Synct: jag är nöjd över spelet iaf. Inte vi inte har spelare som tar betalt vet vi ju. Men vi stängde ner Rögle och det imponerar. Målet är ju att inte åka ur. Helst topp 8 och utifrån det så är jag ändå nöjd med 1 pinne.
Fattar inte att man inte tar ut keepern varje gång man vinner tek i 3 mot 3? Får ju lira 4 mot 3. Ruggigt bra chans att vinna då istället för att låta det gå till straffar. Man har ju redan säkrat en pinne.
Synct: Fler och fler försvinner. Pettersson förmodat borta, Wedin 3 bra juniorer. Nubben måste öppna plånboken eller köra swishkampanj. Liksom andra skrivit lägger jag gärna in 10000 för att få in en sniper.
SHL har inte bättre domare än HA och dom suger röv. Sanslöst svagt att inte se ett fukking skit på isen! Otroligt svag insats! Granska situationen med Linus Eriksson! Korrupta satans syltryggar! Filmningen och fasthållning av Genborgs klubba? Tacklingen på EP helt bortom spelet där DeHaan ser EP HELA vägen… Ser ingenting! Inget av de 8 ögonen som har lön för att se spelet ser spelet. Gud va olyckligt! Skitdomare!
Kommentatorn suger röv med.
Han måste hata Timrå lika hårt som jag hatar deras ineffektivitet.
Woody Jokinen: Dahlén kan göra mål under ordinarie tid, men han har väl aldrig varit bra på straffar, men det vet väl inte TS. Utöver det har vi väl inte någon annan heller som kan sätta den.
Väntat .. vilka jävla straffar.. lika trubbiga som de chanser vi inte förvaltar i matchen.. 1 poäng . Är ändå en poäng ..fast det kommer nog inte bli så många fler innan 13 dan... Med den här truppen minus juniorer minus pettersson minus wedin .
X-Län: Herregud vilka otroligt svaga straffar. Signifikativt för Timrå i och för sig. Noll kyla i avslut.
En poäng borta mot Rögle är väl okej, egentligen. Men hade kunnat vara fler poäng med lite skärpa. Alla dessa tappade puckar i parti och minut är ju helt otroligt.
Villervalla: För första gången i år känner jag mig irriterad efter en match. Rögle är förbannat kassa förutom 10min av matchen. Vi skapar lägen i massor men det strular och pucken hoppar och allt går fel. Känns som att vi hade kunnat spela 5 mot noll men inte få in pucken ändå…
Bajsmackamatch!!!
Vi behövde 3 poäng idag. Läget fanns, men vi tog den inte.
Zäta75: Solklart vår match hur det än går på straffarna. Vi brukar ha svårt för den spelformen, men man vet aldrig. Kanske finns det en himmelsk rättvisa
Rip Kirby: Han har ju flyttat hit med frugan. Det är 4 stycken tränare, det inte tommy har kan kompletteras på de 3 andra positionerna. Tommy är och ska vara en ledare, tycker det syns att gruppen lyssnar, tar till sig och känner sig ... | Läs mer