1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599123 inlägg · 6213 ämnen

Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Tjuvar Boyce från båset när det blir mål? Han är ju alltid tio meter före alla andra. :)

Grinkarlin fyfaan vad han passar som tränare uppe hos grinollarna i dövik 💩

Dr.Krykov: Olofsson faller snabbt och kliver upp väldigt långsamt igen. Det tycker jag sammanfattar hans hockey just nu. Tycker ändå han gjort sämre matcher än idag dock.

Zäta75: Ja, sen ska man inte chansa heller när det kommer till hjärnskakningar. Sen är det ju inte kniven mot strupen på söndag, bättre att låta honom vila inför vad som komma skall.

73Sjöbba: Tycker samtidigt den situationen ser väldigt märklig ut. Två spelare som står och trycker mot varandra och till slut så har ju Pettersson tryckt sitt eget ben över Hartmanns klubba.

Men gött att Västervik får sura lite. Deras ambition handlar om att ligga tätt i egen zon och att undvika utvisningar, för att sen ta sig en millimeter över mittlinjen, dumpa, och byta. Repeat. Att sen bryta ihop av en feldömd icing, ja vad fan ska man säga.

{297}: håller med! Otroligt dålig förlorare. Där är freddan ett föredöme!

Dr.Krykov: Blir förvånad om Lodin är tillbaka på söndag. Men hoppas det naturligtvis.

{297}: Det är i affekt. Han kommer sansa sig och analysera han med, men där och då så brinner det. Vi vet ju hur det känns. Gäller att vara på tårna på söndag nu

Labban: En får alla göra, men inte 26 på raken. Sen måste han sluta spela juniorhockey. Han är ingen stor fixstjärna längre, anpassa spelet till din förmåga eller så lirar han i Sundsvall Bobcats nästa säsong.

Frälsaren
Uppladdat:

500x0-untitled.jpg

ionloo: tycker det är lite väl magstarkt att stå och gnälla på domaren när man fått ett felaktigt mål med sig i en match man totalt avlossat 15 skott.

Nisse1: Så det är såhär det kommer låta från Modos tränare efter deras matcher nästa säsong, smarrigt.

I VVIK kallas det ett Hat Trick.

Nisse1: Har aldrig förstått varför man ska intervjua någon som nyss åkt på en otroligt tung förlust. Jag kan ärligt inte förstå det konceptet att tvinga upp micen i ansiktet på någon som tappat luften.. lätt det blir gnälligt och så då

JonteD: HV ligger under med 2-0 i matcher. Ser ut som om de åker ur SHL. Om så blir fallet och vi går upp tar vi hem Wedin. Vore underbart

Nisse1: Bitter, Karlin är ditt namn. Icingen solklar, Kaplas tre crosscheckingar, ja en var garanterat utvisning. Klubban på ballen, jag hade köpt matchstraff om deras rackare också fått en tvåa för slashing

JonteD: äh eloge till Karlin. Det brann ju i ögonen på han men ändå höll han igen tycker jag. Det är nog ett hål i en betongvägg på vägen till omklädningsrummet nu

Dr.Krykov: Vadå får inte Olofsson göra en dålig match? De tre tidigare matcherna har han skapat en hel del. Give him a break.

Timråvinst och modosmisk! Skål!

Zäta75: Dom spelar sån jävla skräphockey så fyfan, älskar att Karlin gråter, Lundin sa till dom!!

Zäta75: Ja, han blir som klippt o skuren för Modo. Gnäll på domaren laget nr,1.

{8437}: Nu märker man att han inte tror på det, sluta gnäll på domarna.

Mattias Karlin 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡

{9386}: Tycker att det enda som Karlin sa i intervjun som var relevant var Hartmans klubba i skrevet.

Bee: Fint av cmore att visa gnällisen att det var en korrekt icing.

Zäta75: Det ena ska vara en utvisning, det andra ska inte vara det. Hur ska du ha det? Jag tycker verkligen inte att Timrå gynnas av domarna. Alls. Deras första borde verkligen ha dömts bort. Verkligen.

Olofsson måste bänkas. Han har en sån glorifierad självbild att det är skrämmande. Han åker runt som om han va på allmänhetens åkning, 0 självkritik. Hoppas Lodin är tillbaka till på söndag, bänka Olofsson och låt Oliver Johansson lira istället.

Ahpl: är det verkligen icing, det Karlin snackar om? Tycker det ser ut som att västervikaren är på egen sida av röd när han styr med skridskon. Sen ska nog Karlin hålla käften angående ”billiga utvisningar” och uteblivna matchstraff, vi har två spelare skadade med hjärnskakningar där vi totalt fick 4 min pp.

{297}: De va en karlin som va lite grinig nu!!!

{9255}: det är ju självplågeri detta men euforin vid vinst är värt det. Idel matchbollar nu, gärna slut på söndag och så kan man njuta av sju matchersserie och en massa förlängningar i andra semin

Zäta75: Att Karlin ställer sig mitt framför kameran och säger att domaren ska sluta följa regelboken i slutet på matchen känns ju inte riktigt som en man i balans.

{297}: Brukar hålla med Harald men idag var han klappkass. Virusklass till och med. 😂

{297}: Freddan är kung. Albin är kung. Timrå är kung.
Tar tillbaka allt jag sagt..🙏🙏🙏❤

{9255}: Karlin tycker att det inte ska vara icing innan målet. Han är riktigt grinig nu. Klagar på mycket mer också.

Zäta75: nej det är exakt NOLL ben i finalen. Det är sån mentalitet som gör att vi bombar 40 skott på mål och ändå får spela sudden.

Det här är ändå riktigt bra. Västervik stretar emot riktigt bra men det är SÅ gött när vår tilltänkta spets levererar.

JonteD: Fyfan så gott! In your Face Harald!

SÅ JÄVLA RÄTTVIST!

KulltorpsOlli: Ja hade ju gjort en seger middag eller hur!!!🙌🙌🍺🍺🍺

Säpo å KGB läre ju komma å sparka in dörren här, skrek så rutorna höll på å krascha, fyfan va gött!!! Å så jävla gött att just Lundin fick avgöra också å med ett hattrick, ja nu ä freda kvällen räddad! DÄ RINN LÄTT ERA JÄVLAR :D

KulltorpsOlli: Tror jag kommer behöva en pacemaker om vi ska göra det såhär spännande... puh, Skillnaden idag, stavas S P E T S. FYFAN VA JÄVLA GÖTT HERRE MIN LUNDIN

KulltorpsOlli: Vilken jävla kejsare !!!!!!!!!!

LUNDIN bäst när de gäller
alla tar RYGG på han⭐⭐⭐⭐

Det har med gott belägg klagats en del på att nyckelspelarna försvinner in i bakgrunden, men jävlar vilket tillfälle för Lundin att kliva fram och lägga matchen på axlarna.

AAAALLLLBBBBIIIINNNNNNNN!!!!!!!!!!!

TimraStockholm: Ett ben i finalen nu...ska mycket till för att Vvik ska vinna 3 i rad nu. Vi avgör hemma på söndag och låter löven och bik få grisa i 7 matcher och köra slut på varandra.

Timrå mot SHL!

roger_sundsvall: Lundin, du är helt enkelt förjävla fin. Hattrick ikväll räddaren i nöden... ⚪❤️⚪❤️⚪

Woody Jokinen: då kan man sova gott inatt.
Tack Lundin..hjälte

Greven: kan ni vara lite tystare här inne, jag hör inte begravningsstämningen i studion, tack!

Hgvbjhfcbngffbnk!!!1

« · 2182976 · »