1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598825 inlägg · 6213 ämnen

SHL-kval Timrå IK - Karlskrona

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
När släpps biljetterna?

Som Ali mot Foreman ... Står mot repen och tar stryk på stryk , sen slår man till

Millennium:
Hur har du det med sexlivet nu för tiden?

Yeeeees!!! Höll på kräkas sista perioden av nervositet... Fyyfan kör så jävla hårt nästa match nu!!! En match i taget!

Andersson: jag vill inte tro för mycket. Men jag tror och benhårt tror.. vill veta.. att nu jävlar tar laget det här. Vi ska upp i SHL.

Match 6, onsdag 19.30. Fullsatt????

Tikkare: Vet inte jag heller , men denna match var det så , utspelade i 2 perioder sen knockar vi

2:a matchen jag sett nu... 2:a vinsten. Jag missar inte en match till! Jag gör min del iaf.

{297}: Underbart att få ytterligare en match hemma. Grymt starkt (läs; flyt?!) att nypa den här matchen. Såg ju inte riktigt ut som om det skulle vara möjligt i första.

Haukeland var magisk i den här matchen. Får han inte den där fula västen och cyklopet av lagkamraterna är det något som är galet.

roger_sundsvall: Kl. 22:00 ikväll.

BORTASRÄLLEN I NÄSTA! FINNS INGET ATT FUNDERA PÅ :)

HOPPAS TIMRÅ FATTAR DET OCKSÅ!

Dem röda förknippas med torsk mot KHK, vita förknippas med vinst, välj vita nu förfan :)

Kerstin_k: tänk om vi kunde spela pp...

Vilka grabbar! Villet lag! Jvlar, nu ska vi vinna på ons sedan ska vi invadera Karlskrona!

{297}: sant iofs! Japp, nu vänder serien hem till Timrå igen. Bara ladda upp med taggtråd och spyträning och ge allt som finns att uppbringa match nr 6!

VI ÄR TOTALT UTSPELADE I TVÅ PERIODER, MEN..
VI ÄR TIMRÅ IK OCH VI GER ALDRIG ALDRIG UPP 👊👊👊👏👏👏💪💪💪👌👌👌🍻🍻🍻

EXPLORERSMÅLAND: two to go!

Jag var aldrig orolig!

Kerstin_k: jag tycker att det är stort. Jag vill inte säga att det bara är flyt, hade vi spelat som period 1 och 2 då hade det varit ren och skär bonnröta men vi studsar tillbaka. Tycker man visar upp ett enormt hjärta, vid ett tillfälle i första så är vi 4 spelare i egen målgård, alla kastar sig och täcker skott.

Oavsett hur det går i denna matchserie så hoppas jag att klubben fått en hel drös nya fans. Jag vet åtminstone en som kommer att köpa varenda pinal i shoppen samma sekund som denna säsong är över.

Så jävla enkelt!
Timrå lekte Rocky i två perrar, och ba 'aint so tough! Aint so tough!'. Sen går man ut i tredje och börjar mata tillbaka. Respect!

Sjukt impad av det här gänget. Faen vilken tredjeperiod man gör. Olofsson! Visst var det chipsy han petade sig förbi? Dahlén!

Annars är jag tokkär i Gallo. Livstidskontrakt på honom. Så jävla skön stil. Lite #12 Carlsson blandat med legend #8.

Nu ser vi fram mot onsdagsmatchen. Torska tredje raka i NHK? Shouldn't fuckin think so.
Nu kör vi!

Och, jajamän: HOCKEY ÄR EN UNDERBAR SPORT!!!

{297}: ojojojoj.. vilket jobbet backarna gjorde. Strömberg var ju avgörande.. Haukeland var som han vart hela sässen. Fortsätt så här grabbar så är vi i shl nästa år..

{297}:
Berglund får vågen att väga över ;) dödar 4 min på slutet....
Grattis till segern

KANONKVÄLL!!! 🙂🙂🙂

Vad händer om vi lirar lite likt som KHK tro? Just det som hände ikväll, vi segrar :D

Fortsätt på det här spelet!

Bragd-Birger:
Trist referens kan jag tycka :(.. men ok då.

Just nu är det högt tryck!
Du står i kö till Timrås biljettsläpp

Bragd-Birger: Jörgen Eriksson?

köööö

T T: Då är vi två.

{3627}: Jag skulle aldrig någonsin få för mig att inte ta på matchtröjan en hemmamatch. Efter 2 segrar utan matchtröja på är dock läget förändrat. Därför blir det ingen matchtröja heller på onsdag. Jag gör vad jag kan.

Bragd-Birger: Gött vilken kämparseger, var aldrig orolig! Så himla gött att få stå och sjung och fira med Timråfamiljen på plats. Hauken, Gallo, Berglund ja hjältarna är många denna kväll.

Intressant notis. Vet ni varför Kolan har nr 7 på tröjan? Jo det är hans personliga rekord i ätna familjepizzor på en timme. 😉

7 pizzor
o vill att de ska bli 7 matcher

roger_sundsvall: Magiskt nummer. 😋

T T: Kommer vara slutsålt om ett par timar imorgon. Även i fjällräven där de ska leka komma samtidigt i byxan pågår en tävling SM guld på det runt gator i Övik

Någon som lyckats köpa biljett än?

Modano: Fy fan, varit bortrest en vecka på resa bokad för veckor sedan... Kunde aldrig ana om att det skulle bli detta direktkval om SHL-plats. Fått hacka mig igenom fulstreams men nu jävlar.. I kö för biljett, här ska levas om på onsdag. KROSSA KHK!!

Puckat:

Inte ännu, känns orimligt med så lång kö. Gick in direkt efter slutsignalen.

The great one: Samma här... Hockeyfeber😃

Kul att #24 fick cyklopet idag. Har gnällt på honom under säsongen, men han har verkligen lyft sig i slutspelet. Fet respect för det.

Pjuh. Nu myser man. Blir en liten försiktig (nåja) seger-lagga för att varva ner. Sömnen lär dock dröja.

Skål proletärer! Ha en skön hemresa alla busshjältar!

va fa* blev av med köplats...precis på g in

Puckat: jag har precis köpt, mycket var bokat men det är bra. Heja Timrå och tack för den dramatik ni bjuder oss på ända in i april.

Hauke svarade bra idag!

Jag njuter!

Veteranolle: När började du köa?

Veteranolle: En annan har köat i 45 min... nåt fel är det

Veteranolle:

Hur kan mycket vara bokat? Vilken tid släpptes biljetterna i så fall? Jag gick in som sagt direkt vid slutsignalen och sitter kö fortfarande...

Puckat: direkt efter matchen kom fram 35 min i kö

Puckat: segt att vänta. Jag ställde mig i kö strax innan klockan 22.00.

{3627}: samma här, började köa 22:02 inte inne än

The great one: jag kollade bara på DV och DH och där var det mycket bokat

« · 1888582 · »