Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
DJ Hemp:
Nordgren; hoppas det går vägen!
Granath; bra!
Svensson; Hmmm... Bra med kontinuitet, jag tror även att det är en bra kille rent generellt. Han gör en del poäng. Men det är högstanivåmässigt tredjekedjan på sin höjd och där kanske vi skulle haft någon yngre?
T T: jo läste det där imorse, jag var väl trött för att jag läste artikeln och fick för mig att dom funderade på att göra honom till assisterande tränare vilket kändes konstigt. Assisterande Sportchef lät mycket mer vettigt :P
Men jag undrar vad som händer med hans roll som målvaktstränare då, för han behövs ju fortfarande där också.
Ambroo: Äntligen!
..eller nåt. Spännande med det tränarvalet. Hursom tycker jag det känns väldigt positivt. Två år eller tre, det är väl frågan?
Och sedan, inför den här säsongen var ju truppen ännu sämre än vad den är.
Man panikvärvade Starkov i sista sekund, o sent in på säsongen insåg man att spelare inte höll måttet och att truppen var för tunn. Då slängde man in Petré och Kamil Piros som "Challe utrryckte det" han och Corso är dom enda kreativa spelarna, alltså trodde man att Corso skulle bära hela laget, inte så smart tänkt.
Och till råga på det slänger man in Nevalainen några matcher för att sedan värva en klart avdankad föredetting innan truppen faktiskt blev klar.
Men men, thats the timrå living.