Jämtlandsfil: Av alla otroligt spännande och fina minnen i det här kvalet så kommer jag att bära med mig för evigt i mitt hjärta bilderna i direktsändning på Elias Petersson i tårar ,vilket Timrå hjärta. Tack för mig vi hörs till hösten.....i SHL
En sån där lite randiga rödvita halsduken som ”Bulla” har längre ner på denna sida (och som ”Hauke” bar under segerintervjun i går kväll), var kan man få tag i en sån?
Är det någon med lite kunnande/mjukvara som ser till att gårdagens match läggs upp i sin helhet på Youtube möjligen? Helst hela matchserien givetvis. Man vill ju ha med ALLT inför framtida bruk.
Knylan: som långvarig Timråsupporter har man ju sparat ett mindre arkiv nostalgi från olika matcher genom decennierna. Därtill ett antal supporterprylar. Det har säkert många gjort...
All teknik och media förändras och åldras snabbt. Olika format av just då "modern" teknik; tidningsurklipp, bok, löpsedlar, kassettband, vinylskiva, cd vhs, dvd. Jag vet inte vad som är mest udda... vhs kassetterna undrar jag om jag ens kan spela upp längre.
Jag är säker på att några Timrå IK samlare skulle kunna få ihop en riktigt intressant utställning. Vilket sommarnöje va?! Kanske någon eller några nappar på idén?
Det slår mig att jag nog vill köpa en fysisk tidning nu!!!! Det lär finnas tidningar kvar att köpa. Blir bråttom ut nu! :)))
Youtube på hela matchen har jag ingen aning om. Fysiskt eller digitalt. Jag föredrar fysiskt form.
Olli Nomadinen : Inte för att det spelar någon roll egentligen, men kul att se dig på bild. Det är änna gött å ha ett ansikte på dem man läser och skriver till. Konstigt inlägg egentligen...
Tack för svar. Får se om jag ids kolla vidare vad som gäller kring detta med VIP. Jag gillar inte riktigt själva begreppet. Tycker att vi alla borde ha chansen att skaffa denna halsduk. Den är ändå rätt stilig.
Ja, jag vill gärna bära ett exemplar i Malmö Arena till hösten. Tänker att det är dags att vara med om en seger härnere någon gång. Gissar att den kommer under säsongen 2018/2019.
Apropå Malmö vs Timrå minns jag att vi vann med 8-1 här en gång under Lockout-säsongen. Långt innan man bodde i stan alltså. I länken finns en skön matchrapport därifrån signerad MIF:s Svenska fans-redaktion. 🙂
DJ Hemp: Halsduken som Hauke har på sig gav jag honom på isen i Karlskrona under firandet i Fred. när han frågade om han fick låna den. För flera år sedan ingick halsduken när jag köpte säsongsbiljetter med VIP tillägg där parkering ,program o fika ingår.