Jacksson 71: Uhmm men tror du skulle kunna vara nåt iaf. Sen hyr vi in en finlänsk kändis som sjunger en hyllningslåt sista grundspelsmatchen - specialkomponerad av Janken=)
Yellowcard: hahah men vart ska vi hitta han då ? :P Sen som du sa innan så vet vi ju inte att det är säkert att han lämnar så det kanske inte är aktuellt än iaf ...
Yellowcard: Var kan man rösta på Pyrret? För han är min hjälte! Tyvärr lär det väl dröja innan vi får se en sån SNIPER o KÄMPE i Timrå dressen igen. Inte utan att jag känner mig lite ledsen!
1. Skriv ett sms med din favorits nummer så här: FAVORIT X (X = spelarens nummer. Ex: FAVORIT 99 OBS! Viktigt med mellanslag mellan ordet och numret) 2. Skicka ditt SMS till 72 060
Harryhaffa: Han hade möjligheten och då tog han den. Man kan inte sitta och gnälla så här i efterhand och TIK visste precis vad som kunde hända, även om det var i sista minuten. Det man kan gnälla på är i så fall just det att TIK agerade för "snällt".
- Ska jag vara ärlig så har jag sagt att det inte är någon idé att prata med svenska klubbar i nuläget. Mitt kontrakt går ut efter säsongen och min ambition är att det ska lösa sig så jag stannar i Rapperswil.
jens_88: Det är väl vad hela Timrå hoppas på , Jag tror Niklas har varit i Schweiz för länge så han blivit helt Penningsjuk i Huvudet eller något sådant somd et låter så spelar det ju ingen roll att klubben ha spelar i är i en riktig skitliga med en massa pengakåta losers somlever på gamla meriter... Sanny har förhoppningsvis lite IQ kvar så att han kommer ihåg varför han började spela Ishockey så han kan återvända om någon säsong, jag hoppas verkligen att Sanny kommer tillbaks Timrå saknat en back av hans kaliber i år...
Ambroo: Det är väligt lågt på HS just nu (även jag själv) Sjukt vad lite "fritid" man har utanför hockeyn. Nu får skiten dra igång igen!! Får ju nått fel snart lördag-måndag var ok, men nu har det gått för långt.
Aljd: Ja jag vet inte om den där tidningsartikeln är något vidare bra för den där Sverigedemokraten. Gissar på att han får återgå till att spela world of warcraft på heltid igen efter nästa val.
Men vad tror ni om Gunno och Sanny till nästa säsong?