lungan: Förhoppningsvis får vi se han i Timrå snart, han lär nog spela iaf en säsong till då han säkert vill revanschera sig, han spelade som sagt bara 22 matcher i år och gjorde 6+6, men han vill man ju helt klart se i Timrå igen :)
andyo: Det skulle inte förvåna mig om Ros skrev att Hahl lägger skridskorna på hyllan efter kommande säsong och satsar allt på sportfiske. Han har ju en fantasi i nivå med J.K. Rowling.
Anonymous: Ja enligt Tomas Ros var dom det. Men den killen skriver ju precis som han vill, oavsett om det är sant eller falskt, relevant eller irrelevant.
Ambroo: Ja, tänk vilken skräll om Timrå landade honom. Wow alltså! Men det strider mot mina principer att tro att Timrå ens är i närheten av att vara intressant för honom. :&
Bagarn i all ära, men jag ser nog lillebror i andrakedjan hellre än Bagarn. Lillebror är nog lite vassare offensivt. Klart, Bagarn ger väl lite tyngd åt en eventuellt lätt kedja.
Jag vet att jag är lite sen in i diskussionen men Donald MacLean hade väl inte varit helt fel? Poänggörare, målskytt och 31 är väl ingen speciell ålder. Undra om Timrå överhuvudtaget kollat upp honom?
Timrå gick 1mille+ Linköping 5mille....(ok att brynäs gick -8 och färjestad 100.000kr+) men vi måste ju göra något, hur ska vi hänga med annars.. se länk
Dennis Persson till NHL – men lånas ut till Timrå Djurgårdens back Dennis Persson blir förmodligen klar för Timrå den här veckan. Men han blir utlånad från NHL-laget Buffalo. – Det är mitt drömscenario, säger han.
Snoop: Så du menar att elitserielagen kan bara välja och vraka bland spelarna. Jag skulle tro att exempelvis herr Mateschitz kan slanta upp betydligt mycket mer stålar än vad samtliga svenska elitserielag tillsammans kan dra ihop i spelarbudget.
Snoop: Han har också producerat ganska skapligt i AHL, de fyra senaste säsongerna där hade han ett snitt på närmare en poäng per match.
Anledningen till att han flyttade från Finland till Österrike kan mycket väl stavas pengar, likväl som en flytt till Malmö kan ha avgjorts av en djup titt ner i herr Byggherres plånbok.
Mathias: Jag tror att Snoop har modesta krav. Det enda som krävs är att spelaren är runt 26-27 år, har gjort minst 500 matcher i NHL men ingen har hört talas om honom, ändå har han lyckats göra minst 45 mål varje säsong och han kräver dessutom ingen lön för han har alltid önskat att åka till Schweiz och spela i Timrå...