1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 600167 inlägg · 6212 ämnen

Silly Season 10/11

Sv: Silly Season 10/11
superfalle: pyrret har ett nytt smeknamn nu - löken kallas han av oss.

Dragan 2k: ja ni kan ju ha en renodlad timrå kedja .. . hahl pyrret och svensson på flanken som stänker dit dom .. vore inte de kanon

Jockz: Suck. Vad ska vi ha honom till?

Jockz: Ha ha nä!

Olle: Jag hoppas i varje fall att det blir att beskåda Keep on rocking in the free world "live" igen!

Det sista som överger människan är hoppet!

Redigerad kommentar

T T: Din RSS-feed skulle jag vilja se :)

ja men vad betyder då detta? Kan man i så fall stryka något nyförvärv? Blir ett par spännande dagar detta...

Inget Luleå för Svesse - stannar?

diffe: jasså .. jag trodde de var dina glas ljumskar som satte stopp för din fortsatta karriär .. och ditt dikotoma tankemönster

jaha nu lutar det åt Kristian Gahn!

Nä nu orkar jag inte sitta uppe och vänta längre, hoppas på glada nyheter om nya spelare imorgon

diffe: :))

Marcus: Allt som går att göra för att Timrå ska få in mera pengar skadar ju aldrig anser jag.

superfalle: Ja jag har väl några som rycker o drar... Men jag har ju min axel som krånglar och sen dom började sätta upp stora jumbotroner så reagerar jag på min elallergi och tappar balansen.

diffe: du har väl också stått utan klubb ett tag .. något på gång??

Hahl Bundy: Instämmer!

Om det finns intresse så skulle jag kunna sätta upp en handelssajt med annonser/länkar till de mest populära köpsajterna. Och då skulle alla intäkter gå till Timrå IK's klubbkassa. Man får som sagt del av intäkterna för varje köp som förmedlas samt att man kan få in pengar per klick på annonserna. Det skulle vara intressant om alla TIK'are skulle göra sina inköp med start på den sidan. Undra hur mycket vi skulle kunna samla in på ett år.

Jag vill gärna se Murley o Sandin i Rött & Vitt. Nu vet ni det!

Nybbe: Det heter "besserwisser".

lungan: Det är tyvärr svårt att få betalt per visning av annons på nätet numera. Det är mest klick/försäljning som gäller, en om ni börjar att klicka på annonserna på hemsidna så kan ju TIK få in några kronor extra att värva spelare med.

lungan: Jog kan tänka mig att det blir Sandin och Sonnenberg ansluter till Jul. Varför är det inget lag som velat ha Murely? Han har stått utan klubb ett tag nu.

Undrar om inte Timrå försöker tjäna lite pengar på att inte offentliga göra något.

Man vill väll få upp besöksfrekvensen, så att Timrå kan tjäna pengar på alla banners som ligger på hemsidan.

Ju mer unika besökare man har desto dyrar blir väll annonserna på hemsidan?

Långsökt men i alla fall :)

Man kan ju hoppas på att detta är anledningen.

IN:
Med Murely, Sandin & Viinanen

UT:
Svensson

Nog är vi både fått en bredare trupp och ett mer slagkraftigt lag

mikenomad: Men det gör DU din Mupp, när man läser dig undrar man hur gammal du är ,Bässervisse !
Låt höra,, vad du tycker om vad som händer Timrå medialt, alla turer med spelare hit och dit , kommer .kommer ej.
Jag tycker det är en jäkla cirkus men inte du, kommer du ihåg vad jag kallade dig en gång? det gör jag fortfarande

Blizzard: Aha, attans då!

Här trodde man att man bidrog med något ;) Fast man bara bottenskrapar skiten!

Kostiainen: redan varit uppe på sidan, fan jag som trodde det var något nytt först, läste bara rubriken......

Hallå, ingen som länkat Dagbladet?

De brukar ju oftast vara ganska säkra på sin sak.

Nybbe: Men det var väl ett förbannat jävla gnäll från dig hela tiden. Du tillför inte ett smack härinne så för allas trevnad avsluta gärna ditt konto på HS.

Nybbe: den pågår väl? :)

Olle: Ja snart börjar Cirkus Timrå .....

diffe: ja... ni kanske behöver skaffa en regel på jobbet, som säger att man inte får gå in på hockey snack vett ja:) eller det kanske var en dum ide..

superfalle: jo du, jag försöker plugga men dom springer omkring och sjunger "ooo helga natt på ....." det är härligt det..

superylva: Eller så får han lönesänkning eftersom han sitter mest o glor in i skärmen och kollar länkar om nyförvärv.

superylva: ta och lägg barnen du i stället . du som är ledig

superylva: Men....är det inte bättre att bara gå in en gång...? En lååååång gång. Som hela dagen? :-)

superfalle: nä du superfalle, du måste gå in 100 gånger på ett dygn för att få löneförhöjning:)

Olle: åååh, gick direkt in på timraik.se men igen nyhet -.-

TT var är du när dina länkar behövs som mest?

Silly när det är som - silligast

diffe: jasså . du snokar alltså igenom historiken du .. eftersom du är min chef . och du tycker att jag gör ett bra jobb . så undrar jag . när kommer löneförhöjningen ????

Sen jobbar väl du nu oxå om jag inte minns helt fel?! ;)

Jag kollade nämligen historiken på datorn som är på ditt jobb, du var in 87 gånger på ett dygn.
Bra jobbat Superfalle

superfalle: den tävlingen borde du vinna med HÄSTLÄNGDER

Men kan NÅGOT bli officiellt nån gång snart?!

John K: ja de är många namn att hålla reda på nu .tävlingen vem kollar timrås hemsida flest gånger under ett dygn har inletts

Vad härligt det är att läsa alla spekulationer på hockeysnack. Det får mig att tänka på programpunkten "Snillen Spekulerar"

Ambroo: Modo har just kickat Dimitrakos!.Han skulle ju gå rätt in i 1.a femman hos oss

Ambroo: Haha.
Så du har fått en bubbla från Emils farsa?
Låter fint.....     :-)

Ambroo: Då lär väl B Svensson gå till BIF lågodds..

Fick nyss en bubbla från en brynäsare som jag respekterar en aning:

"Bara att gratulera till Sandin. Han är riktigt bra, om han är Svensson ersättare så tror jag ni bytt upp er. Emil är bäst när det är bra tempo i matcherna. Bra fart på buggarna och bra teknik. Czarnecki har tyvärr aldrig gillat Emil."

Låter fint!

Corso är överlägset bäst offensivt enligt mig. Förstår inte vad vissa inte gillar hos honom.

« · 1310799 · »