The great one: domaren är ju ett skämt. Vi åker på en klassisk knipa fast klubban i armhålan och medan vi har en avvaktande så får vår back klubban slagen ur händerna med tvåhandssving framför zebran och han blåser inte. Innan dess missar 4 domare en solklar 6 man på isen av KHK.
{297}: Jag hoppas det enda de tar med sig till andra perioden är just ställningen 0-1. Nej, Haukeland får gärna tabmed sig sitt strålande spel också. ?
palleparling: Personligen skiter jag fullständigt i vad kommentatorerna tycker. Det som gäller är att vi leder med 1-0. Inte särskilt rättvist men det är vår tur att få lite flyt nu.
{3571}: två helt skilda pp:s och bp:s. Vårt letar passningar in absurdum, deras bombar skott från blå. Vårt bp är passivt och litet, deras är aggressivt och stressande.
Men va faan; vi leder efter första. Det är historia nu. Upp i tempo och våga spela.
HAHA OMG HARALD PARTISK LÜCKNER! SOLKLAR HAKNING BAKOM TIMRÅS MÅL MENAR DU??? KAN INTE SE HAKNINGEN NÅNSTANS, INTE ENS OM JAG HÖLL PÅ KHK! Skulle gått till specsavers.
Timråit H-sand: H-vete vad gnällig Harald är . Men NU blir det väl mål för karlskrona ... näääe . Men utvisning då ... näääöe ? F-n va segt pp av timrå osv
{297}: Reagerade också på på den. Men å andra sidan kanske vi slapp en given nyss.
Misstag och BP är ingen lyx vi ska unna KHK. Det är livsfarligt varje gång. Mycket tack vare en passiv och minimal box. Men dom kanske har bestämt att det ska vara så. Två bp:s i rad.
Kerstin_k: utvisningen vi får mot oss nu är ju bland det petigaste jag någonsin sett i en slutspelsserie. Sen är det ju Lavoie som gör något exceptionellt korkat och bjuder in dom i zon till att börja med. Vi kan inte fortsätta göra dom här misstagen.
Jag hade hellre sett en sån här matchbild i tidigare matcher än att vi skulle ligga på hela tiden. Fullt orättvis ledning, men vafan det är ju helt rätt :)