nixXz: Jag tror du behöver ta några djupa andetag och tagga ner. Skogs är klar, men det var nog inte Linkan/Robbans verk. Jag väntar spänt och förväntansfullt på deras första värvning.
nixXz: Fråga... Varför skulle dom inte klara av det här uppdraget ?? Dom har ju knappt börjat jobba än så det är väl onödigt tycker jag att göra en kritisk bedömning så här tidigt på silly season.
Får man som Timråsupporter vara hur naiv som helst?
Släpp fokus på Nubben nu, nu är det upp till Linkan och Robban att visa framfötterna.
Nubben har varit sportchef i nästan 10 och byggt relationer med agenter under hela den tiden. Fråga inte Nubben och Hahl varför dom lämnar föreningen, fråga Thomas Johansson i stället, det är han som sitter på facit, tro mig.
250kg kärlek: "Arslet fortsätter. Alltså, jag börjar bli aningen trött på den mannen. Räcker det inte med det han redan orsakat? Han måste verkligen vara bitter på föreningen, trots alla dementier tidigare."
Nu är det dags för dom sk sportcheferna att visa musklerna, börjar bli en aning trött på detta... Timrå har pengar och VF borde ha en "limit" någonstans efter dom värvningar dom redan gjort... Nu får sportcheferna visa varför dom vart anställd, eller har TJ misslyckats i rekryteringen?
250kg kärlek: Jag har full förståelse för att ni kan känna er sura på honom för Hahl situationen, men att bli förbannad för att han ger sig in i jakten på en erkänt bra spelare som han enligt rykten jagat förut och som aldrig spelat i Timrå är väldigt knepigt tycker jag.
Ska han bara låta bli att vara intresserade av varenda spelare Timrå jagar eller fått info om från agenter? Då kan han ju lika gärna låta bli att jobba.
Det är väl ingen nyhet att frölunda är ute efter Lehtonen, aftonbladet är bara lite efter som vanligt. Men helt klart - om Hahl och Lehtonen spelar i Frölunda nästa säsong så bör nog inte Nubben visa sig runt dom här trakterna på ett par år...
250kg kärlek: Dags för Arslet att söka visum om han skall komma tillbaks till Västernorrland - karln är fan ta mej inte välkommen i vårt län längre. Agera Linkan & Robban! Börja lägga ut lite krokar på Frölundaspelare - värva sönder Sillstryparna...
Arslet fortsätter. Alltså, jag börjar bli aningen trött på den mannen. Räcker det inte med det han redan orsakat? Han måste verkligen vara bitter på föreningen, trots alla dementier tidigare.
Snoop: ja fattar det!! Om du vill så kan du då fortsätta att leva i oro.. eller inte det är ett val du gör, jag litar på mina kontakter så jag är lugn.
Snoop: jag lattjar inte bara in på detta forum och skriver massa saker, det finns så många som gör det,,,,, Men du lilla Snoop du får väl välja bort den information jag delar med mig av.
diffe: Ja vem som helst kan väl lattja in på ett forum och skriva "han är klar för Timrå 2 år", varför skulle man lixom bara tro på de och känna sig lugn?
"16 LHC fan 2008-06-05 17:16 Och enligt en säker källa så kommer Lehtonen att spela för Timrå dom 2 kommande säsongerna, så sluta nu med alla spekulationer. han spelar alltså inte för Lhc eller någon annan klubb."
Ja tack! Tänk vad härligt om just den där supporterkommentaren stämmer! Det vore jävligt najs! Men hur ofta stämmer rykten överense med verkligheten?
"Antar att tobbe trollkarl och Joe Labero inte hade tid."
Varför stavar du Tobbe Trollkarl med små bokstäver och Joe Labero med stora för?