Ni som spelat hockey, hur f-n kan det se ut som om det ena laget alltid står och åker på rätt plats vid rätt tidpunkt, medans det andra bara åker runt och kommer fel hela tiden?
{8671}: Att du var en sådan som åkte runt och delade ut bentacklingar är inget som förvånar mig. Vad är en "klockren bentackling" btw? Det låter som att du kan ha avslutat en och annan karriär.
Allvarligt....så det det likadant ut som det sett ut hela säsongen nästan. Lika bra vi åker ur och bygger om....och försöker hitta en tränare med en spelidé och en sportchef med visioner.
Rytter: Jag har säkert delat ut ett femtiotal klockrena bentacklingar under min misslyckade seniorkarriär, jag är tämligen säker på att det där är helt medvetet.
KulltorpsOlli: Länge sen man såg ett sånt tröttkörd lag, vi blir helt frånåkta av ett allsvenskt lag. Närkampen är över innan vi ens lyckats ta oss dit.
NDR: Det är fan inte många man skulle vilja ha med i skyttegravarna i det här forumet. Förlorar vi idag står det 1-1. Just nu står det 1-0. Det är banne mig inte bra, men jag har i alla fall inte gett upp.
Jensen_12: Där håller jag med riktigt pinsamt. Vakter har fått stå mellan flera gånger. En ung kille drygar sig redan innan matchstart och viftar med flaggan helt oskyldig Oskarshamnsfan som sitter i ansiktet med flit. Rör knappt en min men ändå skall Fjortisen från Timrå över och slåss. Man skäms herregud.
{8181}: men om man ska dumpa puckar så måste man checka fast dom sen. Timrås jävla härken till forwards är inte där ikväll. Jag trodde det skulle lossna efter förra matchen men det ser ännu värre ut. Det här bådar inte gott.
bar mofftak: Hoppas att det går bra med Salmonsson.Såg ut som en olyckshändelse. Tyvärr den sämsta period jag sett Timrå spela i år och mycket märkligt att Freddan inte försöker att vaska om i laget. Fortfarande finns chansen att vinna viket vi ska vara glada över efter den här skitperioden
Fullständigt mirakulöst att det bara står 1-0. Det är det absolut enda som räknas just nu, att matchen fortfarande lever. Hur det gick till vet jag fan inte. Vem ska lösa detta nu? Vem går i någon form av bräsch? Svedberg gör sitt, så inåt helvete. Oerhört nära att ta målet också. Han ska stå till den sekund han MÅSTE bytas ut, sen är det Brattström som får fixa detta.
Jadu, Fredrik Andersson? Nu får du fan överraska positivt.
Har de lite moral och skalle nu så spelar de för Laxen i tredje och ror hem detta. Men jag är tveksam. Ser ut som ett jävla korthus, från tränare till spelare
Ni måste inte roasta vårt utbud lika hårt som Timrå IKs men tänkte bah påminna om att vi har två olika tishor till salu. Alternativ 1: Ifrån Medelpad kommer vårat lag - Kommentar överflödig men att gå med en tröja som bär en av våra ... | Läs mer