1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601973 inlägg · 6213 ämnen

SHL-kval Timrå IK - Karlskrona

Sv: SHL-kval Timrå IK - Karlskrona
"Let's empty the tanks boys" är en klassiker. Det här kvalet har ett nytt myntats: "Den som ger upp nu lär jag aldrig förlåta"

Olli Nomadinen : Fan, gammeln har tagit Bulla på rikt.

Enough:
Skulle dyka upp på webshopen

Jämtlandsfil: Av alla otroligt spännande och fina minnen i det här kvalet så kommer jag att bära med mig för evigt i mitt hjärta bilderna i direktsändning på Elias Petersson i tårar ,vilket Timrå hjärta.
Tack för mig vi hörs till hösten.....i SHL

Tikkare: Här har du lite spets Nubben.
😉👍🏻

Sputnik: Hade visst kontrakt 2 år til men drömma går ju. 😀

En sån där lite randiga rödvita halsduken som ”Bulla” har längre ner på denna sida (och som ”Hauke” bar under segerintervjun i går kväll), var kan man få tag i en sån?

Hittades ej i clubshopen i alla fall.

Är det någon med lite kunnande/mjukvara som ser till att gårdagens match läggs upp i sin helhet på Youtube möjligen? Helst hela matchserien givetvis. Man vill ju ha med ALLT inför framtida bruk.

Det enda smolket i glädjebägaren är så klart att man verkligen hade unnat Lill-Babs att få bevittna bragden.

Knylan: som långvarig Timråsupporter har man ju sparat ett mindre arkiv nostalgi från olika matcher genom decennierna. Därtill ett antal supporterprylar. Det har säkert många gjort...

All teknik och media förändras och åldras snabbt.
Olika format av just då "modern" teknik; tidningsurklipp, bok, löpsedlar, kassettband, vinylskiva, cd vhs, dvd. Jag vet inte vad som är mest udda... vhs kassetterna undrar jag om jag ens kan spela upp längre.

Jag är säker på att några Timrå IK samlare skulle kunna få ihop en riktigt intressant utställning. Vilket sommarnöje va?! Kanske någon eller några nappar på idén?

Det slår mig att jag nog vill köpa en fysisk tidning nu!!!! Det lär finnas tidningar kvar att köpa.
Blir bråttom ut nu! :)))

Youtube på hela matchen har jag ingen aning om. Fysiskt eller digitalt. Jag föredrar fysiskt form.

Olli Nomadinen : Inte för att det spelar någon roll egentligen, men kul att se dig på bild. Det är änna gött å ha ett ansikte på dem man läser och skriver till. Konstigt inlägg egentligen...

DJ Hemp: tyckte det stod VIP på den, möjligen att man får den som VIP--betalande skulle jag tro.

innekillenskomp:

Tack för svar. Får se om jag ids kolla vidare vad som gäller kring detta med VIP. Jag gillar inte riktigt själva begreppet. Tycker att vi alla borde ha chansen att skaffa denna halsduk. Den är ändå rätt stilig.

Ja, jag vill gärna bära ett exemplar i Malmö Arena till hösten. Tänker att det är dags att vara med om en seger härnere någon gång. Gissar att den kommer under säsongen 2018/2019.

Boys boys boys🔴⚪❤
Uppladdat:

500x0-1111_0.jpg

Apropå Malmö vs Timrå minns jag att vi vann med 8-1 här en gång under Lockout-säsongen. Långt innan man bodde i stan alltså. I länken finns en skön matchrapport därifrån signerad MIF:s Svenska fans-redaktion. 🙂

DJ Hemp: Halsduken som Hauke har på sig gav jag honom på isen i Karlskrona under firandet i Fred. när han frågade om han fick låna den. För flera år sedan ingick halsduken när jag köpte säsongsbiljetter med VIP tillägg där parkering ,program o fika ingår.

Tiknybba:

Aha! Då får man anta att det är rätt kört vid det här laget. Annars tror jag att den skulle kunna bli en storsäljare om den lanserades i clubshopen.

När man kan profitera på Timrå då duger vi.
Uppladdat:

500x0-ab931c89-d6e3-430a-a005-e522dd5ed183.jpeg

Simmalugnt: Exakt min tanke

Lite rörligt från sista minutrarna. Både på Vimeo och Youtube.

Knylan: Härliga rysningar med Chariots of fire under matchsekvenserna!

DJ Hemp: Ja inte utan jag saknar den en aning... Men känns bra att jag fick överlämna den till Haukeland som tack för hans grymma målvaktsspel ...
Uppladdat:

500x0-3f741000-f8da-4f2f-84b3-fa9a6e514368.jpeg

Nu finns match sju i sin helhet på Youtube.

Knylan: Undra hur länge den ligger kvar innan C More börjar bråka, bara passa på att kolla igenom innan dess.

kaofl: Nja, de verkar inte bry sig. Serien mellan Modo och Leksand ligger fortfarande uppe.

« · 1890916