1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604207 inlägg · 6212 ämnen
Det finns ingen användare som heter dOFeSdgrpx

Silly Season 09/10

Sv: Silly Season 09/10
Kämpar mig fram till en ny tråd...

Men vad tror ni om Gunno och Sanny till nästa säsong?

Yellowcard: mums mums :D
Men har inte sanny ett två årskontrakt ?

Jacksson 71: uhmm jag vet inte? Orkar inte kolla på eliteprospects heller=) Jävla slö idag

Jacksson 71: fast en sån flagga känns mest aktuell när vi vet att han lämnar för NHL.

Yellowcard: men som mikenomad sa han kanske blir lite rörd och kanske, kanske återväder någon dag ...

Jacksson 71: ok då måste vi modda:

"Tack för allt Pyörälä - #1 Målkung i föreningen, om du lämnar oss så är du välkommen tillbaka!"

På finska=P

Yellowcard: haha ja ! :D

Jacksson 71: hahaha du älskar mina förslag - jag blir alldeles rörd!!=P

Yellowcard: haahha ja ! ;)

Jacksson 71: Uhmm men tror du skulle kunna vara nåt iaf. Sen hyr vi in en finlänsk kändis som sjunger en hyllningslåt sista grundspelsmatchen - specialkomponerad av Janken=)

........ på finska...

Yellowcard: hahah men vart ska vi hitta han då ? :P
Sen som du sa innan så vet vi ju inte att det är säkert att han lämnar så det kanske inte är aktuellt än iaf ...

Yellowcard: Jädrar vilka bra ideer du har, du borde bli ordförande i supporterföreningen (om du inte redan är det) ;-)

Yellowcard: Var kan man rösta på Pyrret? För han är min hjälte!
Tyvärr lär det väl dröja innan vi får se en sån SNIPER o KÄMPE i Timrå dressen igen. Inte utan att jag känner mig lite ledsen!

Yellowcard: "Tack för allt Pyörälä - #1! Du Finns ALLTID i våra HJÄRTAN!"

Vore ett inte alltför dåligt avslut. Men jag hoppas han stannar!
Men oavsett hur, så är han värd hyllningen på Finska!

Hahl Bundy:

SMS-rösta så här:

1. Skriv ett sms med din favorits nummer så här: FAVORIT X
(X = spelarens nummer. Ex: FAVORIT 99
OBS! Viktigt med mellanslag mellan ordet och numret)
2. Skicka ditt SMS till 72 060

och Pyörälä har nummer 37 ;)

Andersson: Nr. 37? Hmmm det hade jag ingen aaaaaning om. :9

Hahl Bundy: äsch då :P rösta nu då hehe

Andersson: Fixat.
Jag hade gärna röstat på Mikko o Pääjärvi oxå men nån måste vinna!

erathoo: haha jag är febersjuk... kanske är därför=)

Hahl Bundy: "Tack för allt Pyörälä - #1! Du Finns ALLTID i våra HJÄRTAN!"

det är bra, men vi måste också få med uppmaningen att vi vill han ska komma tillbaka.

Typ. Glöm aldrig oss, vi glömmer aldrig #37

Kiitos kaikesta Pyörälä - # 1! Olet aina sydämissämme! "

Per HApps: Sen Arja Sajoma eller vad hon nu heter på det med Jankens nya mumintroll-låt.. mmmm=)

Hahl Bundy: Sniper/kämpe... Gunno!

Yellowcard: Det är sant. Men det ena förnekar ju inte det andra :)

Yellowcard: De sista minnesbilderna jag har av Gunno är hur han bränner allt som Zäta serverar honom mot DIF. :(

T T: bara vackra minnen har jag=) Tror ni han kommer tillbaka nån dag?

Yellowcard: Ingen aning. MEN måste jag välja så tar jag Pyrret alla ggr i veckan. Men bägge? JA TACK!

Yellowcard: Hoppas jag inte, tror timrå inte har behov av misslyckade svikare

Hahl Bundy: Appropå Pyrret, visst var han uttagen till Finska landslaget? Tänk om han inte målar dit någon puck där, tänk om han får formsvacka :S

Harryhaffa: utveckla.

Harryhaffa: Den enda lallaren här är du som anser att Gunno är en misslyckad svikare.

Får man ett NHL-kontrakt i det läget Nordgren fick det så är det bara att tacka och ta emot.

Ambroo: Ja så j-la rätt du har erkänner med stollthet att jag är en "lallande fåne"

Tror inte klubben tackade och tog emot, då han lovat tränare och sportchef att spela ett år till för att utvecklas, och inte dra i sissta stund,,

Lallon lalloff

Harryhaffa: Han hade möjligheten och då tog han den. Man kan inte sitta och gnälla så här i efterhand och TIK visste precis vad som kunde hända, även om det var i sista minuten. Det man kan gnälla på är i så fall just det att TIK agerade för "snällt".

- Ska jag vara ärlig så har jag sagt att det inte är någon idé att prata med svenska klubbar i nuläget. Mitt kontrakt går ut efter säsongen och min ambition är att det ska lösa sig så jag stannar i Rapperswil.

T T: Sanny har väl 1 år kvar på sitt kontrakt med? Kanske dom planererar att komma tillbaka samtidigt till Timrå till näst nästa säsong? :)

jens_88: Det är väl vad hela Timrå hoppas på , Jag tror Niklas har varit i Schweiz för länge så han blivit helt Penningsjuk i Huvudet eller något sådant somd et låter så spelar det ju ingen roll att klubben ha spelar i är i en riktig skitliga med en massa pengakåta losers somlever på gamla meriter...
Sanny har förhoppningsvis lite IQ kvar så att han kommer ihåg varför han började spela Ishockey så han kan återvända om någon säsong, jag hoppas verkligen att Sanny kommer tillbaks Timrå saknat en back av hans kaliber i år...

Mackelito: Med fina och ödmjuka supportrar som du så längtar de säkert tillbaka.

T T: Jo får han sitter säkert och läser på Hockeysnack just nu! Specielt i Timrå boken......

Blizzard: Såna här gånger så önskar man att man inte gjorde det själv...

Ambroo: Det är väligt lågt på HS just nu (även jag själv) Sjukt vad lite "fritid" man har utanför hockeyn. Nu får skiten dra igång igen!! Får ju nått fel snart lördag-måndag var ok, men nu har det gått för långt.

Ambroo: Nej juste glömde bort att man inte får vara negativ i detta forum...
Tar verkligen tillbaka allt det elaka jag nyligen skrev ....

Mackelito: Man får gärna vara elak om man har lite klass på det. Ditt inlägg var bara plumpt.

Kanske skulle "chansa" på denna man nästa säsong! OM han är intresserad, skulle nog göra dte bättre här än i FHC.....Ersättare till Hynning :)

Blizzard: länken också !

Blizzard: på vem då?

Blizzard: Innan man ersätter en spelare så måste han ju vara förlorad.

Ambroo: hans kontrakt går ut.....så vi kan ersätta honom genom att inte ge ett nytt kontrakt!!

Blizzard: Är han så dålig då menar du så att en chansning som Kariya skulle vara bättre?x3

Ambroo: Är osäker på Hynning iaf...

Btw, Jäklar vad lågt dom filmar i matchen KB 65 - MODO, tänk om Tik spela i den där arenan ;)

« · 1122892 · »