Barkborren: jag orkar inte med det längre. Tjurig jävla spelare som vägrar göra det rätta valet. Han kan gott åka runt skadad i Schweiz. Kommer antagligen bli tvingad att fixa den där om han ska vara kvar en längre tid. I Timrå är vi glada att han bara deltar. PINSAMT
Stridhsyxa: Men hur länge ska vi i forumet gömma han bakom axelskada egentligen? Börjar bli tröttsamt höra, är det ett sånt jävla problem så får han fixa axeln... Snart diskuterat det här i 3 säsonger nu typ
Stridhsyxa: Dahlén är så jävla rädd att bli tacklad så han släpper pucken så fort han får den i anfall. Därför ser det ut som chanspass. Hans rädsla påverkar spelet, ändå får han allt förtroende. En skadad Dahlén är så fruktansvärt menlöst.
Kulltorp: Alltså hade jag stått i båset och sett att det är så jävla slarvigt i pp så hade en timeout varit oundviklig att ta.. snacka om pensionärernas riksförbund i båset
Skägget försöker soloåka i mittzon, typ stillastående. Hade 25 sek på sig att släppa till Levinsson i fart. Gör det inte, tappar pucken till HV. Vändning. Hahahahaha det är SÅ dåligt.
Sitter i hallen och följer uppvärmningen. Juel är mycket aktiv i de moment när han och Johansson byter plats. Det är inga synliga fel med honom så nu har vi två pigga målvakter igen!💪
Villervalla: Idag hoppas jag på en uppryckning från framför allt: Hardegård, Lander, Jonte (spela honom bara i PP), Nässen, Strömberg och som vanligt Forsmark. Spelare som kan mycket bättre än den senaste matchen.