Tröttkört lag ikväll tyvärr men det är väl inte så konstigt med tanke på att HA inte haft ett enda uppehåll under seriens gång, Leksand i 3 matcher före detta. Lägg till hård träning under säsongen och sen viktigast av allt vi möte lite tyngre, skickligare spelare på alla positioner. Vi väger lite lätt över en serie matcher och en del spelare faktiskt viker ned sig något men det kan gå eller nåt.... Jävla bilkö.... KHK kan kötta till sig miljonerna men kommer ändå vara ett bottenlag om dom blir kvar i SHL. Direktuppflyttning skulle städa bort sådana lag Men jag är inte bitter...........
Sputnik: Resultatet sett till matchbilden får väl inte sägas vara orättvist ändå. De var tyngre än oss ikväll. Men hade Haukeland varit i toppform hade vi vunnit den här matchen ändå, absolut. Nu gäller det bara att avsluta detta på bästa sätt. Grabbarna har gjort en grym säsong. Finns ju fortfarande skuggan av en chans att ta tre raka, men jag vete fan alltså.... Kan gå., men med stor sannolikhet inte. SHL får nog njuta av att ha KHK i sin pengadopade serie nästa säsong.
KulltorpsOlli: tror inte alls det är kört för er, små marginaler, ett par enkla mål för KHK o nära ni fått till en förlängning , vinner ni i Karlskrona så tror jag ni kan få till en sjunde avgörande med två segrar i ryggen
Rätt pinsamt att håna i ett kval. Säger inget om det slängs käft under säsong, det hör till rivaler. Men under ett kval som betyder allt för supportrarna kan man faktiskt visa respekt, speciellt i deras egen bok.
DET ÄR SLUT!!!!! Två skitmål.. Ett ifrån sarghörnet och ett löst dragskott ifrån blålinjen... Förstörde denna kväll... MIRAKLET MÅSTE SKE.. Tre raka matcher... Luften gick ur ikväll... Varför stod inte BRATTEN ikväll...??? Höken helt under isen.. Töm och glöm..
Kattgubben: KHK är bättre i 2 perioder. Inget snack. Får se om vi kan komma upp nån nivå i 3e. Om matchbilden är så här skulle en seger kännas som en liten stöld. Å andra sidan var KHKs seger här också av stöldkaraktär.
Näää, nu skruvar vi i upp det mentala i 3e o vänder.
Jag undrar om vi inte ibland glömmer bort att vi har ett motståndarlag på andra sidan som inte vill att Timrås stjärnor ska åka 8or runt dom. Kan det vara så som Leksands huvudtränare sa inför matchen, att EP och Dahlén är bra ... | Läs mer
Jävla bilkö....
KHK kan kötta till sig miljonerna men kommer ändå vara ett bottenlag om dom blir kvar i SHL.
Direktuppflyttning skulle städa bort sådana lag
Men jag är inte bitter...........