Bo Bly: Det blir trångt på backsidan om alla rykten om backar som är på väg in går i lås. Staffan Kronwall, säger mig inte så mycket, mer än att hans brorsa tillhör Detroit o som jag anser vara mycket bättre, men nog tror jag han definitivt tar en plats 4 bland backar i TIK om nu ryktet ditt har rätt. Själv väntar jag febrilt på den riktiga B-O-M-B-E-N, men det kanske bara blir en rökpuff o så var den drömmen borta.
Kerstin_k: Personligen tycker jag att Backlund och NHL rimmar illa, Tyvärr johan men det finns inte en chans i världen att du lyckas ta en plats annat än i farmarlaget ännu, och tittar man lönemässigt så BORDE det vara ett nerköp för backlund.
TIKbiff: Jag funderar på vilken skulle kunna vara fullgod ersättare utav dom som är lediga nu. måste vara en svår uppgift för Nubben. Om de verkligen finns nån som de stog här tidigare vem skulle de i så fall vara Nån som har nåra förslag
T T: Ja, du har naturligtvis rätt...tänkte nog som dig i grund och botten. Menar att vi behöver verkligen förstärka på backsidan och då med nån riktigt vass. Självklart är det inte en till utfyllnadsspelare vi behöver där. Så det är som du menar, bredda backsidan behövs inte...utan vässa den!
-Robban-: Han började säsongen i Philadelphia Flyers, där han står noterad för 2 ass. på 8 matcher. Hans senaste hemvist är dock AHL och Philadelphia Phantoms, där det bidde 4 mål och 11 ass. på 40 matcher.
Kapten Lindow: Det blir nog ingen bomd. Det lär nog bara pysa till lite. Om det smäller som en Haubits 77B med 15,5cm kaliber och laddning 9 skulle jag bli mäkta förvånad. Det är bara en känsla jag har. Alltså betyder det inte ett skit.
73Sjöbba: Dessvärre lär du ha rätt i det du säger. Det lär förmodligen inte ens bli tal om en 7,5 cm pjäs i jämförelse. Dock så lär datumet 15:e juni vara av intresse för oss både på ett positivt och ett negativt sätt. Dels väntar vi väl på att få besked hur det blir för Johan Backlund och hans ev. kontraktsförslag. Sedan får man väl förmoda att Petr Tenkrat fortfarande är aktuell om det inte blir NHL. En värvning av den sorten skulle väl iofs ringa rätt ordentligt i örongången och skulle nog snudda vid bombvärvning. Detta trots att den isåfall varit "känd" ett tag.
Mackelito: Ternström? Om han skriver på för Timrå äter jag upp min hatt. Om Hagos skriver på äter jag 2 hattar. Jonsson 3 hattar och om Kronwall skriver på köper jag hattfabriken!
htikare: Tja, själv tillåter jag mig tvivla...tror faktiskt fortfarande att AIK är mest trolig klubbadress för Tärnström. Det eller fortsatt spel i NHL...
73Sjöbba: Värst vad du var kinkig då...;-)..NHL, Lugano...whatever. Nä, skämt åsido, där avslöjade man vilken blykoll man har..ler. Fast nånstans vill jag minnas att NHL nämnts som alternativ i samband med Dick. Men stryk "fortsatt" i mitt tidigare inlägg som sagt...:-)
Vad har hänt med tråden? Den som började så intensivt, där alla spekulerade. Kan det inte bli lite fart i denna trådan snart igen? Har ju varit heldöt i typ 3 dagar nu. Det är ju detta man ser fram emot efter en hel dag på skolan/jobbet! :D