Hahl Bundy: Men Timrå AGERAR!!1 Sparkar sportchef, förlänger med en sopa...nu väntar jag bara på pressreleasen att Vampola bryter kontraktet. Det samt att Perra vaskar om i kedjorna. Nu jävlar händer det saker!!!!!!!!!!11!!!!1!!!
haggen: värsta är att då var man glad för hans motivering till varför han valde att stanna var ju typ "jag gillar det jag hört och jag gillar hur dom ska bygga och jag gilalr deras ideer"
Då trodde man ju faktiskt att vi skulle bygga smart och få se en 8:e back nu har ju både eldning och tränare ass fuckat oss.
Ambroo: Man får sig åtminstone ett gott skratt varje Line-up så länge Pierre är kvar i laget. Måste vara största hånet av alla att han glider in till den musiken.
Timrå Icon: Finns inga tränare som kan vända det här skeppet. Det som behövs är ett gäng nya spelare. Och gärna att man byter tränare också på samma gång.
Vad jag gör hört angående Perra är att han och Clabbe ryker denna vecka. Det är dock många mellanhänder på det ryktet, så jag väljer att ta det med en nypa salt.
diffe: Enligt den sokratiska filosofin så tror jag problemet ligger på helt annan nivå . Frågan kanske ska ställas är de överhuvud taget lösningen på något problem? Och i så fall finns de några komplikationer . Och i så fall är vi beredda att välja bort ett problem för ett annat ? . . Jag tycker de borde falsifieras upp så att alla får en klar bild i ett större perspektiv
DenRöda: Endera ligger arenan kvar där den är, och då får man acceptera att klubben aldrig kommer kunna växa till någon stormakt i SHL ens i teorin, eller så flyttar man den till hamnen. Allt snack om Birsta osv. är ju bara en extremt ... | Läs mer