Uno Gordon: Ähh, ville bara lätta upp den dödsdömda stämningen som verkar ha satt sina spår sen säsongen 2001-02. inget illa ment.
Jag har förfaan släckt i Köping, ja, det brann utav bara helvete. Hahahahahahahahaha.
Nattvarden? Då måste man ju först vara religiös som det där förbannade gudhelvetet. Så svaret blir nej, jag har inte tullat, jag har dragit en sträng på mammas nattduksbord.
Johnny Hazard: Kickan är saknad, det är hon värkeligen. Hon ä en han förövrigt. Eller tvärtom. Snacka om att vara synonymernas mästare, det kan man inte ta ifrån slynan.
johnny99: Antligen tycks ju utbytet mellan klubbarna ha tagit fart pa riktigt men erkann att det vore onodigt att ge upp Elitserieplatsen for Sundsvall.
johnny99: äh, jag menar vad fan...vi har spelat kvalserien med Z också.Så jävla mycket tycks hänga på enskilda spelare. Vi kommer att överleva det här också, det är ju inga skrälla trots allt.
DJ Hemp: Timrå vinner sm guld nästa säsong, vi kommer vinna sjunde avgörande i gbg och vi kmr sjunga som dårar nere i gbg och göra långnäsan åt tha nubb och Riku.
Jag är knappast chockad. Det som nu har hänt hade jag kallt räknat med. Inte fan vill Hahl stanna när pengastinna Frölunda lockar och inte fan kan Regin (eller någon annan) stå emot ett NHL-erbjudande. Allt handlar om pengar och på det området räcker vi helt enkelt inte till. Så länge vi envisas med att ha en arena belägen långt ut i bushen som inte tar in mer än högst 6 000 åskådare kan vi inte räkna med att nå längre än till slutspel. Det är nya tider nu. En ny superarena nära Sundsvalls Centrum hade kunnat vara svaret, men konservativa krafter i Timrå vägrar att inse faktum likt de puckade åsnor de är. Ewa Lindstrand? Idiot! Ja, men då kan vi ju fortsätta att famla omkring runt strecken. Vi har fan inte en jolle mot FBK, HV, LHC eller VF i längden. Dessutom lär vi bli omkörda av våra närmaste grannar vad det lider. Kommande säsong får man vara nöjd om vi ännu finns kvar bland de tolv. Stefan Lindqvist? Äh, jag är skeptisk...
Vad skulle hända om vi värvade en fd artistspelare (vet ej om VF hade någon sådan förra säsongen, men låt oss leka med tanken) och tog hit honom på ett ordinarie kontrakt, typ mitt i sommaren. Skulle de åka på en massa restskatter och arbetsgivaravgifter då. Och då brukar det ju inte handla om småpengar..... Handla Robban!!!!! Kariya kanske?!?!
Det är forfarande tidigt på säsongen, oherhört tidgt :-) , men det skulle vara intresasnt att höra vad ni tror om säsongens ES. Jag tror att SSK blir säsongens flipp och AIK (Skellefteå) blir årets flopp. Väldigt lite kött på benen för dessa påståenden utan mer bara en känsla + hur de första värvningarna o förlusterna sett ut.
Ambroo: Knappt jag heller. Men tanken var ju att man iom att Moe skulle opereras ville värva tre backar då Moe skulle vara borta länge. Nu blev operationstiden så pass sen så man avvaktar operation på Moe som jag förstått det, alltså värvar man bara två backar och avvaktar besked om Moes axel. Skulle han ändå behöva opereras kanske man plockar in en extra back senare. För med den OP tid som Moe fått är han ju inte tillbaka före jul.
Tjingtjong styrstång, eller, tjingeling fisring, hahahahahaha