp alla tomma tablettkartor för valium är att betrakta som efterfest?

Jag ser att jag tydligen med fingrarna klöst in något budskap på väggen vid tv-soffan... Spretigt och småblodigt... Svårläst.

Men det står nog:

- TÅLAMOD.

Mina kollegor på jobbet säger:

- Men det är ju bara ishockey.

Jo jävlar.

Dom har för helvete skarpslipade knivar fastskruvade på kängor, grafitvapen som dom slåss med. Och inte fan skuttar man omkring på någon mjuk böljande gräsmatta i solen, näe, dom håller till på djupfryst vatten med infrusna linjer. Och mitt i alltihopa står plötsligt något jävla maskerat monster med typ ”Hannibal Lecter-mask i en bur (i alla fall i Västervik) och är allmänt jobbig.

”Bara ishockey”.

Upp my ass!
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Hahl Bundy 2.0: Har fått en känsla efter ha kollat på den andra semin att Poulin inte är så bra på vändningar. Klapp klapp spel av första kedjan borde ge utdelning.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Olle: Vi har mött 2 av seriens bästa målvakter... Poulin är hittills inte i närheten av den klassen.
Vi får hoppas att det förblir så.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
kulltorp: Tror det blir bra. Det kommer bli en annan typ av matchserie än mot Västervik. Inget av lagen har råd med avstängningar så fulspel, bortsett från lövens vanliga filmningar, lär inte någon ha råd med. Det fysiska spelet har vi klarat bra mot löven tidigare tycker jag. Deras försvarsspel räknar jag med kommer hålla lite lägre klass än Västerviks. Dom har några skador på backsidan (?) och belov som har varit ute och druckit sprit så han är avstängd (lär vara tillbaka mot oss dock). Det som oroar är just att löven gjort många mål. Mot en sämre motståndare än Timrå dock.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Olle: Ja, med facit i hand, i elfte timman, med all respekt för vad som fanns på marknaden, så hade vi behövt en sniper...inte en back
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
ionloo: Kommenterar mig själv med tillägget att starttiden är kl 19:30 i merparten av matcherna. Vilket innebär att det i princip bara blir en period för restauranggäster, tungt för Tores :)

Edit: Faktisk alla hemmamatcher för det lägre rankade laget.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Lub: Herregud vilket frenetiskt matchande det bli i finalserien då. Back-to-back söndag-måndag en vila och sen back-to-back onsdag-torsdag. Ev. match fem på söndagen därpå. Så fem matcher på en vecka. Gäller nog att löven knyter ihop säcken ikväll om de ska orka med finalen. Match 7 spelas ju som sagt på fredag och första finalen då kl 18:00 på söndag. Håller Poulins ljumskar för det :P ?
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
jå1: Helt rätt, nu är det 4 vinster som gäller, hur det går till struntar jag i. 😬😊

Nu har jag verkligen kommit in i slutspelsmod.

Vill bara säga att jag tycker Timrå genomförda en bra match igår. Stabilt spel större delen av matchen...
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Hassan: Dags att slopa tabell och poängräkning!
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Mike Keenan: Ska man hålla på sådär så får man ju räkna hjärnan ur led. Sett över 52 omgångar vad Löven det tredje bästa laget.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Spock: ett par av våra matcher mot löven i serien såg ut ungefär som matcherna mot Västervik har gjort. Kraftig Timrådominans men inte riktigt någon bra effektivitet. Kan vi spela så i finalen så ska vi klara av detta. Löven har gjort målen mot BIK men inte alls varit spelförande lika långa stunder som vi mot VIK och dessutom har dom haft en riktigt svajig defensiv.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
snushane: Nu blir det lite samma tankar här som tankarna gick när vi valde Solna. "Tur att vi tog ett spelande lag i kvartsfinalen". Efter en match så blev det bussparkering typ Kristianstad.

Jag är benägen att tro att vårt finalmotstånd kommer ha en buss på plats, Americanos hade en tydlig bussprioritering när vi mötte dem i serien. Lite extra diving på det så är soppan klar.
Låst ämne

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Hassan: Kan ju va de lag som slog serieettan 3 av 4 matcher i år ? Eller 7 av 8 senaste två åren ?
Så Timrå möter hellre Bik Karlskoga än löven... tillåt mej tvivla starkt att Timrå och Bik är dom två bästa lagen i allsvenskan
Låst ämne

2186006 · »