Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
superfalle: unga lovande spelare ska man visst ha men det säger sig själv att man inte kan bygga en stomme med spelare som Lindbäck, Pääjärvi, Lander osv. Dom kommer ju försvinna relativt snart eller hur.
Man måste bygga en stomme med spelare som håller klass men som man kan behålla i laget under en längre tid.
Mackelito:
Faktum är att Granath var bedrövlig i Leksand och det tror jag att jag bedöma bättre än dig för du såg väl inte nån match med Leksand när han lirade där? Jag gläds att han lyckats tro inget annat men jag tyckte det var konstigt att timrå värvade honom. Gabbe har säkert snackat lite gott om honom skulle jag tro.
dr-nix:
Hans skridskoåkning är riktigt bra men han har en tendens att förvinna i spelet många gånger. Svagheterna är väl att han väger för lätt i vissa situationer . Han kommer nog i så fall och lira i en 4:e kedja i Timrå tror jag. Johan Hägglund ryktas också till ES , han tror jag skulle lyckas bättre hos er men det finns ett problem med Hägga, han är från ÖVIK :)
dr-nix:
Läste nånstans att Timrå visat intresse för Patric Carlsson, känns som en chansning om du frågar mig, han blandade och gav i LIF kan man säga.
Redigerad kommentar
Åkerblom i 6e: problemet med målvakter av Lindbäcks talang är att dom inte blir kvar utan försvinner till NHL (eller KHL). Backlund däremot har Timrå ändå en möjlighet att behålla. Det är vad jag ser som positivt vad gäller honom.
Men att han inte klarar av att på egen hand vinna matcher åt laget är naturligtvis inte toppen. Därför vore det nästan bättre om Åkerlund kunde få till det och ta över förstaspaden.
Ingen hit men han är nog bättre än Nylander el. Starkov iallafall.
Kommentarer?