Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Jag tycker det är tråkigt att TIK inte hittat ett sätt att bli av med Corso. För jag misstänker starkt att det är precis det man velat hela tiden.
Sedan var ju inte Corso förstahandsvalet när det gäller förstacenter inför förra säsongen heller. Men det var då det. Det är ju egentligen en annan sak. Nu är nu.
Det känns oroligt det här. En tunn trupp är ingen trupp alls. Och skadorna verkar aldrig vilja ta slut.
Det är inte så långt kvar innan det är tre tuffa seriematcher i veckan och då bör ju truppen vara samspelad så att man är med från start så att säga.
Uno Gordon: Jag har hela tiden utgått från att anledningen till att Corso inte är här beror på att han fått den dealen i sitt kontrakt. Han vill träna på egen hand fram tills i slutet av augusti. Han kom ju exakt samma tid förra säsongen t ex. Men jag har det inte svart på vitt någonstans så jag kan inte säga 100% att det är så.
Förra säsongen var han i väldigt bra form när han kom, så han verkar ju kunna sköta det.
Redigerad kommentar
Linkan har sagt att det blir 1 eller 2 till, så sluta tro att du har nå super vetande, bara för du har varit off sedan MAJ