Nisse1: det känns som vårt svaga pp jämnar ut oddsen mot Västervik ganska mycket. PP1 står och puckar runt utan att komma till ett enda skott och nästa gång man kollar på klockan har det gått en hel minut.
Woody Jokinen: Skrika Fy Fan till domarn brukar väl vara abuse men det släppte dom... Varför går Hardegård fram från backplats om han inte skjuter när han får pucken?
Var fan är fysiken? Skridskoåkningen och tacklingarna! Kämpa Walli!
Lindelöf spela bestämt! Inte med fysik om du nu räds det spelet men ska du pincha så gör det ska du backa hem så gör det! Stanna inte i mitten och utred inför beslut!
roger_sundsvall: CMore älskar Västervik (underdogs är lätta att älska), undrar om det låter likadant nästa år om Västervik skulle gå upp. SHL teamet lär jubla 😬
VVik måst blotta sig nu... Förlort dom ikväll så ha vi matchboll hemma på sönda! Vi vinn mä 4-2 å ja å Sheriffens pappa kom överens om att hans Per gö 4-2 i tom kazze 🙏🥰🥳👍😇
Frebog: Visst gör Västervik det bra men det blir lite löjligt när berömmen aldrig slutar hagla över dom. 8 skott på mål på två perioder på hemmaplan och nästan bara kontringsspel, resten köttmur. Dom gör det bra defensivt, det ska dom ha.
FH - avdammad: när dom andra svajar är Lundin mr Konsekvent. Aldrig dålig, ofta fantastisk.
Kan gå exakt hur som helst detta. Västervik kan skapa friläge i vartenda byte. Dom spelar som ett grötigt, sammansvetsat l a g. Timrå är en lätt dysfunktionell samling skickliga hockeyspelare. När hittar man den berömda Knappen?
KulltorpsOlli: av ren nyfikenhet, på vilket sätt tycker du att vi haft tur med domsluten? Om jag är RIKTIGT medvillig kan jag sträcka mig till att det varit nära rättvisa
Undra hur många gånger Luckner pratat om vilket krigarlag Västervik är och. Dom går säkert inte till tandläkaren och plockar ut tänderna heller dom sliter nog bara ut dom mellan byterna och hoppar ut och kör igen. Jones gick väl i Onsdags in och sydde sin haka själv med ett par gamla skridskosnören innan han gick ut på isen och krigade igen.
Hassan: ja jag kanske såg det ur fel vinkel men vi hade ett läge förra matchen också då vi kom 3-0 eller möjligtvis 3-1 och Dahlén tar eget avslut. Säger inte att det är fel att skjuta men får marmelind den där sidoförflyttningen så har ju både Lööke och lundin ganska bra skott också.
{297}: Jo antingen det eller att han provar driva lite med puck in i banan och utmanar. Ser sällan jonte driva med puck inåt. Men klockrena passningar lägger han när han är på humör, tack för det!
RunarUp: Bara vi får in reklampengar så skiter jag i tröjans utseende just nu helt enkelt. Nu måste föreningen börja jobba upp ett eget stabilt kapital. Om det går ut över tröjan, so be it! Anser jag. Med respekt för att alla tycker olika.