1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 607586 inlägg · 6214 ämnen

Silly Season 11/12

Sv: Silly Season 11/12
Blizzard: äh vad fan.. nu är det dags att värva lite gubbar tycker jag ;)

Kattgubben: vi landar bara folk under 25år, 29år är alldeles för gammalt ;-)

Nån som hört något mer om Sjödell-Wiklander? Han ryktas tydligen till oss eller Brynäs.

yngwie: Muammar Khadaffi berör också, jag antar att det är upp till var och en hur man tolkar det.

Kvalserien är över nu, ni klarade er och det vanliga modognabbet är nu ok igen. Gulligullandet är slut och offermentaliteten klär er inte längre ;)

Redigerad kommentar

ersson: Jag diggar hans 86/87 säsong med 105 mål på 35 matcher :P Han snitta hat-trick varje match liksom hehe

Simmalugnt: Betyder det att han kommer hora vidare tills nästa säsong? :)

Simmalugnt: konsperationsteorin bara växer ;)

För övrigt, om man söker på hora som last name på EP så får man 2559 träffar och på andra plats kommer Mats Ahdrian före mer logiska val som Miloslav HORAva.

Om man däremot söker på Hora som first name så får man 1096 träffar och första träffen är Charles Berglund.

Att ni är så ledsna över att vi klara oss kvar. Ni tuggar på i vanlig ordning ser jag. Men så är de väl att vara lillebror. Modo berör i vanlig ordning.

Kostiainen: sen kommer vår mål-spruta...

Kostiainen: Haha, jävla dåre. Godnatt på dig! ;)

ersson: Sista för ikväll nu. Sen dags för wellpapp lådorna i ett trapphus nånstans.

Tänk en Pitt i laget med 2 Pikkar?

Oj vilket lag, vilket fantastiskt lag..

Gonatt käre hjältar! Saknar er redan!

Johnny Bravo: Faxen har inte pajat, de har helt enkelt prioriterat bredbandet före telefon räkningen. Så de kan flukta efter EP Stjärnor likt oss!

Har vi tur kanske de har nog med stålars till att betala teleräkningen för faxen nästa månad, så vi får veta hur truppen blir.

Olle: Åfan. Och jag som trodde Svanstedt skulle komma dit med grisfösarn. Det sägs ju funka bra på gamla trötta krakar.

Kostiainen: Haha nu funkade ju länken till slut men annars är det ju verkligen motsvarigheten till den klassiska skämtdödaren: "eller vänta...så här var det nog.."

Olle: Ojoj, nu får vi trubbel som svullo skulle sagt, vi är vigda ett liv som lillebror och nu ta efter m0d0 som Kval-råttor. :(

Kostiainen: Modo kommer bli starka i år. Man har inte bara förstärkt med målvaktstränare, även Svartvadet har fått en personlig coach för att komma till rätta med sitt bedrövliga +/-

world-body.org/images/Karin_HorseWhisperer_Tuesday_10_31_2006%20%282%29.jpg

Redigerad kommentar

Ewy: Jo absolut, han, hästen och susse, vilkem drömfemma!

Ursäkta dravlet dock, lite rastlös. Skall kanske vända mig mot en annan forumdel.

Kostiainen: Det där är ju en spelare för modo att värva.. rätt ålder för det gänget!

Ambroo: Jag gissar, men har likt de andra hört det tasslas lite om det i restaurangen i E-on.. Så det är det som jag vet!

Simmalugnt: Haha, exakt! Eller Johnny Bode & Lillemor Dahlquist - Runka mej med vita handskar på? Den torde ju vara perfekt!

ersson: Ja, hur stekigt är det inte att vara med i den clöbben då? Slår ju Hall of Fame i NHL med hästlängder.

Olle: 2 alternativ. Antingen har faxen pajat el. så är det som Knylan sa, att Linkan inte kan med den.

Kostiainen: Gissar du nu eller vet du nåt? Sprack det pga att de höll sig kvar...?

Undra om webmastern på officiella också dragit till Thailand för nu börjar man bli rastlös. Inser dom inte att ju förr dom presenterar nyförvärv och spikar truppen desto snabbare så kan vi här inne börja bolla med femmorna och olika formationer!

Avgå!!1

Kostiainen: Hahaha, jäklar vilken lirare det där måste vara. Han blev till och med draftad 86. Plus att han är MBE (Member of the order of the British Empire), det lät ju hyffsat coolt.

