Synct: sitter pa jobbet och foljer matchen. handerna svettiga, hjartat dunkar.. jag var hungrig nyss men nu mar bara illa av tanken pa mat. snalla Timra kor nu in i kaklet och visa att ni kan spela sjukt bra hockey!!!!! Vi alskar ju Timra IK!
{8515}: Jag har förlikat mig med tanken på att vi mycket väl kan åka ut. Det blir som det blir, livet går vidare. Man överlevde ju förra gången. Å andra sidan vore det ganska mycket trevligare om vi grejade detta.
EXPLORERSMÅLAND: En undran? Har alla slutat att tro på våra stolta furor!!! Va fan kom igen nu o tänk på hur roligt o trevligt de va ifjol när Jonte sa sina bevingade ord!!!!! Vi är Timrå o vi ger oss alldrig!!
{8179}: Jäjävlar du, det insåg jag nu också, var för arg när jag skrev detta... Men Madsen ska förfan liras enbart i 4:e som avlastning, defensiva tekningar och BP-spelare...
OM vi lyckas vinna denna match, då vill jag fan se Hållander tillsammans med Wedin nästa match... Vad i helvete tänker Freddan med? Det har ju brunnit uppe i skallen där... Precis som Modano säger, en 5 åring förstår detta.... Wedin med Madsen.... Vad tänker karln med? Hur kan han få medhåll av övriga staben? Sjödin lär väl sätta ner foten förfan men neeeeej....
På förekommen anledning känner jag mig nödgad att göra ett upprop: Kan inte alla lugna ner sig i sin obotliga optimism. Det är så positiva tongångar härinne nu så jag måste ge mig in med ett klassiskt 2-4 torsk resultat. Så.. nu har jag gjort mitt ;-)
Tikarn97: 6 dagarskarensen gick ut idag och han var tveksam men lite positiv igår. Ganska självklart att det inte blir spel redan idag då. Han är tidigast tillbaka i en ev 7:e
Kerstin_k: när spelade vi av en match senast? 5-0 mot mora? Ja det här blir nog en nagelbitare, i bästa fall. Håller tummarna för en total förvandling av laget ikväll, femte gången gillt. Och för Gud skull, om vi tar ledningen så hoppas jag att laget inte ställer om till defensiv, det klarar vi inte av.
Hälge: Drugge istället för Carlsson, vilka jävla nötter som leder detta lag. Sen kanske det vore kul med en frisk fläkt i Bratten ist för Svedberg, ja vi var sämst senast, men han släppte 5 puckar.