1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601302 inlägg · 6212 ämnen

Silly Season 11/12

Sv: Silly Season 11/12
Hahl Bundy: Men Timrå AGERAR!!1 Sparkar sportchef, förlänger med en sopa...nu väntar jag bara på pressreleasen att Vampola bryter kontraktet. Det samt att Perra vaskar om i kedjorna. Nu jävlar händer det saker!!!!!!!!!!11!!!!1!!!

KORITFW:

Frölunda rycker väl i Zuccarello, hoppas de fixar honom så kanske de glömmer Vampola, lär inte ha råd med båda.

haggen: värsta är att då var man glad för hans motivering till varför han valde att stanna var ju typ "jag gillar det jag hört och jag gillar hur dom ska bygga och jag gilalr deras ideer"

Då trodde man ju faktiskt att vi skulle bygga smart och få se en 8:e back nu har ju både eldning och tränare ass fuckat oss.

Fy faan vad ljust det hade varit om Perra hade tackat nej till sitt optionsår......

Hedin kvar?!

Finns inga ord.

"Hedin har spelat samtliga 19 matcher med Timrå sedan han kom till laget inför den andra omgången av årets Elitserie.

Hedin har spelat i snitt 18.42 minuter under dessa matcher och ligger därmed på femte plats när det gäller speltid i Timrå IK."

Alltså... det låter i PM:et som om detta vore nåt positivt.
Det Är 18.42 minuter för länge i varje match.

haggen:

Pentagon?

De har ju i alla fall en pressavdelning.

Timrå IK känns som Nordkorea i jämförelse.

Alltså finns det ingen som känner TJ eller hans ungar eller granne som hänger här?

Måste ju gå att få lite inside info, det är inte Pentagon vi snackar om.

För helvete ut med info så man får behålla nagelbanden åtminstone.

KORITFW: hmm. .det var väl Linkan som gick ut och dementerade det. Sen fick han sparken.

Varför togs Vampola fallet upp igen? det dementerades ju fullt ut, är det något jag missat?

Ojämna lag, dela om!

erathoo: Fan vet inte om jag hellre sett man värvat Björn Svensson som back än behållit Hedin.

Hahl Bundy: och -6 har Heddan i +/- statistiken...lysande....

Jack Daniels: Jag fick plötsligt ett märkligt tryck över bröstet...

Jack Daniels:

Bara inse, Hedin är vad vi har råd med, Caslava, Brendl etc. o ny målvakt är bara att glömma.

Hedin kvar??????
Har alla dårar samlats i ledningen för Timrå IK????

Jag dör.

Hahl Bundy: Ja det höll han väl på att göra redan då han var i MoDo haha

Timrå Icon: Ja ja man får hoppas att Hedin är den som skjuter Modo till AS i KS till våren.

Hahl Bundy: MoDo-röv heter det.....

Ambroo: Nu är jag lite barnslig men med den här killen blir nog Perra nöjd med mysepyset i omklädningsrummet;

Skarin: Johorå...HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA H.......

Ambroo: Man får sig åtminstone ett gott skratt varje Line-up så länge Pierre är kvar i laget. Måste vara största hånet av alla att han glider in till den musiken.

Ambroo: Hedin Hedin....ditt Modosvin.

Om nu Vampola drar, kunde man inte sälja honom till KHL istället för till en ES-konkurrent?

AIK fick ju många miljoner för Videll som inte är i närheten av Vampolas kaliber och Vampola måste väl vara rätt "het" på marknaden.

Om nu Frölunda är med i bilden så lär de ju inte mer än att ta över Vampolas kontrakt rakt av.

Ambroo: En snabb och rejäl back. Bra i alla håll.

Skarin: Pirre for president!

Skarin: Ja så är det

Hahl Bundy: Jag tror det fanns en sån omröstning för ett tag sedan faktiskt

Timrå Icon: Finns inga tränare som kan vända det här skeppet. Det som behövs är ett gäng nya spelare. Och gärna att man byter tränare också på samma gång.

Timrå Icon: Resten vill ha han kvar. Kul.

Edit: Det blev för svårt med ett svarsalternativ. :)

Redigerad kommentar

ÖstrandsNisse: Ja Grums eller något...

Hahl Bundy: Det är bara jag och en till som röstat ser jag....

Timrå Icon: I mitt nästa liv ska jag fanimej hålla på ett annat lag. Det här är inte hälsosamt.

Frella: Jo men inte fasen blir tränarna kvar. Isåfall skall jag personligen låsa in dem på muggen och kasta nyckeln....

Hahl Bundy: Nytt korttid på Hedin. Ingen mening att förvänta oss någon backvärvning under detta uppehåll då?

Dessutom tappar vi den ende i båset av tränartrion som är aktiv. Heja.

Hahl Bundy: Kontraktet gäller alltså till den 12:e dec. Ok. Till nästa uppehåll. Då kanske vi ligger 3:a.

Hahl Bundy: Hur i helsike kan vi förlänga med Hedin?!?

Han är ju ModDo´s hämnd??

Redigerad kommentar

Timrå Icon: Ska Perra o Clabbe få sparken tryck plus här!

Hahl Bundy: Jädrar jag trodde det var en omröstning och tryckte igen.....

Skarin: Så är det.

Skarin: Ja det var ju både bra och anus det....

Hahl Bundy: Skit i det. Gör en omröstning om Perra och Clabbe nu istället :-).

Nubben lämnar båset permanent. Dessutom sägs det att Pierre "Pirre" Hedin får förlängt.

bobrov:

Vad jag gör hört angående Perra är att han och Clabbe ryker denna vecka. Det är dock många mellanhänder på det ryktet, så jag väljer att ta det med en nypa salt.

diffe: Enligt den sokratiska filosofin så tror jag problemet ligger på helt annan nivå . Frågan kanske ska ställas är de överhuvud taget lösningen på något problem? Och i så fall finns de några komplikationer . Och i så fall är vi beredda att välja bort ett problem för ett annat ? . . Jag tycker de borde falsifieras upp så att alla får en klar bild i ett större perspektiv

Timrå Icon: Hade jag varit moderator hade jag styrt upp det. :)

Edit: Vad var det som var oklart för farbröderna? :)

Redigerad kommentar

Smokey: Vi får be HB göra om det och göra det lite tydligare för oss grötskallar ha ha

Timrå Icon: Själv kan jag inte rösta så gnäll inte :)

Timrå Icon: Jag tryckte också fel;)

Hahl Bundy: Jag tryckte fel :-(

« · 1424597 · »