Kostiainen: Så kan han få denna som lineuplåt.

ersson: Eller hur!? Kan ju inte bara gå fel! Måste ju vara dit alla som är för bra för "Pittsburgh Penguins" kommer? Duger inte han tar vi hit gamle Tony Hand.. Han måste ju vara god för minst 50 poäng eftersom han gjorde runt 200 93/94 och fortfarande gör runt 100 poäng per sässe där?

Kostiainen: Har man spelat i något som heter Fischtown Pinguins, då måste man vara bra.

ersson: Nej fan, jag har redan spanat in denna kille, bra med points! Behöver inte scoutas, ring linkan för bövelen! DUBBLA PASS! OMG!

Sen lär han bli populär bland småtjejerna! Delar samma namn som våran "svenska" hjärtekrossare!

Kostiainen: Jo, det ante mig också. Vi måste hitta ett nytt offer som vi kan hoppas på, PP-Lello? :)

ersson: Okej, han kommer aldrig komma, inte nu när m0d0 klarade sig kvar, han drar nog till finska ligan!

Kostiainen: Jo, så är det ju. Sådana där kommentarer ger en alltid förhoppningar att det kan stämma. Sluta med det. ;)

ersson: Den som lever får se!

:D

Johnny Bravo: Skulle vara coolt ifall det stämde. :) Men troligen så gör det inte det.

Örnen: Ja o jag förnekar inte det, liksom du inte kanske borde förneka att det i så fall har varit väldigt väldigt nära, det vi säger.

Det skönaste i det här vore om Vi fick rätt eftersom du har så svårt att acceptera att det ligger nåt i det här ryktet, även om Det kanske sket sig för oss.

Johnny Bravo: Förhandlingar skett med vem, var, hur, när?

Johnny Bravo: de enda jag vet är att han inte kommer att spela i TIK! Om det har skett förhandlingar osv vet jag inte!

mikenomad: Nja jag vet inte om det är min värsta mardröm om vi tappar honom... Men självklart så vill jag inte se honom i TIK!

sjuksrivningen skulle absolut varit välbehövlig! Men det är bara att som trogen medmänniska jobba på som vanligt! :)

Örnen: Då vet Du oxå att förhandlingar skett mao?

dr-nix: Man kan ju alltid hoppas. ;)

Ambroo: Japp det har jag!

Kostiainen: nja målvakterna lär man iaf presentera ihop. Man väntar nog tills bägge två är helt klara innan man presenterar dem. Jag undrar varför det beskedet dröjer dock. Har det blivit ändrade planer ? (vad gäller målvakterna).

Kul snack om H. Pikk, dock låter det osant.

Dock så ser jag ett mönster, Linkan brukar ju avvakta med pressreleaser om spelare förrän 4 är klara, Kanske Riddarn, Lundströmmer, Mat-lådan och Pikken presenteras?

Då åker jag nog till Ö-vik och skriver "Ni har ingen Pikk" på Allehandas fönster.

Örnen: Det är nog som du skrivit ingen risk att din värsta mardröm inträffar. Hannu lär inte spela för oss nästa säsong. Så du kan sluta hyperventilera och återgå från sjukskrivningen....

Ambroo: Jimmy skrev om Hannu igår.

Redigerad kommentar

Örnen: Kräver nog? Du hade väl stenkoll på hur det ligger till kring Hannu. Det skrev du ju igår, eller?!

Blizzard:

Där har vi Linkans plan!

"Äsch, om jag värvar dom här värdelösa grabbarna så värvar jag bättre nästa år och framstår som genialisk. Eller vad säger du Fredde?"
"Smart schteekarn, jag kör på samma koncept fast med mer avdankade lirare."

dr-nix: Det är rent livsfarligt att ha en Kolan och Jokela i sitt lag ett år, jag menar...kraven på nästa säsongs backar blir inte direkt skyhöga "dom kan inte vara sämra än jokela" "äh bara dom är bättre än jokela är jag nöjd" etc :D

dr-nix: Jag tror att han kommer vara väldigt duktig offensivt, det tror jag. Men jag håller med dig, så länge han inte är katastrofal bakåt så kan man leva med det. Får vi en ny Jokela så vet jag inte vad jag gör.

KORITFW: hoppas det, gillar inte när timråspelare går till andra ES lag, ja förutom Kolan då, han får gärna förstöra för ES lagen!

« · 1374329 · »