BlackBay: Ett jäkla gnäll är bra att Nubbs och klubben agera än att sitta handlingsförlamade finns många många klubbar som har Swishkampanjer skit i avundsjuka från vissa idioter ingen är tvingad att vara med. (Mera Swish åt Timrå IK året runt haha )
bar mofftak: gillar Lundmark, men som sagt, han är ju ingen rak ersättare till Wedin eller Genborg.
Swishkampanjer är givetvis bra och effektivt om det behövs. Dock känns det som hela hockeysverige skrattar åt vår klubb att man ska behöva göra det för i SHL-mått futtiga 300k. Dessa ständiga "vi är en liten fattig klubb" - reklamen vi ständigt sänder ut i media är ju tyvärr lite pinsamt. Även om man ÄR en liten klubb kan man väl åtminstone försöka agera som en stor klubb utåt. Försöka visa att man vill vara större i varje fall istället för att ständigt förminska sig själva.
Hade en dröm inatt, eller så var det bara ett önsketänkande.
Hållander kom hem till Timrå för att ''börja om'' och komma i form igen efter blodproppen, allt resande med flyg i NHL var inte bra..
Kapanen fick inte finsk polka som målåt i Montreal, så han bröt kontraktet & kom hem igen.
EP 40 ville verkligen hinna spela med storebror och pengar var inte så viktigt.. Så han skulle hem till veckan. han passade även på att peta in 10 millar i klubben så vi kunde fylla på nu i uppehållet!
Dahléns planer borta i Swissssss sprack, borta bra men hemma bäst.
Så jag är inte ett dugg orolig under JVM, sitter och uppdaterar Sportexpressen nu varje minut.
Patrick Polly: Du vet väl att oavsett vad vi köpt in honom som så saknas just nu Genborg?? Alternativen Hartmann och Walterholm tror jag TS vet var han har. Tycker definitivt att Lundmark kan testas som rivig i den kedjan i detta trial & error-läge.
Patrick Polly: Kryllar väl inte av alternativ som gjort sig förtjänt av att spela i en 1a kedja dock, den kedjan kommer behöva ha tyngd iaf. Så exempelvis Heikkinen tycker jag inte ska lira där.
Om vi fortsätt å Swissa så kan vi ju märk att mä " SUPpoterspelarn " innan fönstre stäng i februari! LÅT dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳 HALLELUJA 🙏🙏🙏
T T: Absolut. Men skulle vi befinna oss på säker mark så tycker jag vi bör hålla i pengarna när Sillyn stänger faktiskt. Istället för att shoppa in spelare i onödan.
För my key felvärvningar från start och nått guld lär vi inte slåss om och stort fokus borde läggas på nästa säsong. Viktiga hål att fylla då och då bör vi spara in på allt vi kan och eventuellt att vissa spelare får flytta på sig.
Montén Python: Lyssnade precis in Domustrappans senaste avsnitt. För känsliga lyssnare. Heikkinen, Westfält och Lilja ifrågasätts som för svaga värvningar sett till att vara ersättare till Hållander och Kapanen. Inte heller jättemuntra de heller över att behöva ersätta Dahlén på det. 🤪
Zource: ja vet att ni vill att vi ska åka ur så priserna för tv-rättigheterna i er liga trissas upp då det just nu inte finns några intressanta lag . men ser ut som ni går bet på det iom ångloket lundmarks återkomst 😉
Villervalla: Ja jag har tyvärr inte jätte koll på U20. Men litar på att Molinder har bra koll på vilka som lär vara mogna för SHL spel! Nu får de chansen att visa upp sig. Vem vet, kanske vi får fram en oanad oslipad diamant att bygga vidare på!
Jag har för mig att 2 junisar skulle vara med i träningsgruppen vid återsamlingen, vilka blir det tro. Edwin Annerstedt borde vara en, vilken blir den andre? En till forward skulle jag tro iaf.
EXPLORERSMÅLAND: Tycker också alla kan fortsätta swisha. Pengar behövs. Nubben behöver en ny väst! Huss behöver en ny slip! Bortastå behöver personal! Tandläkaren behöver ny borr! Baren behöver mer öl!
Alla ni som oroar er för syftet med swishkampanjen och vad pengarna ska gå till. Jag har lugnande besked till er. Att Timrå IK får in för mycket pengar i plånboken är inte ett akut problem vi behöver hantera för stunden!