Mackelito: Nä precis - 48 poäng på 59 matcher i AHL den senaste säsongen är ju alldeles för skralt. Samt 147 poäng på 250 AHL matcher...
Att jämföra med Tom som gjorde 19 på 53, och inte skämde han ut sej i elitserien trots detta ännu sämre stats.
En annan jämförelse är hans 0,59 poäng per match i AHL, jämfört med Niko Dimitrakos 0,71 i samma liga - då tycker jag att potentialen finns för en plats i en andra femma...eller hur?
Harryhaffa: Ingenting, men jag tror inte att man har hur stor budget som helst och jag tror även att man vill balansera laget. Går han till Modo så ska jag, ursäkta uttrycket, åka på kuken ner för örnenbacken.
Jäsiken va viktiga Challe och Nygårds är för Timrå. Inte bara grymma tränare utan även viktiga personer då det handlar om värvandet. Hoppas vi åtminstone lyckas ro i land en av dessa killar.
Yellowcard: Det här kanske bevisar lite av Nubbens mindre starka sidor också. Nu är sportchefer och tränare ute och jagar riktigt namnkunniga spelare. Detta sedan spelare som RJ och Lotvonen t.ex. inte erbjuds nya kontrakt (skulle jag tro). Kanske har det betalats väl höga löner tidigare som inte gjort det möjligt att jaga fler namnkunniga spelare innan dyrköpta kontrakt löpt ut.
Ambroo: Ja menade inte att vi skulle ge upp de helt ,utan Nygge sa att han hade pratat med ett antal spelare i nordamerika , och Expressen skrev att det handlade om Bergfors Kronwall , det bör alltså varit dessa herrar och någon till... Ska jag vara ärlig tror jag inte själv att man snackar så mycket med spelare som Kontiola, den sortens spelare brukar bestämma sig eter ett ev AHL-NHL slutspel eller VM, Bergfors och Kronwall är typiska exemplar på spelare som inte riktigt satsar på ett beslut efter VM utan mer gärna kan snacka om nästa säsong redan nu, man vet var man har dom om säger så...
250kg kärlek: JAA!!! vilken smart kille du är, så du menar att snubben värvat dyrt och inte nått det resultat som klubben velat, och därmed de dyra pojkarna inte fått så mycket fler annbud, och fått stå åt sidan för anndra pojkar,,,satan låter som livet i övrigt;)
250kg kärlek: Japp då tar ejendal och köper dallas stars, och Leksand får stå och fundera på vad som gick fel,,för fel kan det inte blivit då de i sitt högmod och felfrihet utrycker sig mot sin sponsor då han krävt ändringar i styrelser och att sportchefer ska se över sitt förtroende, läge då att i direktsändning svara sponsorn med att "han ska inte lägga sig i det sportsliga, utan sådana utalanden visar bara om okunskap innom sporten",,Jaji kääna smarta klubben,,,
T T: Ja jag får en erotiskt inställning till alla som har en länk som svar på alla inlägg,,,men jag säger bara det sammy kappanen, mannen myten legenden, kan göra sig bra som både center och ytter,,eller?
KniveN: Vem ska göra målen i Timrå nästa säsong...? Ska vi lita på en skadeskjuten Timo eller en lynnig Hynning? Visst ska Sundh få vara kvar om det nu inte är på gång/klart nå bättre. Men nå riktigt smaskigt på centersidan vill vi se. Bergfors...njaa.Kronvall..Jaa!
ULF L: har svårt att se så många bättre än sundh i den roll han har i timrå .. lite skott träning så .det kommer nog att värvas poäng snickare också ..
250kg kärlek: Ja, fem millar i tillgångar räcker ju väldigt långt i NHL. Och senaste årsresultatet räcker väl knappt till en månadslön för Loui Eriksson (vid nästa förhandling är det inte ens nära ...). Visst lär hans privata tillgångar vara större, men så j-a tät är han väl ändå inte ...
Tikinmyheart: Nej, det skulle nog bli ganska dyrt, kan jag medge. Å andra sidan kostar troligen inte Sonntag, Erixon och Moe alltför mycket. Lägg där till att Lotvonen tjänade väldigt bra i Timrå så kanske det finns en chans, för som jag uppfattade det handlade det om ett lån i fallet Kronwall, men jag kanske har missförstått det hela.
Jåkkinen: Det var inte dom 3 poängen som var det viktigaste ikväll. Det var den sköna kännslan över bra spel 60 minuter å dessutom vända matchen till seger mot dom överlägsna serieledarna.