Manderville: Jaha, så vill man spela i Timrå även om man har varit kass ett bra tag så räcker det med att bygga hus i trakten. Timrås förhandlingsläge har ju varit minst sagt bra så allt över en 25k i månaden är pengar i sjön.
ersson: Ta o läs Jimmys blogg du så kanske du oxå måste ta o börja knapra valium som en annan.
Det man får hoppas o som inte Jimmy nämner är att den där forwarden som ska in i 1:a el. 2:a femman är utöver, Sonnie o Pääjärvi. Försvinner Pääjärvi (vilket han gör) så måste vi ha 2!!! klassforwards.
Återigen talas det om ekonomin, skulle vi inte satsa mer pengar på ett bättre lag än i fjol? Än så länge ser det inte ut så o det snackas redan om ekonomin. Inte ett dugg positivt enl. mig
ersson: inte många som söker 1:a målis så konkuransen i just ES är inte skit stor, om inte HV får för sig att dom vill ha honom då är det bara att ge upp.
BlackBay: Den teorin skulle kunna vara fullkomligt rätt, jag är har bara en känsla av att man lägger ner energi på fel spelare i form av Hallin. Hans toppar tror jag är dåtid, tyvärr. Röymark däremot håller jag som ett dark horse, tror han kan växa i kostymen och prestera på hög nivå, iaf fullgod för en 3e lina!
fredriko74: Ser då hellre Hallin i fjärdelinen än Larsson/Röymark..... även om Hallin idag inte är en toppspelare så är han i grunden än rätt ok spelare med bra attityd o viktigast av allt....ett Timråhjärta
Hahl Bundy: Nja misstänkte väl att du höll någorlunda nivå. Men jag är rätt så less på "KS nästa" och "Allsvenskan nästa" kommentarer. Och om man nu ska klaga på Linkan så tycker jag man ska ha några siffror och grunder innan man börjar onda, tror faktiskt han gör vad han kan. Vi hade väl ingen kris trupp ifjol heller gäller bara att få ut det bästa av dem, och där tror jag vi ligger på plus inför nästa säsong.
Åkerblom i 6e: Du har inte funderat tanken på att det som skrivs i vissa inlägg är med viss överdift kontra sarkasm, ironi ibland? Allt för att få igång lite snack?Eller måste man ha smileys varenda eviga gång?
Ang. Linkan så skrev jag väl försvarsinlägg för honom när han var i Thailand, liksom 250 o några till, när vissa gick bananas härinne!
När det gäller Linkan så finns det väl ändå nåt mer att önska, iallafall i mina ögon.
Jag tänker inte vara nån livegen zombie utan säga vad jag tycker men det gör inte mig till nån sämre supporter för det, kanske mer, eftersom jag vill laget det bästa o vill att det ska vara så bra som möjligt o spela så bra som möjligt. Men ser laget ut som kack o spelar som kack tänker jag inte stå tyst som nån lobotomerad lallare o låtsas som att allt är frid o fröjd!
Om nån nu skulle tro att jag går bananas pga att det inte har blivit några värvningar så är det grava missuppfattningar. Allt för att väcka till lite snack!
Det kommer att komma en rutinerad klassforward och en stabil målvakt, det är jag helt säker på! Innan slut juni har det presenterats en på varje post där, slappna av känn lugnet! Verkar vara panik i luften
Hahl Bundy: Ja jag tycker helt inte om när man skriver tex så här pass logiska kommentarer:
"Glöm pikken, det kommer nån annan, betydligt billigare rightare, från Italien. Glöm Larsson på sin höjd blir det Pitkämäki o då är pengarna slut. Det är Hallin som är "stjärnvärvningen". Pääjärvi sticker o Sonnie har vi som sagt inte råd med så vi plockar upp nån junis.
Så där KS nästa!"
Tror inte Linkan försöker jävlas med att värva som ni inte vill.
El Maco: Vi är ett utdöende släkte, generation X eller den ironiska generationen som vi också kallas. Jag har förstått det med önskvärd tydlighet efter ett antal år på den här sidan.
Knylan: Vad jag förstår av Åkerbloms kommentarer igår kväll så kommer detta att blir det bästa Timrå IK ever.
Den här kommentaren måste in i HS Hall of fame:
"Supportrar ska inte tänka logiskt, dom ska blint utan eftertanke stötta helhjärtat!"
Så bort med det logiska utan bete er som livegna Zombies som inte kan tänka själva oavsett hur klubben styrs el. vilka som spelar för Timrå! Tänk inte logiskt! Det kan aldrig vara bra!
Berglund, fredriko74: Det var då inga järva åsikter, om man säger så. Sitter Linkan i en sits där han kan välja fritt mellan Backlund, Larsson och t.ex. Rämö så bör inte Pitkämäki vara ett alternativ, hur sensationellt det än må låta.
Pucken: Nej vi ska inte byta namn till Sundsvall IK men vakna upp och se verkligheten. Vår ”satsning” att etablera oss på övre halvan i SHL har redan strandat. Idén att locka till sig unga talanger är fin men i förlängningen så kommer ... | Läs mer